1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


67
Chapter: It Is Disliked To Retum The Salam If One Does Not Have Wudu

٦٧
باب فِي كَرَاهَةِ رَدِّ السَّلاَمِ غَيْرَ مُتَوَضِّئٍ

Jami` at-Tirmidhi 90

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man greeted the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) (with Salam). As the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was urinating, he did not respond. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. This is only disliked, according to us, when one is defecating or urinating. Some of the people of knowledge have interpreted it that way. And this is the best thing reported on this topic. Imam Tirmidhi said there are narrations on this topic from al-Muhajir bin Qunfudh, Abdullah bin Hanzalah, Alqamah bin al-Faghwa, Jabir and al-Bara.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ ایک شخص نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کو سلام کیا، آپ پیشاب کر رہے تھے، تو آپ نے اس کے سلام کا جواب نہیں دیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور ہمارے نزدیک سلام کا جواب دینا اس صورت میں مکروہ قرار دیا جاتا ہے جب آدمی پاخانہ یا پیشاب کر رہا ہو، بعض اہل علم نے اس کی یہی تفسیر کی ہے ۱؎، ۲- یہ سب سے عمدہ حدیث ہے جو اس باب میں روایت کی گئی ہے، ۳- اور اس باب میں مہاجر بن قنفذ، عبداللہ بن حنظلہ، علقمہ بن شفواء، جابر اور براء بن عازب رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abdullah bin Umar Radi Allahu Anhuma kehte hain ki ek shakhs ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ko salaam kiya, aap peshab kar rahe the, to aap ne uske salaam ka jawab nahin diya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan sahih hai, 2- aur humare nazdeek salaam ka jawab dena is surat mein makruh qarar diya jata hai jab aadmi pakhana ya peshab kar raha ho, baaz ahle ilm ne iski yahi tafseer ki hai, 2- yeh sabse umdah hadees jo is baab mein riwayat ki gayi hai, 3- aur is baab mein Muhajir bin Qunfudh, Abdullah bin Hanzalah, Alqamah bin Shafa, Jabir aur Bara bin Aaizab Radi Allahu Anhum se bhi ahadees aayi hain.

حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَليٍّ،‏‏‏‏ وَمُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ،‏‏‏‏ قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو أَحْمَدَ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الزُّبَيْرِيُّ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ الضَّحَّاكِ بْنِ عُثْمَانَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ أَنَّ رَجُلًا سَلَّمَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ يَبُولُ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمْ يَرُدَّ عَلَيْهِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا يُكْرَهُ هَذَا عِنْدَنَا، ‏‏‏‏‏‏إِذَا كَانَ عَلَى الْغَائِطِ وَالْبَوْلِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ فَسَّرَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا أَحَسَنُ شَيْءٍ رُوِيَ فِي هَذَا الْبَابِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ الْمُهَاجِرِ بْنِ قُنْفُذٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَنْظَلَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَلْقَمَةَ بْنِ الْفَغْوَاءِ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالْبَرَاءِ.