9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


44
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Perform Tawaf While Naked

٤٤
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الطَّوَافِ عُرْيَانًا

Jami` at-Tirmidhi 871

Zaid bin Uthai narrated that he asked Ali (رضي الله تعالى عنه), ‘what is it that you were sent with?’ He said, ‘with four things, none will be admitted into Paradise except for the soul that is a Muslim, none is to perform Tawaf around the House while naked, the Muslims and the idolaters will not be gathering (in Makkah) together after this year, and for whomever there is a covenant between him and the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), then his covenant is (valid) until its term, and for that in which there was no term, then it shall be four months.’ There is something on this topic from Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ali (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Hadith.’


Grade: Sahih

زید بن اثیع کہتے ہیں کہ میں نے علی رضی الله عنہ سے پوچھا: آپ کو کن باتوں کا حکم دے کر بھیجا گیا ہے؟ ۱؎ انہوں نے کہا: چار باتوں کا: جنت میں صرف وہی جان داخل ہو گی جو مسلمان ہو، بیت اللہ کا طواف کوئی ننگا ہو کر نہ کرے۔ مسلمان اور مشرک اس سال کے بعد جمع نہ ہوں، جس کسی کا نبی اکرم ﷺ سے کوئی عہد ہو تو اس کا یہ عہد اس کی مدت تک کے لیے ہو گا۔ اور جس کی کوئی مدت نہ ہو تو اس کی مدت چار ماہ ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- علی رضی الله عنہ کی حدیث حسن ہے، ۲- اس باب میں ابوہریرہ رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے۔

Zaid bin Atha'i kahte hain ke main ne Ali (رضي الله تعالى عنه) se poocha: aap ko kin baaton ka hukm de kar bheja gaya hai? 1، unhon ne kaha: char baaton ka: jannat mein sirf wahi jaan daakhil ho gi jo musalman ho, baitullah ka tawaf koi nanga ho kar na kare. Musalman aur mushrik is saal ke baad jam na hon, jis kisi ka Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se koi ahd ho to is ka yeh ahd is ki muddat tak ke liye hoga. Aur jis ki koi muddat na ho to is ki muddat char mahine hai. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Ali (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan hai, 2. is bab mein Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، أَخْبَرَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ زَيْدِ بْنِ أُثَيْعٍ، قَالَ:‏‏‏‏ سَأَلْتُ عَلِيًّا بِأَيِّ شَيْءٍ بُعِثْتَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ بِأَرْبَعٍ:‏‏‏‏ لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ إِلَّا نَفْسٌ مُسْلِمَةٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَطُوفُ بِالْبَيْتِ عُرْيَانٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَجْتَمِعُ الْمُسْلِمُونَ وَالْمُشْرِكُونَ بَعْدَ عَامِهِمْ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ كَانَ بَيْنَهُ وَبَيْنَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَهْدٌ، ‏‏‏‏‏‏فَعَهْدُهُ إِلَى مُدَّتِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ لَا مُدَّةَ لَهُ فَأَرْبَعَةُ أَشْهُرٍ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَلِيٍّ حَدِيثٌ حَسَنٌ. ح