13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار
The Hadith of a man (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ رَجُلٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
rajulin | Anonymous Name | |
yaḥyá bn ya‘mur | Yahya ibn Ya'mur al-Qaysi | Trustworthy |
al-azraq bn qaysin | Al-Azraq ibn Qays al-Harithi | Trustworthy |
ḥammād bn slmh | Hammad ibn Salamah al-Basri | His memorization changed a little at the end of his life, trustworthy, devout |
ḥasan bn mūsá | Al-Hasan ibn Musa al-Ashib | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
رَجُلٍ | اسم مبهم | |
يَحْيَى بنِ يَعْمُرَ | يحيى بن يعمر القيسي | ثقة |
الْأَزْرَقِ بنِ قَيْسٍ | الأزرق بن قيس الحارثي | ثقة |
حَمَّادُ بنُ سَلَمَةَ | حماد بن سلمة البصري | تغير حفظه قليلا بآخره, ثقة عابد |
حَسَنُ بنُ مُوسَى | الحسن بن موسى الأشيب | ثقة |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 23203
It is narrated by a companion, may Allah be pleased with him, that the Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, said, “The first thing that a person will be accountable for on the Day of Judgement is prayer. If a person's prayer is complete, then it will be recorded as complete. Otherwise, Allah Almighty will say, ‘Look! Does My servant have any voluntary prayers, so that the obligatory prayers can be completed through them?’ And so will be the case with Zakat and other deeds.”
Grade: Sahih
ایک صحابی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے ارشاد فرمایا سب سے پہلے جس چیز کا بندے سے حساب لیا جائے گا وہ اس کی نماز ہوگی اگر اس نے اسے مکمل اداء کیا ہوگا تو وہ مکمل لکھ دی جائیں گی ورنہ اللہ تعالیٰ فرمائیں گے کہ دیکھو! میرے بندے کے پاس کچھ نوافل ملتے ہیں؟ کہ ان کے ذریعے فرائض کی تکمیل کرسکو اسی طرح زکوٰۃ کے معاملے میں بھی ہوگا اور دیگر اعمال کا حساب بھی ہوگا۔
aik sahabi (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai keh nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya sab se pehle jis cheez ka bande se hisab liya jaye ga woh uski namaz hogi agar usne use mukammal ada kiya hoga to woh mukammal likh di jayen gi warna Allahu taala farmaen ge keh dekho mere bande ke pass kuch nawafil milte hain keh un ke zariye faraiz ki takmeel karsako isi tarah zakat ke mamle mein bhi hoga aur deegar amal ka hisab bhi hoga
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا حَسَنُ بنُ مُوسَى ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بنُ سَلَمَةَ ، عَنِ الْأَزْرَقِ بنِ قَيْسٍ ، عَنْ يَحْيَى بنِ يَعْمُرَ ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ أَصْحَاب النَّبيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " أَوَّلُ مَا يُحَاسَب بهِ الْعَبدُ صَلَاتُهُ، فَإِنْ كَانَ أَتَمَّهَا، كُتِبتْ لَهُ تَامَّةً، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ أَتَمَّهَا، قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: انْظُرُوا هَلْ تَجِدُونَ لِعَبدِي مِنْ تَطَوُّعٍ، فَتُكَمِّلُوا بهَا فَرِيضَتَهُ، ثُمَّ الزَّكَاةُ كَذَلِكَ، ثُمَّ تُؤْخَذُ الْأَعْمَالُ عَلَى حَسَب ذَلِكَ" .