40.
Prescribed Punishments
٤٠-
كتاب الحدود
26
Chapter: The stoning of the two jews
٢٦
باب فِي رَجْمِ الْيَهُودِيَّيْنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-brā’ bn ‘āzibin | Al-Bara' ibn 'Azib al-Ansari | Companion |
‘abd al-lah bn mrrah | Abdullah ibn Murrah al-Hamdani | Trustworthy |
al-‘mash | Sulayman ibn Mihran al-A'mash | Trustworthy Hadith Scholar |
‘abd al-wāḥid bn zīādin | Abd al-Wahid ibn Ziyad al-Abdi | Trustworthy |
musaddadun | Musaad ibn Musarhad al-Asadi | Trustworthy Haafiz |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ | البراء بن عازب الأنصاري | صحابي |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ | عبد الله بن مرة الهمداني | ثقة |
الْأَعْمَشِ | سليمان بن مهران الأعمش | ثقة حافظ |
عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ | عبد الواحد بن زياد العبدي | ثقة |
مُسَدَّدٌ | مسدد بن مسرهد الأسدي | ثقة حافظ |
Sunan Abi Dawud 4447
Al-Bara’ b. Azib (رضي الله تعالى عنه) narrated that the people passed by the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) with a jew whose face blackened with charcoal and he was being taken around. He adjured them by Allah and asked, what is the prescribed punishment for a fornicator in your divine book? He (the narrator) said, they referred him to a man of them. The Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) adjured him and asked, what is the punishment for a fornication in your divine Book? He replied, stoning. But fornication spread among our people of rank, so we disliked that a person of rank should be left alone, and the punishment be inflicted on one who is lower in rank than him. So, we suspended it for us. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) then commanded regarding him and he was stoned to death. He then said, O Allah, I am the first to give life to a command of Your Book which they had killed.
Grade: Sahih
براء بن عازب رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے پاس سے لوگ ایک یہودی کو لے کر گزرے جس کو ہاتھ منہ کالا کر کے گھمایا جا رہا تھا، تو آپ ﷺ نے ان سے اللہ کا واسطہ دے کر پوچھا کہ ان کی کتاب میں زانی کی حد کیا ہے؟ ان لوگوں نے آپ کو اپنے میں سے ایک شخص کی طرف اشارہ کر کے پوچھنے کے لیے کہا تو نبی اکرم ﷺ نے اس سے اللہ کا واسطہ دے کر پوچھا کہ تمہاری کتاب میں زانی کی حد کیا ہے؟ تو اس نے کہا: رجم ہے، لیکن زنا کا جرم ہمارے معزز لوگوں میں عام ہو گیا، تو ہم نے یہ پسند نہیں کیا کہ معزز اور شریف آدمی کو چھوڑ دیا جائے اور جو ایسے نہ ہوں ان پر حد جاری کی جائے، تو ہم نے اس حکم ہی کو اپنے اوپر سے اٹھا لیا، چنانچہ رسول اللہ ﷺ نے اسے رجم کا حکم دیا تو وہ رجم کر دیا گیا، پھر آپ ﷺ نے فرمایا: اے اللہ! میں وہ پہلا شخص ہوں جس نے تیری کتاب میں سے اس حکم کو زندہ کیا ہے جس پر لوگوں نے عمل چھوڑ دیا تھا ۔
Baraa bin Aazib ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas se log ek yahudi ko le kar guzre jis ko hath munh kala kar ke ghumaaya ja raha tha, to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne un se Allah ka wastah de kar poocha ke un ki kitab mein zani ki had kya hai? In logoon ne aap ko apne mein se ek shakhs ki taraf ishara kar ke poochhne ke liye kaha to Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne us se Allah ka wastah de kar poocha ke tumhari kitab mein zani ki had kya hai? To us ne kaha: Rajm hai, lekin zina ka jurm humari muazziz logoon mein aam ho gaya, to hum ne yeh pasand nahin kiya ke muazziz aur sharif aadmi ko chhod diya jaye aur jo aise nahin hon un par had jaari ki jaye, to hum ne is hukm hi ko apne oopar se uthha liya, chananche Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne use rajm ka hukm diya to woh rajm kar diya gaya, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Aey Allah! Mein woh pehla shakhs hun jis ne teri kitab mein se is hukm ko zinda kiya hai jis par logoon ne amal chhod diya tha.
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، قَالَ: مَرُّوا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِيَهُودِيٍّ قَدْ حُمِّمَ وَجْهُهُ وَهُوَ يُطَافُ بِهِ، فَنَاشَدَهُمْ: مَا حَدُّ الزَّانِي فِي كِتَابِهِمْ ؟ قَالَ: فَأَحَالُوهُ عَلَى رَجُلٍ مِنْهُمْ، فَنَشَدَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: مَا حَدُّ الزَّانِي فِي كِتَابِكُمْ ؟ فَقَالَ: الرَّجْمُ، وَلَكِنْ ظَهَرَ الزِّنَا فِي أَشْرَافِنَا، فَكَرِهْنَا أَنْ يُتْرَكَ الشَّرِيفُ وَيُقَامُ عَلَى مَنْ دُونَهُ، فَوَضَعْنَا هَذَا عَنَّا، فَأَمَرَ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَرُجِمَ، ثُمَّ قَالَ: اللَّهُمَّ إِنِّي أَوَّلُ مَنْ أَحْيَا مَا أَمَاتُوا مِنْ كِتَابِكَ .