11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك
647
Chapter: Regarding 'Umrah
٦٤٧
باب الْعُمْرَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
abīh | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
‘abd al-lah bn ṭāwusin | Abdullah bin Tawus al-Yamani | Trustworthy |
wamuḥammad bn isḥāq | Ibn Ishaq al-Qurashi | Saduq Mudallis |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
ibn abī zā’idah | Yahya ibn Zakariya al-Hamdani | Trustworthy and Precise |
hannād bn al-sarī | Hannad ibn al-Sari al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
أَبِيهِ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ طَاوُسٍ | عبد الله بن طاوس اليماني | ثقة |
وَمُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ | ابن إسحاق القرشي | صدوق مدلس |
ابْنُ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
ابْنِ أَبِي زَائِدَةَ | يحيى بن زكريا الهمداني | ثقة متقن |
هَنَّادُ بْنُ السَّرِيِّ | هناد بن السري التميمي | ثقة |
Sunan Abi Dawud 1987
Abdullah ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘By Allah (جَلَّ ذُو), the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) did not make Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) perform Umrah during Dhul-Hijjah but to discontinue the practice of the idolaters (in Arabia before Islam), for this clan of Quraysh and those who followed them used to say: When the fur of the camel abounds, and the wounds on the back of the camels are recovered and the month of Safar begins, Umrah becomes lawful for one who performs Umrah. They considered performing Umrah unlawful till the months of Dhul-Hijjah and al-Muharram are over.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ اللہ کی قسم! رسول اللہ ﷺ نے ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کو ذی الحجہ میں عمرہ صرف اس لیے کرایا کہ مشرکین کا خیال ختم ہو جائے اس لیے کہ قریش کے لوگ نیز وہ لوگ جو ان کے دین پر چلتے تھے، کہتے تھے: جب اونٹ کے بال بڑھ جائیں اور پیٹھ کا زخم ٹھیک ہو جائے اور صفر کا مہینہ آ جائے تو عمرہ کرنے والے کا عمرہ درست ہو گیا، چنانچہ وہ ذی الحجہ اور محرم ( اشہر حرم ) کے ختم ہونے تک عمرہ کرنا حرام سمجھتے تھے۔
Abdul'lah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma kehte hain ke Allah ki qasam! Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Ummul Momineen Ayesha (رضي الله تعالى عنها) ko Zilhajjah mein Umrah sirf is liye karaya ke mushrikin ka khyal khatam ho jaaye is liye ke Quraysh ke log neez woh log jo unke deen par chalte the, kehte the: Jab unt ke baal badh jaayen aur peeth ka zakhm thik ho jaaye aur Safar ka mahina aa jaaye to Umrah karne wala ka Umrah durust ho gaya, chananche woh Zilhajjah aur Muharram (Ashar-e-Haram) ke khatam hone tak Umrah karna haram samjhte the.
حَدَّثَنَا هَنَّادُ بْنُ السَّرِيِّ، عَنْ ابْنِ أَبِي زَائِدَةَ، حَدَّثَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، وَمُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ طَاوُسٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: وَاللَّهِ مَا أَعْمَرَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَائِشَةَ فِي ذِي الْحِجَّةِ إِلَّا لِيَقْطَعَ بِذَلِكَ أَمْرَ أَهْلِ الشِّرْكِ، فَإِنَّ هَذَا الْحَيَّ مِنْ قُرَيْشٍ وَمَنْ دَانَ دِينَهُمْ كَانُوا يَقُولُونَ: إِذَا عَفَا الْوَبَرْ وَبَرَأَ الدَّبَرْ وَدَخَلَ صَفَرْ فَقَدْ حَلَّتِ الْعُمْرَةُ لِمَنِ اعْتَمَرْ، فَكَانُوا يُحَرِّمُونَ الْعُمْرَةَ حَتَّى يَنْسَلِخَ ذُو الْحِجَّةِ وَالْمُحَرَّمُ.