9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


28
Chapter: What Has Been Related About A Badger Killed By A Muhrim

٢٨
باب مَا جَاءَ فِي الضَّبُعِ يُصِيبُهَا الْمُحْرِمُ

Jami` at-Tirmidhi 851

Ibn Abi Ammar narrated, ‘I asked Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه), “Is the hyena game?” He said, ‘yes’. I asked, ‘Can it be eaten?’ He said, ‘yes’. I asked again, ‘did the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said that? He said, ‘yes.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ Ali (bin Al-Madani) said, ‘Yahya bin Sa'eed reported this Hadith from Jarir bin Hazim, so he said, ‘from Jabir ( رضي الله تعالى عنه), from Umar (رضي الله تعالى عنه).’ The Hadith of Ibn Juraij is more correct and it is the view of Ahmad and Ishaq. This Hadith is acted upon according to some of the people of knowledge, when the Muhrim kills a hyena then the penalty is due from him.


Grade: Sahih

ابن ابی عمار کہتے ہیں کہ میں نے جابر رضی الله عنہ سے پوچھا: کیا لکڑ بگھا شکار میں داخل ہے؟ انہوں نے کہا: ہاں، ( پھر ) میں نے پوچھا: کیا میں اسے کھا سکتا ہوں ـ؟ انہوں نے کہا: ہاں، میں نے کہا: کیا اسے رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ہے؟ انہوں نے کہا: ہاں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- علی بن مدینی کہتے ہیں کہ یحییٰ بن سعید کا بیان ہے کہ یہ حدیث جریر بن حزم نے بھی روایت کی ہے لیکن انہوں نے جابر سے اور جابر نے عمر رضی الله عنہ سے روایت کی ہے، ابن جریج کی حدیث زیادہ صحیح ہے، ۳- اور یہی احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے۔ اور بعض اہل علم کا عمل اسی حدیث پر ہے کہ محرم جب لگڑ بگھا کا شکار کرے یا اسے کھائے تو اس پر فدیہ ہے۔

Ibn Abi Umar kehte hain ke main ne Jaber (رضي الله تعالى عنه) se poocha: Kya lakad bigha shikar mein daa'il hai? Unhon ne kaha: Haan, ( phir ) main ne poocha: Kya main ise kha sakta hoon-? Unhon ne kaha: Haan, main ne kaha: Kya ise Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaaya hai? Unhon ne kaha: Haan. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadees hasan sahih hai, 2. Ali bin Madini kehte hain ke Yahya bin Saeed ka bayan hai ke yeh hadees Jareer bin Hazm ne bhi riwayat ki hai lekin unhon ne Jaber se aur Jaber ne Umar (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki hai, Ibn Jareej ki hadees ziada sahih hai, 3. Aur yahi Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka qoul hai. Aur baaz ahl ilm ka amal usi hadees per hai ke muhrim jab lakad bigha ka shikar kare ya ise khaaye to us per fidyah hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُبَيْدِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ ابْنِ أَبِي عَمَّارٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ لِجَابِرٍ:‏‏‏‏ الضَّبُعُ أَصَيْدٌ هِيَ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ آكُلُهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ:‏‏‏‏ أَقَالَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ:‏‏‏‏ قَالَ يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ:‏‏‏‏ وَرَوَى جَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ عَنْ جَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَحَدِيثُ ابْنِ جُرَيْجٍ أَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي الْمُحْرِمِ إِذَا أَصَابَ ضَبُعًا، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ عَلَيْهِ الْجَزَاءَ.