9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
26
Chapter: What Has Been Related About: The Meat Of Game Is Disliked For You
٢٦
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ لَحْمِ الصَّيْدِ لِلْمُحْرِمِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-ṣa‘b bn jaththāmah | Al-Sa'b ibn Juthama al-Laythi | Companion |
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ubayd al-lah bn ‘abd al-lah | Ubayd Allah ibn Abd Allah al-Hudhali | Trustworthy jurist, sound |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
al-layth | Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi | Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الصَّعْبَ بْنَ جَثَّامَةَ | الصعب بن جثامة الليثي | صحابي |
ابْنَ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | عبيد الله بن عبد الله الهذلي | ثقة فقيه ثبت |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
اللَّيْثُ | الليث بن سعد الفهمي | ثقة ثبت فقيه إمام مشهور |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 849
Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that As-S'ab bin Jath-thamah informed him that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) had passed him at Al-Abwa or Bawaddan. He (As-S'ab) gave him a wild donkey but he refused it. When the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) noticed on his face that he was upset, he said, ‘we would not refuse you, but we are in Ihram’. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ There are those among the people of knowledge, among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, who followed this Hadith, and disliked eating of game for the Muhrim. Ash-Shafi'i said, ‘the meaning of this Hadith according to us, is that he only refused it because he thought that he hunted it for him, so he avoided it out of caution.’ Some of the companions of Az Zuhri reported this Hadith from him saying, ‘he gave him a gift of some meat from a wild donkey’ but it (the narration) is not preserved. There are narrations on this topic from Ali ( رضي الله تعالى عنه) and Zaid bin Arqam.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ صعب بن جثامہ رضی الله عنہ نے انہیں بتایا کہ رسول اللہ ﷺ ابواء یا ودان میں ان کے پاس سے گزرے، تو انہوں نے آپ کو ایک نیل گائے ہدیہ کیا، تو آپ نے اسے لوٹا دیا۔ ان کے چہرے پر ناگواری کے آثار ظاہر ہوئے، جب رسول اللہ ﷺ نے اسے دیکھا تو فرمایا: ”ہم تمہیں لوٹاتے نہیں لیکن ہم محرم ہیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کی ایک جماعت اسی حدیث کی طرف گئی ہے اور انہوں نے محرم کے لیے شکار کا گوشت کھانے کو مکروہ کہا ہے، ۳- شافعی کہتے ہیں: ہمارے نزدیک اس حدیث کی توجیہ یہ ہے کہ آپ نے وہ گوشت صرف اس لیے لوٹا دیا کہ آپ کو گمان ہوا کہ وہ آپ ہی کی خاطر شکار کیا گیا ہے۔ سو آپ نے اسے تنزیہاً چھوڑ دیا، ۴- زہری کے بعض تلامذہ نے یہ حدیث زہری سے روایت کی ہے۔ اور اس میں «أهدى له حمارا وحشياً» کے بجائے «أهدى له لحم حمارٍ وحشٍ» ہے لیکن یہ غیر محفوظ ہے، ۵- اس باب میں علی اور زید بن ارقم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anhuma kehte hain ki Sab bin Jasama Radi Allaho Anhu ne unhen bataya ki Rasul Allah Sallallaho Alaihi Wasallam Abwa ya Wadaan mein unke paas se guzre, to unhon ne aap ko ek nil gaye hadiya kya, to aap ne use lauta diya. Unke chehre par nagawari ke aasaar zahir hue, jab Rasul Allah Sallallaho Alaihi Wasallam ne use dekha to farmaya: “Hum tumhen lautate nahin lekin hum muhrim hain”. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees hasan sahih hai, 2- Sahaba kiram waghera mein se ahl e ilm ki ek jamaat isi hadees ki taraf gayi hai aur unhon ne muhrim ke liye shikar ka gosht khane ko makruh kaha hai, 3- Shafai kehte hain: Humare nazdeek is hadees ki tawjih yeh hai ki aap ne woh gosht sirf is liye lauta diya ki aap ko guman hua ki woh aap hi ki khatir shikar kiya gaya hai. So aap ne use tanzihan chhor diya, 4- Zahri ke baaz talamiza ne yeh hadees Zahri se riwayat ki hai. Aur is mein “Ahda lahu himara wahshiyan” ke bajaey “Ahda lahu lahm himarin wahshin” hai lekin yeh ghair mahfooz hai, 5- Is baab mein Ali aur Zaid bin Arqam se bhi ahadees aayi hain.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، أَنَّ ابْنَ عَبَّاسٍ أَخْبَرَهُ، أَنَّ الصَّعْبَ بْنَ جَثَّامَةَ أَخْبَرَهُ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرَّ بِهِ بِالْأَبْوَاءِ أَوْ بِوَدَّانَ، فَأَهْدَى لَهُ حِمَارًا وَحْشِيًّا، فَرَدَّهُ عَلَيْهِ، فَلَمَّا رَأَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا فِي وَجْهِهِ مِنَ الْكَرَاهِيَةِ، فَقَالَ: إِنَّهُ لَيْسَ بِنَا رَدٌّ عَلَيْكَ وَلَكِنَّا حُرُمٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ ذَهَبَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ إِلَى هَذَا الْحَدِيثِ وَكَرِهُوا أَكْلَ الصَّيْدِ لِلْمُحْرِمِ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: إِنَّمَا وَجْهُ هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَنَا إِنَّمَا رَدَّهُ عَلَيْهِ، لَمَّا ظَنَّ أَنَّهُ صِيدَ مِنْ أَجْلِهِ وَتَرَكَهُ عَلَى التَّنَزُّهِ، وَقَدْ رَوَى بَعْضُ أَصْحَابِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ الزُّهْرِيِّ هَذَا الْحَدِيثَ، وَقَالَ: أَهْدَى لَهُ لَحْمَ حِمَارٍ وَحْشٍ، وَهُوَ غَيْرُ مَحْفُوظٍ، قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، وَزَيْدِ بْنِ أَرْقَمَ