9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
57
Chapter: What Has Been Related About: Whoever Sees The Imam At Jam Then He Has Attended the Hajj
٥٧
باب مَا جَاءَ فِيمَنْ أَدْرَكَ الإِمَامَ بِجَمْعٍ فَقَدْ أَدْرَكَ الْحَجَّ
Jami` at-Tirmidhi 890
Another chain) from Abdur-Rahman bin Ya'mar narrated with a similar Hadith as above (Hadith # 082). Ibn Abi Umar (رضي الله تعالى عنه) said that Sufyan bin Uyainah said, ‘this is the best of Ahadith that Sufyan Ath-Thawri reported.’ Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abdur-Rahman bin Ya'mar is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others.’ Whoever does not stand at Arafat before the time of Fajr then he has missed the Hajj, and it is not acceptable from him if he comes after the time of Fajr begins, and it will be considered an Umrah, and he will have to perform Hajj in the future. This is the view of Ath-Thawri, Ash Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Imam Tirmidhi said, ‘Shu'bah reported a Hadith similar to that of Ath Thawri from Bakair bin Ata’. He said, ‘I heard Al-Jarud saying, “I heard Waki' saying” and he reported this Hadith, so he said, “This Hadith is Umm Al-Manasik.”
Grade: Sahih
۸۹۰- ابن ابی عمر نے بسند سفیان بن عیینہ عن سفیان الثوری عن بکیر بن عطاء عن عبدالرحمٰن بن یعمر عن النبی کریم ﷺ اسی طرح اسی معنی کی حدیث روایت کی ہے۔ ابن ابی عمر کہتے ہیں: قال سفیان بن عیینہ، اور یہ سب سے اچھی حدیث ہے جسے سفیان ثوری نے روایت کی ہے۔ © امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- شعبہ نے بھی بکیر بن عطا سے ثوری ہی کی طرح روایت کی ہے، ۲- وکیع نے اس حدیث کا ذکر کیا تو کہا کہ یہ حدیث حج کے سلسلہ میں ام المناسک کی حیثیت رکھتی ہے، ۳- صحابہ کرام میں سے اہل علم کا عمل عبدالرحمٰن بن یعمر کی حدیث پر ہے کہ ”جو طلوع فجر سے پہلے عرفات میں نہیں ٹھہرا، اس کا حج فوت ہو گیا، اور اگر وہ طلوع فجر کے بعد آئے تو یہ اسے کافی نہیں ہو گا۔ اسے عمرہ بنا لے اور اگلے سال حج کرے“، یہ ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے۔ ابن ابی عمر نے بسند «سفيان الثوري عن بكير بن عطاء عن عبدالرحمٰن بن يعمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» اسی طرح اسی معنی کی حدیث روایت کی ہے۔ ابن ابی عمر کہتے ہیں: «قال سفيان بن عيينة»، اور یہ سب سے اچھی حدیث ہے جسے سفیان ثوری نے روایت کی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- شعبہ نے بھی بکیر بن عطا سے ثوری ہی کی طرح روایت کی ہے، ۲- وکیع نے اس حدیث کا ذکر کیا تو کہا کہ یہ حدیث حج کے سلسلہ میں ”ام المناسک“ کی حیثیت رکھتی ہے، ۳- صحابہ کرام میں سے اہل علم کا عمل عبدالرحمٰن بن یعمر کی حدیث پر ہے کہ ”جو طلوع فجر سے پہلے عرفات میں نہیں ٹھہرا، اس کا حج فوت ہو گیا، اور اگر وہ طلوع فجر کے بعد آئے تو یہ اسے کافی نہیں ہو گا۔ اسے عمرہ بنا لے اور اگلے سال حج کرے“، یہ ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے۔
890. Ibn Abi Umar ne Bsnd Sufyan bin Aiyina an Sufyan al-Thawri an Bakir bin Ata an Abd al-Rahman bin Ya'mar an an-Nabi Kareem Sallal laahu alaihi wa sallam isi trah isi ma'ni ki Hadith Riwayat ki hai. Ibn Abi Umar kahete hain: Qal Sufyan bin Aiyina, aur yeh sab se acchi Hadith hai jise Sufyan Thawri ne Riwayat ki hai. © Imam Tirmizi kahete hain: 1. Shuba ne bhi Bakir bin Ata se Thawri hi ki trah Riwayat ki hai, 2. Waki' ne is Hadith ka zakr kiya to kaha ke yeh Hadith Hajj ke silsila mein 'Umm al-Manasik' ki haisiyat rakhti hai, 3. Sahaba e Karam mein se ahl e ilm ka amal Abd al-Rahman bin Ya'mar ki Hadith par hai ke 'Jo talu' e Fajr se pehle Arafat mein nahin thahra, us ka Hajj fut ho gaya, aur agar woh talu' e Fajr ke ba'd aaye to yeh use kaafi nahin hoga. Use Umra bana le aur agle saal Hajj kare', yeh Thawri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka qoul hai. Ibn Abi Umar ne Bsnd «Sufyan al-Thawri an Bakir bin Ata an Abd al-Rahman bin Ya'mar an an-Nabi صلى الله عليه وسلم» isi trah isi ma'ni ki Hadith Riwayat ki hai. Ibn Abi Umar kahete hain: «Qal Sufyan bin Aiyina», aur yeh sab se acchi Hadith hai jise Sufyan Thawri ne Riwayat ki hai. Imam Tirmizi kahete hain: 1. Shuba ne bhi Bakir bin Ata se Thawri hi ki trah Riwayat ki hai, 2. Waki' ne is Hadith ka zakr kiya to kaha ke yeh Hadith Hajj ke silsila mein 'Umm al-Manasik' ki haisiyat rakhti hai, 3. Sahaba e Karam mein se ahl e ilm ka amal Abd al-Rahman bin Ya'mar ki Hadith par hai ke 'Jo talu' e Fajr se pehle Arafat mein nahin thahra, us ka Hajj fut ho gaya, aur agar woh talu' e Fajr ke ba'd aaye to yeh use kaafi nahin hoga. Use Umra bana le aur agle saal Hajj kare', yeh Thawri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka qoul hai.
حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ بِمَعْنَاهُ. وقَالَ ابْنُ أَبِي عُمَرَ: قَالَ سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ: وَهَذَا أَجْوَدُ حَدِيثٍ رَوَاهُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَالْعَمَلُ عَلَى حَدِيثِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْمَرَ عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، أَنَّهُ مَنْ لَمْ يَقِفْ بِعَرَفَاتٍ قَبْلَ طُلُوعِ الْفَجْرِ، فَقَدْ فَاتَهُ الْحَجُّ وَلَا يُجْزِئُ عَنْهُ إِنْ جَاءَ بَعْدَ طُلُوعِ الْفَجْرِ وَيَجْعَلُهَا عُمْرَةً وَعَلَيْهِ الْحَجُّ مِنْ قَابِلٍ، وَهُوَ قَوْلُ الثَّوْرِيِّ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وَإِسْحَاق. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَقَدْ رَوَى شُعْبَةُ عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَطَاءٍ نَحْوَ حَدِيثِ الثَّوْرِيِّ، قَالَ: وسَمِعْت الْجَارُودَ، يَقُولُ: سَمِعْتُ وَكِيعًا أَنَّهُ ذَكَرَ هَذَا الْحَدِيثَ، فَقَالَ: هَذَا الْحَدِيثُ أُمُّ الْمَنَاسِكِ.