14.
Fasting
١٤-
كتاب الصوم


767
Chapter: The Beginning Of The Ordainment Of Fasting

٧٦٧
باب مَبْدَإِ فَرْضِ الصِّيَامِ

Sunan Abi Dawud 2313

Abdullah ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) said, the following Qur'anic verse – [ O' You who believe, fasting is prescribed for you, as it was prescribed for those before you, so that you may become mindful of Allah.] (Al-Baqara - 183). During the lifetime of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), when the people offered night prayer, they were asked to abstain from food and drink and (intercourse with) women, they kept fast till the next night. A person betrayed himself and had intercourse with his wife after he had offered the night prayer, and he did not break his fast. So, Allah, the Exalted, intended to make it (fasting) easy for those who survived, thus providing a concession and utility. Allah, the Glorified, said - [Allah knew that you used to betray yourselves, so He pardoned you and excused you.] (Al-Baqara - 187) By this Allah benefited the people and provided concession and ease to them.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ یہ آیت کریمہ «يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم» اے ایمان والو! تم پر روزے اسی طرح فرض کر دئیے گئے ہیں جس طرح تم سے پہلے لوگوں پر فرض کر دئیے گئے تھے ( سورۃ البقرہ: ۱۸۳ ) نازل ہوئی تو نبی اکرم ﷺ کے زمانے میں عشاء پڑھتے ہی لوگوں پر کھانا، پینا اور عورتوں سے جماع کرنا حرام ہو جاتا، اور وہ آئندہ رات تک روزے سے رہتے، ایک شخص نے اپنے نفس سے خیانت کی، اس نے اپنی بیوی سے صحبت کر لی حالانکہ وہ عشاء پڑھ چکا تھا، اور اس نے روزہ نہیں توڑا تو اللہ تعالیٰ نے باقی لوگوں کو آسانی اور رخصت دینی اور انہیں فائدہ پہنچانا چاہا تو فرمایا: «علم الله أنكم كنتم تختانون أنفسكم» اللہ کو خوب معلوم ہے کہ تم اپنے آپ سے خیانت کرتے تھے ( سورۃ البقرہ: ۱۸۷ ) یہی وہ چیز تھی جس کا فائدہ اللہ نے لوگوں کو دیا اور جس کی انہیں رخصت اور آسانی دی۔

Abdulal-laah bin Abbas radiyal-laahu anhumaa se riwayat hai ke yeh aayat-e-kareema «Ya ayyuha alladhina amanoo kutiba alaykum as-siyam kama kutiba ala alladhina min qablikum» ay iman walo! Tum par roze usi tarah farz kar diye gaye hain jis tarah tum se pehle logoon par farz kar diye gaye the ( Surah al-Baqarah: 183 ) nazil hui to Nabi-e-Akram sallal-laahu alayhi wa sallam ke zamane mein isha padhte hi logoon par khana, peena aur auraton se jama karana haram ho jata, aur woh aayenda raat tak roze se rahte, ek shakhs ne apne nafs se khiyanat ki, us ne apni biwi se suhbat kar li halanki woh isha padh chuka tha, aur us ne roza nahin toda to Allah Taala ne baqi logoon ko aasani aur rukhsat deni aur unhen faidah pahunchana chaha to farmaaya: «'Alam al-laahu annakum kuntum takhtanoon anfusakum» Allah ko khoob maloom hai ke tum apne aap se khiyanat karte the ( Surah al-Baqarah: 187 ) yehi woh cheez thi jis ka faidah Allah ne logoon ko diya aur jis ki unhen rukhsat aur aasani di.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ شَبُّوَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنِي عَلِيُّ بْنُ حُسَيْنِ بْنِ وَاقِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَزِيدَ النَّحْوِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عِكْرِمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏ يَأَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ سورة البقرة آية 183، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ النَّاسُ عَلَى عَهْدِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا صَلَّوْا الْعَتَمَةَ حَرُمَ عَلَيْهِمُ الطَّعَامُ وَالشَّرَابُ وَالنِّسَاءُ، ‏‏‏‏‏‏وَصَامُوا إِلَى الْقَابِلَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَاخْتَانَ رَجُلٌ نَفْسَهُ فَجَامَعَ امْرَأَتَهُ وَقَدْ صَلَّى الْعِشَاءَ وَلَمْ يُفْطِرْ، ‏‏‏‏‏‏فَأَرَادَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ أَنْ يَجْعَلَ ذَلِكَ يُسْرًا لِمَنْ بَقِيَ وَرُخْصَةً وَمَنْفَعَةً، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ سُبْحَانَهُ:‏‏‏‏ عَلِمَ اللَّهُ أَنَّكُمْ كُنْتُمْ تَخْتَانُونَ أَنْفُسَكُمْ سورة البقرة آية 187 الْآيَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ هَذَا مِمَّا نَفَعَ اللَّهُ بِهِ النَّاسَ وَرَخَّصَ لَهُمْ وَيَسَّرَ .