9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
66
Chapter: What Has Been Related About Sharing In Badanah (Sacrificial Camels) and Cows
٦٦
باب مَا جَاءَ فِي الاِشْتِرَاكِ فِي الْبَدَنَةِ وَالْبَقَرَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī al-zubayr | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
mālik bn anasin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِي الزُّبَيْرِ | محمد بن مسلم القرشي | صدوق إلا أنه يدلس |
مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 904
Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘we slaughtered with the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) during the year of Al-Hudaibiyah, a cow for seven, and a Badanah for seven.’ There are narrations on this topic from Ibn Umar, Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنهم), Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Jabir (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They saw that seven could share in one sacrificial camel, and seven could share in one cow. This is the view of Sufyan Ath-Thawri, Ash-Shafi'i, and Ahmad. It has been reported from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), “Seven on a cow, and ten on a sacrificial camel.” This is the view of Ishaq who argued using this Hadith. We only know of the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) from one route.
Grade: Sahih
جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ حدیبیہ کے سال ہم نے نبی اکرم ﷺ کے ساتھ گائے اور اونٹ کو سات سات آدمیوں کی جانب سے نحر ( ذبح ) کیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عمر، ابوہریرہ، عائشہ اور ابن عباس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اور صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ کہتے ہیں کہ اونٹ سات لوگوں کی طرف سے اور گائے سات لوگوں کی طرف سے ہو گی۔ اور یہی سفیان ثوری، شافعی اور احمد کا قول ہے، ۴- ابن عباس رضی الله عنہما نبی اکرم ﷺ سے روایت کرتے ہیں کہ گائے سات لوگوں کی طرف سے اور اونٹ دس لوگوں کی طرف سے کافی ہو گا ۱؎۔ یہ اسحاق بن راہویہ کا قول ہے۔ اور انہوں نے اسی حدیث سے دلیل لی ہے۔ ابن عباس کی حدیث کو ہم صرف ایک ہی طریق سے جانتے ہیں ( ملاحظہ ہو آنے والی حدیث: ۹۰۵ )
Jaber (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Hudeibiya ke saal hum ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke saath gaye aur oonth ko saat saat aadmiyon ki janib se nahar ( zabh ) kiya. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Jaber (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ibn Umar, Abu Hurairah, Ayesha aur Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain, 3. Aur Sahaba e Karam waghera hum mein se ahl e ilm ka isi par amal hai, woh kehte hain ke oonth saat logoon ki taraf se aur gaye saat logoon ki taraf se hogi. Aur yahi Sufiyan Thouri, Shafi'i aur Ahmed ka qoul hai, 4. Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat karte hain ke gaye saat logoon ki taraf se aur oonth das logoon ki taraf se kafi hoga 1؎. Yeh Ishaq bin Rahawiya ka qoul hai. Aur unhon ne isi hadees se daleel li hai. Ibn Abbas ki hadees ko hum sirf ek hi tariqe se jaante hain ( Mulahiza ho aane wali hadees: 905 )
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ: نَحَرْنَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ الْحُدَيْبِيَةِ الْبَقَرَةَ عَنْ سَبْعَةٍ، وَالْبَدَنَةَ عَنْ سَبْعَةٍ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عُمَرَ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَعَائِشَةَ، وَابْنِ عَبَّاسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ يَرَوْنَ الْجَزُورَ عَنْ سَبْعَةٍ، وَالْبَقَرَةَ عَنْ سَبْعَةٍ، وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَالشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ وَرُوِي، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ الْبَقَرَةَ عَنْ سَبْعَةٍ، وَالْجَزُورَ عَنْ عَشَرَةٍ . وَهُوَ قَوْلُ إِسْحَاق، وَاحْتَجَّ بِهَذَا الْحَدِيثِ، وَحَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ إِنَّمَا نَعْرِفُهُ مِنْ وَجْهٍ وَاحِدٍ.