9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


72
Chapter: What Has Been Related About Riding The Badanah

٧٢
باب مَا جَاءَ فِي رُكُوبِ الْبَدَنَةِ

Jami` at-Tirmidhi 911

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) saw a man driving his Badanah so he said to him, ‘Ride it’. He said, ‘O Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم)! It is a Badanah.’ So on the third or fourth time he said to him, ‘Ride it. And woe to you!’ There are narrations on this topic from Ali, Abu Hurairah, and Jabir (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Anas (رضئ هللا تعالی عنہ) is a Hasan Sahih Hadith.’ Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others, permitted riding the Badanah when there is a need for it. This is the view of Ash Shafi'i, Ahmad, and Ishaq. Some of them said that it is not to be ridden if it is not necessary.


Grade: Sahih

انس رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ایک شخص کو ہدی کے اونٹ ہانکتے دیکھا، تو اسے حکم دیا ”اس پر سوار ہو جاؤ“، اس نے عرض کیا: اللہ کے رسول! یہ ہدی کا اونٹ ہے، پھر آپ نے اس سے تیسری یا چوتھی بار میں کہا: ”اس پر سوار ہو جاؤ، تمہارا برا ہو ۱؎ یا تمہاری ہلاکت ہو“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- انس رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، ابوہریرہ، اور جابر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہ میں سے اہل علم کی ایک جماعت نے ہدی کے جانور پر سوار ہونے کی اجازت دی ہے، جب کہ وہ اس کا محتاج ہو، یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا قول ہے، ۴- بعض کہتے ہیں: جب تک مجبور نہ ہو ہدی کے جانور پر سوار نہ ہو۔

Anas (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aik shakhs ko hadi ke unt hankte dekha, to usse hukm diya "is par sawar ho jao", usne arz kiya: Allah ke Rasool! ye hadi ka unt hai, phir aap ne usse teesi ya chauthi baar mein kaha: "is par sawar ho jao, tumhara bura ho 1، ya tumhari halakat ho"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1. Anas (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. is bab mein Ali, Abu Hurayrah, aur Jaber (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. Sahaba-e-kiram waghera mein se ahl-e-ilm ki aik jamaat ne hadi ke jaanwar par sawar hone ki ijazat di hai, jab ke woh is ka mohtaaj ho, yehi Shafi'i, Ahmad aur Ishaaq bin Rahaviyah ka qoul hai, 4. baaz kehte hain: jab tak majboor na ho hadi ke jaanwar par sawar na ho.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَى رَجُلًا يَسُوقُ بَدَنَةً، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُ:‏‏‏‏ ارْكَبْهَا فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنَّهَا بَدَنَةٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ لَهُ فِي الثَّالِثَةِ أَوْ فِي الرَّابِعَةِ:‏‏‏‏ ارْكَبْهَا وَيْحَكَ أَوْ وَيْلَكَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَنَسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَخَّصَ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ فِي رُكُوبِ الْبَدَنَةِ إِذَا احْتَاجَ إِلَى ظَهْرِهَا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ لَا يَرْكَبُ مَا لَمْ يُضْطَرَّ إِلَيْهَا.