9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين


Hadith of Amr ibn Abasa

حَدِیث عَمرِو بنِ عَبَسَةَ

Musnad Ahmad ibn Hanbal 17024

Sananji once asked Amr bin Abasah to narrate a Hadith without any addition or omission. He said that he heard the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) saying: “Whoever sets free a Muslim slave, for every limb of his body Allah will make him free from Hellfire, and whoever grows old in the way of Allah, that old age will be a source of light for him on the Day of Judgement. And whoever shoots an arrow, whether it hits the target or misses, it is like setting free a slave from the children of Ismail (Ishmael) (peace be upon him).


Grade: Sahih

صنانجی نے ایک مرتبہ حضرت عمرو بن عبسہ سے عرض کیا کہ ہمیں کوئی ایسی حدیث سنائیے جس میں کوئی اضافہ یا بھول چوک نہ ہو، انہوں نے فرمایا کہ میں نے نبی کریم ﷺ کو یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ جو شخص کسی مسلمان غلام کو آزاد کرائے اس کے ہر عضو کے بدلے میں وہ اس کے لیے جہنم سے آزادی کا پروانہ بن جائے گا اور جو شخص راہ خدا میں بوڑھا ہو جائے تو وہ بڑھاپا قیامت کے دن اس کے لیے باعث نور ہو گا اور جو شخص کوئی تیر پھینکے خواہ وہ نشانے پر لگے یا چوک جائے،، تو یہ ایسے ہے جیسے حضرت اسماعیل علیہ السلام کی اولاد میں سے کسی غلام کو آزاد کرنا۔

Sananji ne ek martaba Hazrat Amr bin Abasa se arz kiya keh humein koi aisi hadees sunaaiye jis mein koi izafa ya bhool chook na ho, unhon ne farmaya keh maine Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ko ye farmate huye suna hai keh jo shakhs kisi musalman gulam ko azad karae uske har uzv ke badle mein woh uske liye jahannam se azadi ka parwana ban jayega aur jo shakhs raah Khuda mein buddha ho jaye to woh budhapa qayamat ke din uske liye baais noor ho ga aur jo shakhs koi teer phenke chahe woh nishane par lage ya chook jaye,, to ye aise hai jaise Hazrat Ismail alaihissalam ki aulad mein se kisi gulam ko azad karna.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْحَمِيدِ يَعْنِي ابْنَ جَعْفَرٍ ، قَالَ: حَدَّثَنِي الْأَسْوَدُ بْنُ الْعَلَاءِ ، عَنْ حُوَيٍّ مَوْلَى سُلَيْمَانَ بْنِ عَبْدِ الْمَلِكِ، عَنْ رَجُلٍ أَرْسَلَ إِلَيْهِ عُمَرُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ وَهُوَ أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ، قَالَ: كَيْفَ الْحَدِيثُ الَّذِي حَدَّثْتَنِي عَنِ الصُّنَابِحِيِّ؟ قَالَ: أَخْبَرَنِي الصُّنَابِحِيُّ ، أَنَّهُ لَقِيَ عَمْرَو بْنَ عَبَسَةَ ، فَقَالَ: هَلْ مِنْ حَدِيثٍ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَا زِيَادَةَ فِيهِ وَلَا نُقْصَانَ؟ قَالَ: نَعَمْ، سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: " مَنْ أَعْتَقَ رَقَبَةً أَعْتَقَ اللَّهُ بِكُلِّ عُضْوٍ مِنْهَا عُضْوًا مِنْهُ مِنَ النَّارِ، وَمَنْ رَمَى بِسَهْمٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بَلَغَ أَوْ قَصَّرَ كَانَ عِدْلَ رَقَبَةٍ، وَمَنْ شَابَ شَيْبَةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ كَانَ لَهُ نُورًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ" .