28.
Foods
٢٨-
كتاب الأطعمة
7
Chapter: Regarding food of two who are competing
٧
باب فِي طَعَامِ الْمُتَبَارِيَيْنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
al-zubayr bn khirrīt | Zubayr ibn al-Kharit al-Basri | Trustworthy |
jarīr bn ḥāzimin | Jarir ibn Hazim al-Azdi | Trustworthy |
abī | Zayd ibn Abi al-Zarqa' al-Taghlibi | Trustworthy |
hārūn bn zayd bn abī al-zarqā’ | Harun ibn Zayd al-Taghlibi | Thiqah (Trustworthy) |
Sunan Abi Dawud 3754
Abdullah ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade that the food of two people who were rivalling on another should be eaten. Imam Abu Dawud said, ‘most of those who narrated it from Jarir (رضي الله تعالى عنه) did not mention the name of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه). Harun al-Nahwi mentioned Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) in it, and Hammad bin Zaid did not mention Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه).’
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے تھے کہ نبی اکرم ﷺ نے دو باہم فخر کرنے والوں کی دعوت کھانے سے منع فرمایا۔ ابوداؤد کہتے ہیں: جریر سے روایت کرنے والوں میں سے اکثر لوگ اس روایت میں ابن عباس رضی اللہ عنہما کا ذکر نہیں کرتے ہیں نیز ہارون نحوی نے بھی اس میں ابن عباس کا ذکر کیا ہے اور حماد بن زید نے ابن عباس رضی اللہ عنہما کا ذکر نہیں کیا ہے ۔
Abdul-allah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma kehte they ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne do baham fakhr karne walon ki dawat khane se mana farmaya. Abudawood kehte hain: Jareer se riwayat karne walon mein se aksar log is riwayat mein ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma ka zakr nahi karte hain naeez Haroon Nahvi ne bhi is mein ibn Abbas ka zakr kiya hai aur Hamad bin Zaid ne ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه)uma ka zakr nahi kiya hai 1،
حَدَّثَنَا هَارُونُ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَبِي الزَّرْقَاءِ، حَدَّثَنَا أَبِي، حَدَّثَنَا جَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ، عَنْ الزُّبَيْرِ بْنِ خِرِّيتِ، قَالَ: سَمِعْتُعِكْرِمَةَ، يَقُولُ: كَانَ ابْنُ عَبَّاسٍ، يَقُولُ: إِنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ طَعَامِ الْمُتَبَارِيَيْنِ أَنْ يُؤْكَلَ ، قَالَ أَبُو دَاوُد: أَكْثَرُ مَنْ رَوَاهُ عَنْ جَرِيرٍ لَا يَذْكُرُ فِيهِ ابْنَ عَبَّاسٍ، وَهَارُونُ النَّحْوِيُّ ذَكَرَ فِيهِ ابْنَ عَبَّاسٍ أَيْضًا، وَحَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ لَمْ يَذْكُرْ ابْنَ عَبَّاسٍ.