13.
Musnad of the Ansar
١٣-
مسند الأنصار
Hadith of Abu Humayd al-Sa'idi (may Allah be pleased with him)
حَدِيثُ أَبِي حُمَيْدٍ السَّاعِدِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī ḥumaydin al-sā‘idī | Abd al-Rahman ibn Sa'd al-Saadi | Companion |
‘abd al-raḥman bn sa‘īdin | Abd al-Rahman ibn Abi Sa'id al-Khudri | Trustworthy |
suhayl bn abī ṣāliḥin | Suhayl ibn Abi Salih al-Samman | Thiqah (Trustworthy) |
sulaymān bn bilālin | Sulayman ibn Bilal al-Qurashi | Trustworthy |
abū sa‘īdin | Jurdaqah al-Basri | Thiqah (Trustworthy) |
Musnad Ahmad ibn Hanbal 23605
It is narrated on the authority of Abu Humaid Saidi (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "It is not lawful for a person to take the property of his brother unjustly because Allah has forbidden for a Muslim the wealth of another Muslim." It is narrated on the authority of Abu Humaid Saidi (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "It is not lawful for a person to even take the stick of his brother without his heartfelt consent because the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) has forbidden for a Muslim the wealth of another Muslim."
Grade: Sahih
حضرت ابوحمید ساعدی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کسی شخص کے لئے اپنے کسی بھائی کا مال ناحق لینا جائز نہیں ہے کیونکہ اللہ نے ایک مسلمان پر دوسرے مسلمان کا مال حرام قرار دیا ہے۔ حضرت ابوحمید ساعدی رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کسی شخص کے لئے اپنے کسی بھائی کی لاٹھی بھی اس کی دلی رضا مندی کے بغیر لیناجائز نہیں ہے کیونکہ اللہ کے رسول ﷺ نے ایک مسلمان پر دوسرے مسلمان کا مال حرام قرار دیا ہے۔
Hazrat Abu Huraira Radi Allaho Anho se marvi hai keh Nabi Kareem Sallallaho Alaihe Wasallam ne farmaya kisi shaks k liye apne kisi bhai ka maal nahaq lena jaiz nahi hai kyunki Allah ne aik musalman par dusre musalman ka maal haram karar diya hai. Hazrat Abu Huraira Radi Allaho Anho se marvi hai ke Nabi Kareem Sallallaho Alaihe Wasallam ne farmaya kisi shaks ke liye apne kisi bhai ki lathi bhi uski dili raza mandi k baghair lena jaiz nahi hai kyunki Allah ke Rasool Sallallaho Alaihe Wasallam ne aik musalman par dusre musalman ka maal haram karar diya hai.
حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ مَوْلَى بَنِي هَاشِمٍ، حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ ، عَنْ سُهَيْلِ بْنِ أَبِي صَالِحٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي حُمَيْدٍ السَّاعِدِيِّ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " لَا يَحِلُّ لِامْرِئٍ أَنْ يَأْخُذَ مَالَ أَخِيهِ بِغَيْرِ حَقِّهِ" ، وَذَلِكَ لِمَا حَرَّمَ اللَّهُ مَالَ الْمُسْلِمِ عَلَى الْمُسْلِمِ. وقَالَ عُبَيْدُ بْنُ أَبِي قُرَّةَ ، حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ ، حَدَّثَنِي سُهَيْلُ بْنُ أَبِي صَالِحٍ ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ أَبِي حُمَيْدٍ السَّاعِدِيِّ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: " لَا يَحِلُّ لِلرَّجُلِ أَنْ يَأْخُذَ عَصَا أَخِيهِ بِغَيْرِ طِيبِ نَفْسِهِ" ، وَذَلِكَ لِشِدَّةِ مَا حَرَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ مَالِ الْمُسْلِمِ عَلَى الْمُسْلِمِ.