1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
70
Chapter: [About] Wiping Over The Two Khuff
٧٠
باب فِي الْمَسْحِ عَلَى الْخُفَّيْنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jarīrin | Jarir ibn Abdullah al-Bajali | Companion |
shahr bn ḥawshabin | Shahr ibn Hawshab al-Ash'ari | Trustworthy but frequently reports what he has received (from others) and makes errors |
muqātil bn ḥayyān | Muqatil ibn Hayyan al-Nabati | Truthful, excellent, scholar, righteous |
khālid bn zīādin al-tirmidhī | Khalid ibn Ziyad al-Azdi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
qutaybah | Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi | Trustworthy, Firm |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَرِيرٍ | جرير بن عبد الله البجلي | صحابي |
شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ | شهر بن حوشب الأشعري | صدوق كثير الإرسال والأوهام |
مُقَاتِلِ بْنِ حَيَّانَ | مقاتل بن حيان النبطي | صدوق فاضل عالم صالح |
خَالِدُ بْنُ زِيَادٍ التِّرْمِذِيُّ | خالد بن زياد الأزدي | صدوق حسن الحديث |
قُتَيْبَةُ | قتيبة بن سعيد الثقفي | ثقة ثبت |
Jami` at-Tirmidhi 94
It has been related from Sahr bin Hawshab that he said, "I saw Jarir bin 'Abdullah ( رضئالله تعالی عنہ) performing Wudu and he wiped over his Khuff. I asked him about that. He replied, 'I saw Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) performing Wudu and he wiped over his Khuff.' So I said to him, before Surah AI-Ma'idah (was revealed) or after AI-Ma'idah?' He replied, 'I did not accept Islam until after Al-Ma'idah.'" Qutaibah narrated this to us; (saying) Khalid bin Ziyad At-Tirmidhi narrated it to us, from Muqatil bin Hayyan, from Shahr bin Hawshah, from Jarir (رضي الله تعالى عنه). He said : Baqiyyah related it from Ibrahim bin Adham from Muqatil bin Hayyan, from Shahr bin Hawshab, from Jarir (رضي الله تعالى عنه). This Hadith is explanatory, because some who dislike wiping over the Khuff give the interpretation that the Prophet's (صلى الله عليه وآله وسلم) wiping over the two Khuff was before the revelation of Sural Al-Ma'idah. But in his Hadlth, Jarir (رضي الله تعالى عنه) mentions that he saw the Prophet (صلى هللا عليه و آله وسلم) wiping over his Khuff after the revelation of Surat Al-Ma'idah.
Grade: Sahih
شہر بن حوشب کہتے ہیں کہ میں نے جریر بن عبداللہ رضی الله عنہما کو دیکھا کہ انہوں نے وضو کیا اور اپنے موزوں پر مسح کیا، میں نے جب ان سے اس سلسلے میں بات کی تو انہوں نے کہا: میں نے نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کو دیکھا کہ آپ نے وضو کیا اور اپنے موزوں پر مسح کیا، میں نے ان سے پوچھا: آپ کا یہ عمل سورۃ المائدہ کے نزول سے پہلے کا ہے، یا بعد کا؟ تو کہا: میں تو سورۃ المائدہ اترنے کے بعد ہی اسلام لایا ہوں، یہ حدیث آیت وضو کی تفسیر کر رہی ہے اس لیے کہ جن لوگوں نے موزوں پر مسح کا انکار کیا ہے ان میں سے بعض نے یہ تاویل کی ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے موزوں پر جو مسح کیا تھا وہ آیت مائدہ کے نزول سے پہلے کا تھا، جبکہ جریر رضی الله عنہ نے اپنی روایت میں ذکر کیا ہے کہ انہوں نے نزول مائدہ کے بعد نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم کو موزوں پر مسح کرتے ہوئے دیکھا ہے۔
shahr ban hushab kehte hain ke main ne jareer bin abdulllah radhi allah anhuma ko dekha ke unhon ne wazu kiya aur apne mouzon par masah kiya, main ne jab un se is silsile mein baat ki to unhon ne kaha: main ne nabi akram salli allah alaihi wasallam ko dekha ke aap ne wazu kiya aur apne mouzon par masah kiya, main ne un se poocha: aap ka yeh amal sura al-maidah ke nuzul se pehle ka hai, ya baad ka? to kaha: main to sura al-maidah utarne ke baad hi islam laya hoon, yeh hadees aayat wazu ki tafseer kar rahi hai is liye ke jin logon ne mouzon par masah ka inkar kiya hai un mein se baaz ne yeh tawil ki hai ke nabi akram salli allah alaihi wasallam ne mouzon par jo masah kiya tha woh aayat maidah ke nuzul se pehle ka tha, jabke jareer radhi allah anhu ne apni riwayat mein zikr kiya hai ke unhon ne nuzul maidah ke baad nabi akram salli allah alaihi wasallam ko mouzon par masah karte hue dekha hai.
وَيُرْوَى عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، قَالَ: رَأَيْتُ جَرِيرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ تَوَضَّأَ وَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ، فَقُلْتُ لَهُ فِي ذَلِكَ، فَقَالَ: رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ، وَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ ، فَقُلْتُ لَهُ: أَقَبْلَ الْمَائِدَةِ أَمْ بَعْدَ الْمَائِدَةِ ؟ فَقَالَ: مَا أَسْلَمْتُ إِلَّا بَعْدَ الْمَائِدَةِ. حَدَّثَنَا بِذَلِكَ قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا خَالِدُ بْنُ زِيَادٍ التِّرْمِذِيُّ، عَنْ مُقَاتِلِ بْنِ حَيَّانَ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، عَنْ جَرِيرٍ، قال: وَرَوَى بَقِيَّةُ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ أَدْهَمَ، عَنْ مُقَاتِلِ بْنِ حَيَّانَ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، عَنْ جَرِيرٍ، وَهَذَا حَدِيثٌ مُفَسَّرٌ، لِأَنَّ بَعْضَ مَنْ أَنْكَرَ الْمَسْحَ عَلَى الْخُفَّيْنِ تَأَوَّلَ أَنَّ مَسْحَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى الْخُفَّيْنِ كَانَ قَبْلَ نُزُولِ الْمَائِدَةِ، وَذَكَرَ جَرِيرٌ فِي حَدِيثِهِ، أَنَّهُ رَأَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَسَحَ عَلَى الْخُفَّيْنِ بَعْدَ نُزُولِ الْمَائِدَةِ