9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


110
Chapter: What Has Been Related About The Day Of Al-Hajj Al-Akbar

١١٠
باب مَا جَاءَ فِي يَوْمِ الْحَجِّ الأَكْبَرِ

Jami` at-Tirmidhi 958

Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated that they day of Al-Hajj Al-Akbar is the Day of An-Nahr. He did not narrate it in Marfu' form and this is more correct than the first Hadith. The Mawquf narration of Ibn Uyainah is more correct than the Marfu' narration of Muhammad bin Ishaq. Imam Tirmidhi said, ‘this is how it was reported by more than one of the Huffaz from Abu Ishaq, from AlHarith, from Ali (رضي الله تعالى عنه), in Mawquf form. (Shu'bah reported it from Abu Ishaq who said, “From Abdullah bin Murrah, from Au-Uarith, from Ali, in Mawquf form.)


Grade: Sahih

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ حج اکبر ( بڑے حج ) کا دن دسویں ذی الحجہ کا دن ہے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ابن ابی عمر نے اسے مرفوع نہیں کیا ہے اور یہ پہلی حدیث سے زیادہ صحیح ہے اور ابن عیینہ کی موقوف روایت محمد بن اسحاق کی مرفوع روایت سے زیادہ صحیح ہے۔ اسی طرح بہت سے حفاظ حدیث نے اسے بسند «أبي إسحق عن الحارث عن علي» موقوفاً روایت کیا ہے، شعبہ نے بھی ابواسحاق سبیعی سے روایت کی ہے انہوں نے یوں کہا ہے «عن عبد الله بن مرة عن الحارث عن علي موقوفا» ۲؎۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) Kehte Hain Ke Hajj-e-Akbar (Bare Hajj) Ka Din Daswin Zi-ul-Hijjah Ka Din Hai 1؎. Imam Tirmizi Kehte Hain: Ibn Abi Umar Ne Ise Marfoo Nahin Kiya Hai Aur Yeh Pehli Hadith Se Ziada Sahih Hai Aur Ibn Aiynah Ki Mauqoof Riwayat Muhammad Bin Ishaq Ki Marfoo Riwayat Se Ziada Sahih Hai. Isi Tarah Bahut Se Hifaz-e-Hadith Ne Ise Bisand «Abi Ishaq An Al-Harith An Ali» Mauqoofan Riwayat Kiya Hai, Shab'ah Ne Bhi Abu Ishaq Sibi'i Se Riwayat Ki Hai Unhon Ne Yun Kaha Hai «An Abdullah Bin Marrah An Al-Harith An Ali Mauqoofan» 2؎.

حدیث نمبر: 958 حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ، قَالَ:‏‏‏‏ يَوْمُ الْحَجِّ الْأَكْبَرِ يَوْمُ النَّحْرِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَلَمْ يَرْفَعْهُ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا أَصَحُّ مِنَ الْحَدِيثِ الْأَوَّلِ، ‏‏‏‏‏‏وَرِوَايَةُ ابْنِ عُيَيْنَةَ مَوْقُوفًا، ‏‏‏‏‏‏أَصَحُّ مِنْ رِوَايَةِ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاق مَرْفُوعًا، ‏‏‏‏‏‏هَكَذَا رَوَى غَيْرُ وَاحِدٍ مِنَ الْحُفَّاظِ عَنْ أَبِي إِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الْحَارِثِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَلِيٍّ مَوْقُوفًا، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَى شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي إِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ الْحَارِثِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَلِيٍّ مَوْقُوفًا.