9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
Hadith of As'ad ibn Zaraarah, may Allah be pleased with him
حَدِیث اَسعَدَ بنِ زرَارَةَ رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abā umāmah bn sahl bn ḥunayfin | As'ad ibn Sahl al-Ansari | He has a sighting (of the Prophet) |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
zam‘ah bn ṣāliḥin | Zama'a ibn Salih al-Yamani | Weak in Hadith |
rūḥun | Ruh bin Ubadah al-Qaysi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبَا أُمَامَةَ بْنَ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ | أسعد بن سهل الأنصاري | له رؤية |
ابْنَ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
زَمْعَةُ بْنُ صَالِحٍ | زمعة بن صالح اليماني | ضعيف الحديث |
رَوْحٌ | روح بن عبادة القيسي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 17238
It has been narrated on the authority of Asad bin Zurara (رضي الله تعالى عنه), who was one of the chiefs at the time of Bait-e-Aqba, that once he fell ill. The Prophet (peace be upon him) visited him and said twice, "The worst death is of the Jews." They (the hypocrites) might say that why didn't the Prophet (peace be upon him) cure the illness of his companion. I do not possess any benefit or harm for them; however, I can surely make arrangements for them. Then the Prophet (peace be upon him) ordered, so two cauterizations were done over his head but he could not survive and passed away.
Grade: Da'if
حضرت اسعد بن زرارہ رضی اللہ عنہ جو بیعت عقبہ کے موقع پر نقباء میں سے ایک نقیب تھے کے حوالے سے مروی ہے کہ انہیں ایک مرتبہ بیماری نے آلیا، نبی ﷺ ان کی عیادت کے لئے تشریف لائے اور دو مرتبہ فرمایا بدترین میت یہودیوں کی ہوتی ہے وہ کہہ سکتے ہیں کہ نبی ﷺ نے اپنے ساتھی کی بیماری کو دور کیوں نہ کردیا، میں ان کے لئے کسی نفع و نقصان کا مالک نہیں ہوں، البتہ میں ان کے لئے تدبیر ضرور کرسکتا ہوں، پھر نبی ﷺ نے حکم دیا تو ان کے سر کے اوپر دو مرتبہ داغا گیا لیکن وہ جانبر نہ ہوسکے اور فوت ہوگئے۔
Hazrat Asad bin Zurara RA jo bai'at Aqabah ke mauqe par nuqaba mein se aik naqeeb thay ke hawale se marvi hai ke unhein aik martaba bimari ne aaliya, Nabi SAW un ki ayadat ke liye tashreef laaye aur do martaba farmaya badtareen mait Yahoodion ki hoti hai wo keh sakte hain ke Nabi SAW ne apne sathi ki bimari ko door kyon na kar diya, mein un ke liye kisi nafa nuqsan ka malik nahin hun, albatta mein un ke liye tadbeer zaroor kar sakta hun, phir Nabi SAW ne hukum diya to un ke sar ke upar do martaba daagha gaya lekin wo janbar na ho sake aur foot ho gaye.
حَدَّثَنَا رَوْحٌ ، حَدَّثَنَا زَمْعَةُ بْنُ صَالِحٍ ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ شِهَابٍ يُحَدِّثُ، أَنَّ أَبَا أُمَامَةَ بْنَ سَهْلِ بْنِ حُنَيْفٍ أَخْبَرَهُ، عَنْ أَبِي أُمَامَةَ أَسْعَدَ بْنِ زُرَارَةَ وَكَانَ أَحَدَ النُّقَبَاءِ يَوْمَ الْعَقَبَةِ، أَنَّهُ أَخَذَتْهُ الشَّوْكَةُ، فَجَاءَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَعُودُهُ، فَقَالَ: " بِئْسَ الْمَيِّتُ لَيَهُودُ" مَرَّتَيْنِ،" سَيَقُولُونَ: لَوْلَا دَفَعَ عَنْ صَاحِبِهِ؟ وَلَا أَمْلِكُ لَهُ ضَرًّا وَلَا نَفْعًا وَلَأَتَمَحَّلَنَّ لَهُ"، فَأَمَرَ بِهِ، وَكُوِيَ بِخَطَّيْنِ فَوْقَ رَأْسِهِ، فَمَاتَ .