9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


29
Chapter: What Has Been Related About Performing Ghusl When Entering Makkah

٢٩
باب مَا جَاءَ فِي الاِغْتِسَالِ لِدُخُولِ مَكَّةَ

Jami` at-Tirmidhi 852

Ibn Umar (رضي الله تعالی عنہ) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performed Ghusl for entered Makkah at Fakhkh (a valley of Makkah). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is not preserved, what is correct is what Nafi' reported from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), that he would perform Ghusl for entering Makkah, and based upon that, Ash-Shafi’i said that Ghusl for entering Makkah is recommended. Abdur-Rahman bin Zaid bin Aslam (one of the narrators) is weak in Hadith. He was graded weak by Ahmad bin Hanbal, Ali bin Al-Madini, and others, and we do not know of this Hadith being narrated in Marfu' form except from him (Abdur-Rahman).


Grade: صحيح

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے مکے میں داخل ہونے کے لیے ( مقام ) فخ میں ۱؎ غسل کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غیر محفوظ ہے، ۲- صحیح وہ روایت ہے جسے نافع نے ابن عمر سے روایت کی ہے کہ وہ مکے میں داخل ہونے کے لیے غسل کرتے تھے۔ اور یہی شافعی بھی کہتے ہیں کہ مکے میں داخل ہونے کے لیے غسل کرنا مستحب ہے، ۳- عبدالرحمٰن بن زید بن اسلم حدیث میں ضعیف ہیں۔ احمد بن حنبل اور علی بن مدینی وغیرہما نے ان کی تضعیف کی ہے اور ہم اس حدیث کو صرف انہی کے طریق سے مرفوع جانتے ہیں۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Makkah mein dakhil hone ke liye (maqam) Fakh mein غسل kiya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees ghair mahkfooz hai, 2. sahih woh riwayat hai jisay Nafi' ne Ibn Umar se riwayat ki hai ke woh Makkah mein dakhil hone ke liye ghusl karte the. Aur yehi Shafi'i bhi kehte hain ke Makkah mein dakhil hone ke liye ghusl karna mustahab hai, 3. Abdul-Rahman bin Zid bin Aslam hadees mein zaeef hain. Ahmad bin Hanbal aur Ali bin Madini wa ghairhuma ne in ki tadzeef ki hai aur hum is hadees ko sirf inhi ke tariqe se marfoo' jaante hain.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ مُوسَى، حَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ صَالِحٍ الْبَلْخِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، قَالَ:‏‏‏‏ اغْتَسَلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِدُخُولِهِ مَكَّةَ بِفَخٍّ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَيْرُ مَحْفُوظٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالصَّحِيحُ مَا رَوَى نَافِعٌ عَنْ ابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ كَانَ يَغْتَسِلُ لِدُخُولِ مَكَّةَ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ يُسْتَحَبُّ الِاغْتِسَالُ لِدُخُولِ مَكَّةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ضَعِيفٌ فِي الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏ضَعَّفَهُ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ وَغَيْرُهُمَا، ‏‏‏‏‏‏وَلَا نَعْرِفُ هَذَا الْحَدِيثَ مَرْفُوعًا إِلَّا مِنْ حَدِيثِهِ.