Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) used to commend prayer at night during Ramadan but did not command it as duty. He would say, ‘if anyone prays during the night in Ramadan because of faith and seeking his reward from Allah (جَلَّ ذُو), his previous sins will be forgiven for him.’ When the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) died, this was the practice, and it continued thus during Abu Bakr’s (رضي الله تعالى عنه) caliphate and early part of Umar’s (رضي الله تعالى عنه). Imam Abu Dawood said, ‘this tradition has been transmitted by Uqail, Yunus, and Abu Uwais in like manner. The version of Uqail says, “He who fasts during Ramadan and prays during the night.”
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ بغیر تاکیدی حکم دئیے رمضان کے قیام کی ترغیب دلاتے، پھر فرماتے: جس نے رمضان میں ایمان کی حالت میں اور ثواب کی نیت سے قیام کیا تو اس کے تمام سابقہ گناہ معاف کر دئیے جائیں گے ، رسول اللہ ﷺ کی وفات تک معاملہ اسی طرح رہا، پھر ابوبکر رضی اللہ عنہ کی خلافت اور عمر رضی اللہ عنہ کی خلافت کے شروع تک یہی معاملہ رہا ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اور اسی طرح عقیل، یونس اور ابواویس نے «من قام رمضان» کے الفاظ کے ساتھ روایت کیا ہے اور عقیل کی روایت میں «من صام رمضان وقامه» ہے۔
Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) baghair takidi hukm diye Ramadan ke qiyam ki targeeb dilate, phir farmate: jis ne Ramadan mein iman ki halat mein aur sawab ki niyat se qiyam kiya to is ke tamam saabiq gunaah maaf kar diye jayenge, Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki wafat tak maamla isi tarah raha, phir Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ki khilafat aur Umar (رضي الله تعالى عنه) ki khilafat ke shuru tak yehi maamla raha 1٠. Abudawud kehte hain: aur isi tarah Aqeel, Yunus aur Abu Awais ne «Man Qam Ramadan» ke alfaaz ke sath riwayat ki hai aur Aqeel ki riwayat mein «Man Sam Ramadan Wa Qamah» hai.
حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ، وَمُحَمَّدُ بْنُ الْمُتَوَكِّلِ، قَالَا: حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، قَالَ الْحَسَنُ فِي حَدِيثِهِ، وَمَالِكُ بْنُ أَنَسٍ، عَنْ الزُّهْرِيِّ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُرَغِّبُ فِي قِيَامِ رَمَضَانَ مِنْ غَيْرِ أَنْ يَأْمُرَهُمْ بِعَزِيمَةٍ، ثُمَّ يَقُولُ: مَنْ قَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ ، فَتُوُفِّيَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالْأَمْرُ عَلَى ذَلِكَ، ثُمَّ كَانَ الْأَمْرُ عَلَى ذَلِكَ فِي خِلَافَةِ أَبِي بَكْرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، وَصَدْرًا مِنْ خِلَافَةِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ. قَالَ أَبُو دَاوُد: وَكَذَا رَوَاهُ عُقَيْلٌ، وَيُونُسُ، وَأَبُو أُوَيْسٍ مَنْ قَامَ رَمَضَانَ ، وَرَوَى عُقَيْلٌ مَنْ صَامَ رَمَضَانَ وَقَامَهُ .