9.
Zakat
٩-
كتاب الزكاة


548
Chapter: On Abstinence From Begging

٥٤٨
باب فِي الاِسْتِعْفَافِ

Sunan Abi Dawud 1648

Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said that when he (the Prophet -صلى الله عليه وآله وسلم) was on the pulpit speaking of Sadaqah and abstention from it and begging, he said, ‘the upper hand is better than the lower one, the upper being the one which bestows and the lower which begs.’ Imam Abu Dawood said, ‘the version of this tradition narrated by Ayyub from Nafi is disputed. The narrator Abd al-Warith said in his version, “the upper hand is the one which abstains from begging” but most of the narrators have narrated from Hammad bin Zaid from Ayyub the words, “the upper hand is the one which bestows.” A narrator from Hammad said in his version, “the one which abstains from begging.”


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا اور آپ منبر پر تھے صدقہ کرنے کا، سوال سے بچنے اور مانگنے کا ذکر کر رہے تھے کہ: اوپر والا ہاتھ نیچے والے ہاتھ سے بہتر ہے، اور اوپر والا ہاتھ ( اللہ کی راہ میں ) خرچ کرنے والا ہاتھ ہے، اور نیچے والا ہاتھ سوال کرنے والا ہاتھ ہے ۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اس حدیث میں ایوب کی نافع سے روایت پر اختلاف کیا گیا ہے ۱؎، عبدالوارث نے کہا: «اليد العليا المتعففة» ( اوپر والا ہاتھ وہ ہے جو مانگنے سے بچے ) ، اور اکثر رواۃ نے حماد بن زیدی سے روایت میں:«اليد العليا المنفقة» نقل کیا ہے ( یعنی اوپر والا ہاتھ دینے والا ہاتھ ہے ) اور ایک راوی نے حماد سے «المتعففة» روایت کی ۲؎۔

Abdul-Allah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat hai ke rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya aur aap minbar par the sadaqa karne ka, sawal se bachne aur mangne ka zikr kar rahe the ke: oopar wala hath neeche wale hath se behtar hai, aur oopar wala hath ( Allah ki rah mein ) karch karne wala hath hai, aur neeche wala hath sawal karne wala hath hai. Abudauud kehte hain: is hadees mein Ayyub ki Naafi se riwayat par ikhtilaf kiya gaya hai 1؎, Abdul-Warith ne kaha: «al-yad al-uliya al-muta'affifah» ( oopar wala hath woh hai jo mangne se bache ) , aur aksar rawat ne Hammad bin Zaidi se riwayat mein:«al-yad al-uliya al-munfiqah» naql kiya hai ( yani oopar wala hath dene wala hath hai ) aur aik rawi ne Hammad se «al-muta'affifah» riwayat ki 2؎.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ نَافِعٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ وَهُوَ عَلَى الْمِنْبَرِ وَهُوَ يَذْكُرُ الصَّدَقَةَ وَالتَّعَفُّفَ مِنْهَا وَالْمَسْأَلَةَ:‏‏‏‏ الْيَدُ الْعُلْيَا خَيْرٌ مِنَ الْيَدِ السُّفْلَى، ‏‏‏‏‏‏وَالْيَدُ الْعُلْيَا الْمُنْفِقَةُ وَالسُّفْلَى السَّائِلَةُ . قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ اخْتُلِفَ عَلَى أَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ نَافِعٍ فِي هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ عَبْدُ الْوَارِثِ:‏‏‏‏ الْيَدُ الْعُلْيَا الْمُتَعَفِّفَةُ ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ أَكْثَرُهُمْ:‏‏‏‏ عَنْ حَمَّادِ بْنِ زَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏ الْيَدُ الْعُلْيَا الْمُنْفِقَةُ ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ وَاحِدٌ:‏‏‏‏ عَنْ حَمَّادٍ، ‏‏‏‏‏‏ الْمُتَعَفِّفَةُ .