11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك


577
Chapter: The Woman Entering Ihram For Hajj During Her Menses

٥٧٧
باب الْحَائِضِ تُهِلُّ بِالْحَجِّ

NameFameRank
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
wa‘aṭā’in Ata' ibn Abi Rabah al-Qurashi Trustworthy, Content, Argument, Imam, Great Scholar
wamujāhidin Mujahid ibn Jabr al-Qurashi Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge
‘ikrimah Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas Trustworthy
khuṣayfin Khaṣīf ibn ‘Abd al-Raḥmān al-Jazrī Truthful, poor memory, confused some narrations with others, and accused of adhering to the doctrine of irjā’
marwān bn shjā‘in Marwan ibn Shaja'a al-Umawi Saduq Hasan al-Hadith
wa’ismā‘īl bn ibrāhīm abū ma‘marin Ismail ibn Ibrahim al-Hudhali Thiqah Mamun
muḥammad bn ‘īsá Muhammad ibn Isa al-Baghdadi Trustworthy

Sunan Abi Dawud 1744

Abdullah ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘a menstruating woman and the one who delivered a child should take a bath, put on Ihram and perform all the rites of Hajj except circumambulation of the House (Ka'bah) when they came to the place of wearing Ihram.’ Abu Ma'mar said in his version, “till she is purified”. The narrator Ibn Isa did not mention the names of Ikrimah and Mujahid, but he said, “from Ata on the authority of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه).” Ibn Isa also did not mention the word, “all (rites of Hajj)”. He said in his version, “All the rites of Hajj except circumambulation of the House (the Ka'bah)”.


Grade: صحیح

عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: حائضہ اور نفاس والی عورتیں جب میقات پر آ جائیں تو غسل کریں، احرام باندھیں اور حج کے تمام مناسک ادا کریں سوائے بیت اللہ کے طواف کے ۱؎ ۔ ابومعمر نے اپنی حدیث میں «حتى تطهر» یہاں تک کہ پاک ہو جائیں کا اضافہ کیا۔ ابن عیسیٰ نے عکرمہ اور مجاہد کا ذکر نہیں کیا، بلکہ یوں کہا: «عن عطاء عن ابن عباس» اور ابن عیسیٰ نے «كلها» کا لفظ بھی نقل نہیں کیا بلکہ صرف «المناسك إلا الطواف بالبيت» مناسک پورے کریں بجز خانہ کعبہ کے طواف کے کہا۔

Abdul'lah bin Abbas radi'Allahu anhuma kehte hain ke Nabi-e-Akram sall'Allahu alaihi wa sallam ne farmaya: Haizah aur nifas wali aurtien jab miqat par a jayen to ghusl karen, ihram bandhen aur Hajj ke tamam manasik ada karen siwaye Bait-ul-lah ke tawaf ke. Aboo-Mu'mar ne apni hadith mein «hat'ta tat'hir» yahan tak ke pak ho jayen ka izafa kiya. Ibn-e-Isa ne Ukrumah aur Mujahid ka zikr nahin kiya, balkh yun kaha: «an Atta' an ibn Abbas» aur Ibn-e-Isa ne «kulha» ka lafz bhi nakl nahin kiya balkh sirf «al-manasik illa't-tawaf bi'l-bait» manasik pure karen bajz khana-e-Ka'abah ke tawaf ke kaha.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ أَبُو مَعْمَرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ شُجَاعٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ خُصَيْفٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْعِكْرِمَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَمُجَاهِدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَطَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ الْحَائِضُ وَالنُّفَسَاءُ إِذَا أَتَتَا عَلَى الْوَقْتِ تَغْتَسِلَانِ وَتُحْرِمَانِ وَتَقْضِيَانِ الْمَنَاسِكَ كُلَّهَا غَيْرَ الطَّوَافِ بِالْبَيْتِ . قَالَ أَبُو مَعْمَرٍ فِي حَدِيثِهِ:‏‏‏‏ حَتَّى تَطْهُرَ ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَذْكُرْ ابْنُ عِيسَى عِكْرِمَةَ وَمُجَاهِدًا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ عَنْ عَطَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَقُلْ:‏‏‏‏ ابْنُ عِيسَى كُلَّهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ الْمَنَاسِكَ إِلَّا الطَّوَافَ بِالْبَيْتِ .