2.
Narrations of the ten companions promised paradise other than the Rightly Guided Caliphs
٢-
روايات الأصحاب العشرة المبشرين بالجنة بخلاف الخلفاء الراشدين
The Musnad of al-Zubayr ibn al-Awwam (may Allah be pleased with him)
مُسْنَدُ الزُّبَيْرِ بْنِ الْعَوَّامِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-zubayr | Al-Zubayr ibn al-Awwam al-Asadi | Companion |
sufyān | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
‘ikrimah | Ikrimah the freed slave of Ibn Abbas | Trustworthy |
‘amrw | Amr ibn Dinar al-Juhani | Trustworthy, Firm |
sufyān | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الزُّبَيْرِ | الزبير بن العوام الأسدي | صحابي |
سُفْيَانَ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
عِكْرِمَةَ | عكرمة مولى ابن عباس | ثقة |
عَمْرٌو | عمرو بن دينار الجمحي | ثقة ثبت |
سُفْيَانُ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 1435
It is narrated by Zubair (may Allah be pleased with him) that the mention of the jinn listening to the Holy Quran in the Holy Quran is related to the valley of Nakhl. While the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was offering the Isha prayer and reciting the verse: "They almost climbed on top of each other" (Al-Jinn: 19), Sufyan said that they were climbing on top of each other (meaning that when the polytheists saw the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) engaged in worship, they gathered together in such a way that it seemed as if they were about to attack at any moment).
Grade: Hasan
سیدنا زبیر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ جنات کے قرآن کریم سننے کا جو تذکرہ قرآن شریف میں آیا ہے وہ وادی نخلہ سے متعلق ہے جبکہ نبی ﷺ نماز عشاء پڑھ رہے تھے، اور آیت قرآنی: «﴿كَادُوا يَكُونُونَ عَلَيْهِ لِبَدًا﴾ [الجن: 19] » کا ترجمہ بیان کرتے ہوئے سفیان کہتے ہیں کہ ایک دوسرے پر چڑھے چلے آرہے تھے (یعنی نبی ﷺ کو عبادت میں مصروف دیکھ کر مشرکین بھیڑ لگا کر اس طرح اکٹھے ہو جاتے تھے کہ اب حملہ کیا اور اب حملہ کیا، ایسا محسوس ہوتا تھا)۔
Sayyidna Zubair (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki jinnat ke quran kareem sunne ka jo tazkara quran sharif mein aaya hai woh wadi nakhla se mutalliq hai jabke nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) namaz isha padh rahe the, aur ayat qurani: «﴿kaadu yakununa alaihi libadan﴾ [aljinn: 19] » ka tarjuma bayan karte hue sufian kehte hain ki ek dusre par chadhe chale aa rahe the (yani nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ibadat mein masruf dekh kar mushrikeen bheed laga kar is tarah ikathe ho jate the ki ab hamla kiya aur ab hamla kiya, aisa mehsoos hota tha).
حَدَّثَنَا سُفْيَانُ , قَالَ عَمْرٌو : وَسَمِعْتُ عِكْرِمَةَ : وَإِذْ صَرَفْنَا إِلَيْكَ سورة الأحقاف آية 29، وَقُرِئَ عَلَى سُفْيَانَ , عَنِ الزُّبَيْرِ نَفَرًا مِنَ الْجِنِّ يَسْتَمِعُونَ الْقُرْآنَ سورة الأحقاف آية 29، قَالَ: بِنَخْلَةَ، وَرَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يصلي العشاء الآخرة كَادُوا يَكُونُونَ عَلَيْهِ لِبَدًا سورة الجن آية 19 , قال سفيان: كاللبد بعضهم على بعض، كاللبد بعضه على بعض.