9.
Musnad of the Syrians
٩-
مسند الشاميين
Hadith of 'Utba ibn 'Abd al-Salami Abu al-Walid, may Allah be pleased with him
حَدِیث عتبَةَ بنِ عَبد السّلَمِیِّ اَبِی الوَلِیدِ رَضِیَ اللَّه تَعَالَى عَنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘tbh bn ‘abdin al-sulamī | Utbah ibn Abd as-Salami | Sahabi |
rajulin | Anonymous Name | |
naṣrin | Nasr ibn Abd al-Rahman al-Kinani | Unknown |
thawr bn yazīd | Thawr ibn Yazid al-Rahbi | Trustworthy except that he believes in predestination |
‘abd al-lah bn al-ḥārith | Abdullah bin Al-Harith Al-Qurashi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُتْبَةَ بْنِ عَبْدٍ السُّلَمِيِّ | عتبة بن عبد السلمي | صحابي |
رَجُلٍ | اسم مبهم | |
نَصْرٍ | نصر بن عبد الرحمن الكناني | مجهول |
ثَوْرُ بْنُ يَزِيدَ | ثور بن يزيد الرحبي | ثقة ثبت إلا أنه يرى القدر |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحَارِثِ | عبد الله بن الحارث القرشي | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 17640
It is narrated by Utba (may Allah be pleased with him) that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade plucking the hair from the tails, manes and forelocks of horses. And he said, "Their tails are like fly-whisks for them, their manes are a protection against the cold, and in their forelocks, goodness has been placed until the Day of Judgment."
Grade: Da'if
حضرت عتبہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی ﷺ نے گھوڑوں کی دموں، ایالوں اور پیشانیوں کے بال نوچنے سے منع فرمایا ہے اور ارشاد فرمایا کہ ان کی دم ان کے لئے مورچھل ہے، ان کی ایال سردی سے بچاؤ کا ذریعہ ہے اور ان کی پیشانیوں میں قیامت تک کے لئے خیر رکھ دی گئی ہے۔
Hazrat Utba Radi Allaho Anho se marvi hai ki Nabi Sallallaho Alaihi Wasallam ne ghoron ki dumon, ayaalon aur peshaniyon ke baal nochne se mana farmaya hai aur irshad farmaya ki unki dum unke liye morchal hai, unki ayaal sardi se bachao ka zariya hai aur unki peshaniyon mein qayamat tak ke liye khair rakh di gai hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْحَارِثِ ، حَدَّثَنِي ثَوْرُ بْنُ يَزِيدَ ، عَنْ نَصْرٍ ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ بَنِي سُلَيْمٍ، عَنْ عُتْبَةَ بْنِ عَبْدٍ السُّلَمِيِّ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ جَزِّ أَعْرَافِ الْخَيْلِ، وَنَتْفِ أَذْنَابِهَا، وَجَزِّ نَوَاصِيهَا، وَقَالَ: " أَمَّا أَذْنَابُهَا فَإِنَّهَا مَذَابُّهَا، وَأَمَّا أَعْرَافُهَا فَإِنَّهَا أَدْفَاؤُهَا، وَأَمَّا نَوَاصِيهَا، فَإِنَّ الْخَيْرَ مَعْقُودٌ فِيهَا" .