9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
40
Chapter: What Has Been Related About Riding For Tawaf
٤٠
باب مَا جَاءَ فِي الطَّوَافِ رَاكِبًا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
khālidin al-ḥdhdhā’ | Khalid Al-Haddad | Trustworthy |
wa‘abd al-wahhāb al-thaqafī | Abd al-Wahhab ibn Abd al-Majid al-Thaqafi | Thiqah (Trustworthy) |
‘abd al-wārith bn sa‘īdin | Abd al-Warith ibn Sa'id al-'Anbari | Trustworthy, Firm |
bishr bn hilālin al-ṣawwāf al-baṣrī | Bishr ibn Hilaal al-Sawwaf | Trustworthy |
Jami` at-Tirmidhi 865
Ibn Abbas (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performed Tawaf upon his mount, so when he arrived at the (Black Stone) corner, he pointed to it. There are narrations on this topic from Jabir, Abu Tufail (رضي الله تعالى عنهم), and Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ There are those among the people of knowledge who disliked for a man to perform Tawaf around the House and between As-Safa and Al-Marwah while riding, except with an excuse. This is the view of Ash-Shafi'i.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے اپنی سواری پر بیت اللہ کا طواف کیا جب ۱؎ آپ حجر اسود کے پاس پہنچتے تو اس کی طرف اشارہ کرتے ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں جابر، ابوالطفیل اور ام سلمہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کی ایک جماعت نے بیت اللہ کا طواف، اور صفا و مروہ کی سعی سوار ہو کر کرنے کو مکروہ کہا ہے الا یہ کہ کوئی عذر ہو، یہی شافعی کا بھی قول ہے۔
“`Abdul-illah bin `Abbas radiyallahu `anhuma kehte hain ke Nabi-e-Akram sallallahu `alaihi wa sallam ne apni sawari par Bait-ul-lah ka tawaf kiya jab 1 آپ hajar-e-aswad ke pas pahunchte to us ki taraf ishara karte 2`.” Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ibn `Abbas radiyallahu `anhuma ki hadees hasan sahih hai, 2- is bab mein Jaber, Abu-l-Tufayl aur Umm-e-Salma radiyallahu `anhum se bhi ahadees aai hain, 3- ahl-e-`ilm ki ek jama`at ne Bait-ul-lah ka tawaf, aur Safa wa Marwa ki sa`i sawar ho kar karne ko makruh kaha hai ila yeh ke koi `uzr ho, yehi Shafi`i ka bhi qoul hai.
حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ هِلَالٍ الصَّوَّافُ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ بْنُ سَعِيدٍ، وَعَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: طَافَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى رَاحِلَتِهِ فَإِذَا انْتَهَى إِلَى الرُّكْنِ أَشَارَ إِلَيْهِ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ جَابِرٍ، وَأَبِي الطُّفَيْلِ، وَأُمِّ سَلَمَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَقَدْ كَرِهَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ يَطُوفَ الرَّجُلُ بِالْبَيْتِ وَبَيْنَ الصَّفَا، وَالْمَرْوَةِ رَاكِبًا إِلَّا مِنْ عُذْرٍ، وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ.