2.
Narrations of the ten companions promised paradise other than the Rightly Guided Caliphs
٢-
روايات الأصحاب العشرة المبشرين بالجنة بخلاف الخلفاء الراشدين


The Musnad of Abu Ishaq Sa'd ibn Abi Waqqas (may Allah be pleased with him)

مُسْنَدُ أَبِي إِسْحَاقَ سَعْدِ بْنِ أَبِي وَقَّاصٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ

NameFameRank
abīh Sa'd ibn Abi Waqqas al-Zuhri Sahabi
muṣ‘ab bn sa‘din Musaab bin Sa'd Al-Zahri Thiqah (Trustworthy)
‘āṣim bn abī al-najūd Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi Saduq Hasan al-Hadith
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
wakī‘un Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi Trustworthy Hafez Imam

Musnad Ahmad ibn Hanbal 1481

Narrated by Saad bin Abi Waqas (may Allah be pleased with him): Once I asked in the court of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him): "O Messenger of Allah! Upon whom do the most severe hardships befall?" He said: "Upon the Prophets (peace be upon them), then the righteous, then in descending order upon the common people. A person is tested according to the strength of his faith. If his faith is strong, his trials are increased, and if his faith is weak, his trials are reduced. And a person continues to be afflicted with trials until he walks upon the earth without any sin."


Grade: Hasan

سیدنا سعد بن ابی وقاص رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ ایک مرتبہ میں نے بارگاہ رسالت میں عرض کیا: یا رسول اللہ! سب سے زیادہ سخت مصیبت کن لوگوں پر آتی ہے؟ فرمایا: ”انبیاء کرام علیہم السلام پر، پھر صالحین پر، پھر درجہ بدرجہ عام لوگوں پر، انسان پر آزمائش اس کے دین کے اعتبار سے آتی ہے، اگر اس کے دین میں پختگی ہو تو اس کے مصائب میں مزید اضافہ کر دیا جاتا ہے، اور اگر اس کے دین میں کمزوری ہو تو اس کے مصائب میں تخفیف کر دی جاتی ہے، اور انسان پر مسلسل مصائب آتے رہتے ہیں یہاں تک کہ جب وہ زمین پر چلتا ہے تو اس کا کوئی گناہ نہیں ہوتا۔“

Sayyidna Saad bin Abi Waqas (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki ek martaba maine bargah risalat mein arz kiya Ya Rasul Allah sab se zyada sakht musibat kin logon par aati hai Farmaya Anbiya kiram Alayhimussalam par phir saleheen par phir darja badarja aam logon par Insan par azmaish uske deen ke aitbaar se aati hai agar uske deen mein pakkigi ho to uske masaib mein mazeed izafa kar diya jata hai aur agar uske deen mein kamzori ho to uske masaib mein takhfeef kar di jati hai aur insan par musalsal masaib aate rehte hain yahan tak ki jab woh zameen par chalta hai to uska koi gunah nahi hota.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ أَبِي النَّجُودِ ، عَنْ مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ , عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَيُّ النَّاسِ أَشَدُّ بَلَاءً؟ قَالَ:" الْأَنْبِيَاءُ، ثُمَّ الصَّالِحُونَ، ثُمَّ الْأَمْثَلُ فَالْأَمْثَلُ مِنَ النَّاسِ، يُبْتَلَى الرَّجُلُ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ، فَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ صَلَابَةٌ، زِيدَ فِي بَلَائِهِ، وَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ رِقَّةٌ، خُفِّفَ عَنْهُ، وَمَا يَزَالُ الْبَلَاءُ بِالْعَبْدِ حَتَّى يَمْشِيَ عَلَى ظَهْرِ الْأَرْضِ لَيْسَ عَلَيْهِ خَطِيئَةٌ".