13.
Divorce
١٣-
كتاب الطلاق
726
Chapter: The Abrogation Of Taking Back A Wife After The Third Divorce
٧٢٦
باب نَسْخِ الْمُرَاجَعَةِ بَعْدَ التَّطْلِيقَاتِ الثَّلاَثِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
li-ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
ṭāwusin | Tawus ibn Kaysan al-Yamani | Trustworthy Imam, Excellent |
ghayr wāḥid | Anonymous Name | |
ayyūb | Ayyub al-Sakhtiyani | Trustworthy, his narrations are considered strong evidence |
ḥammād bn zaydin | Hammad ibn Zayd al-Azdi | Trustworthy, Upright, Jurist, Imam, Great, Famous |
abū al-nu‘mān | Muhammad ibn al-Fadl al-Sadusi | Trustworthy, but his mental state changed at the end of his life |
muḥammad bn ‘abd al-malik bn marwān | Muhammad ibn Abd al-Malik al-Wasiti | Thiqah (Reliable) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
لِابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
طَاوُسٍ | طاوس بن كيسان اليماني | ثقة إمام فاضل |
غَيْرِ وَاحِدٍ | اسم مبهم | |
أَيُّوبَ | أيوب السختياني | ثقة ثبتت حجة |
حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ | حماد بن زيد الأزدي | ثقة ثبت فقيه إمام كبير مشهور |
أَبُو النُّعْمَانِ | محمد بن الفضل السدوسي | ثقة ثبت تغير في آخر عمره |
مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَرْوَانَ | محمد بن عبد الملك الواسطي | ثقة |
Sunan Abi Dawud 2199
It was reported from Ayyub and others, from Tawus, that a man by the name of Abu As -Sahba' would frequently ask Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) questions. Once, he said, ‘are you not aware of the fact that if a man divorced his wife thrice, before he consummated the marriage with her, they would consider it as one during the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), and Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه), and the early period of 'Umar (رضي الله تعالى عنه)? Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) replied, ‘yes, they would consider that if a man divorced his wife thrice before he consummated the marriage with her, it would be counted as one during the time of the Apostle of Allah (صلى هللا عليه ُو آله وسلم) , and Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه), and the early period of 'Umar (رضي الله تعالى عنه). But when they saw people doing this (frequently), he said, 'consider it all upon them.’
Grade: Da'if
طاؤس سے روایت ہے کہ ایک صاحب جنہیں ابوصہبا کہا جاتا تھا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے کثرت سے سوال کرتے تھے انہوں نے پوچھا: کیا آپ کو معلوم ہے کہ جب آدمی اپنی بیوی کو دخول سے پہلے ہی تین طلاق دے دیتا، تو رسول اللہ ﷺ اور ابوبکر رضی اللہ عنہ کے زمانے نیز عمر رضی اللہ عنہ کے ابتدائی دور خلافت میں اسے ایک طلاق مانا جاتا تھا؟ ابن عباس رضی اللہ عنہما نے جواب دیا: ہاں کیوں نہیں؟ جب آدمی اپنی بیوی کو دخول سے پہلے ہی تین طلاق دے دیتا تھا، تو اسے رسول اللہ ﷺ اور ابوبکر رضی اللہ عنہ کے زمانے میں نیز عمر رضی اللہ عنہ کے ابتدائی دور خلافت میں ایک ہی طلاق مانا جاتا تھا، لیکن جب عمر رضی اللہ عنہ نے دیکھا کہ لوگ بہت زیادہ ایسا کرنے لگے ہیں تو کہا کہ میں انہیں تین ہی نافذ کروں گا ۔
Taoos se riwayat hai ke aik sahib jinhen Abu Sahaba kaha jata tha Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se kasrat se sawal karte the unhon ne poocha: kya aap ko maloom hai ke jab aadmi apni biwi ko dakhul se pehle hi teen talaq de deta, to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aur Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ke zamane neez Umar (رضي الله تعالى عنه) ke ibtidai door khilafat mein isse ek talaq mana jata tha? Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne jawab diya: haan kyun nahin? Jab aadmi apni biwi ko dakhul se pehle hi teen talaq de deta tha, to isse Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) aur Abu Bakr (رضي الله تعالى عنه) ke zamane mein neez Umar (رضي الله تعالى عنه) ke ibtidai door khilafat mein ek hi talaq mana jata tha, lekin jab Umar (رضي الله تعالى عنه) ne dekha ke log bahut zyada aisa karne lage hain to kaha ke main inhen teen hi nafaz karoonga 1؎.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ مَرْوَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو النُّعْمَانِ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ غَيْرِ وَاحِدٍ، عَنْطَاوُسٍ، أَنَّ رَجُلًا يُقَالُ لَهُ: أَبُو الصَّهْبَاءِ، كَانَ كَثِيرَ السُّؤَالِ لِابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: أَمَا عَلِمْتَ أَنَّ الرَّجُلَ كَانَ إِذَا طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ثَلَاثًا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا، جَعَلُوهَا وَاحِدَةً عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَ أَبِي بَكْرٍ وَصَدْرًا مِنْ إِمَارَةِ عُمَرَ ؟ قَالَ ابْنُ عَبَّاسٍ: بَلَى، كَانَ الرَّجُلُ إِذَا طَلَّقَ امْرَأَتَهُ ثَلَاثًا قَبْلَ أَنْ يَدْخُلَ بِهَا، جَعَلُوهَا وَاحِدَةً عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَ أَبِي بَكْرٍ وَصَدْرًا مِنْ إِمَارَةِ عُمَرَ، فَلَمَّا رَأَى النَّاسَ قَدْ تَتَابَعُوا فِيهَا، قَالَ: أَجِيزُوهُنَّ عَلَيْهِمْ .