6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Amr ibn al-As (may Allah be pleased with them both)

مسنَد عَبدِ اللهِ بنِ عَمرو بنِ العَاصِ رَضِیَ الله تَعالَى عَنهمَا

NameFameRank
jaddih Abdullah bin Amr al-Sahmi Companion
abīh Shu'ayb ibn Muhammad al-Sahmi Truthful, good in hadith
‘amrūun bn shu‘aybin Amr ibn Shu'ayb al-Qurashi Thiqah (Trustworthy)
usāmah bn zaydin Usama ibn Zayd al-Laythi Truthful, he makes many mistakes
‘abd al-lah Abdullah ibn al-Mubarak al-Hanzali Trustworthy, firm, jurist, scholar, generous, warrior, gathered in him the qualities of goodness
‘attābun Utab bin Ziyad Al-Khurasani Trustworthy

Musnad Ahmad ibn Hanbal 6997

Narrated by Sayyiduna Ibn 'Umar (may Allah be pleased with him): I heard the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in Makkah al-Mukarramah, in the year of the conquest of Makkah, saying, "Allah and His Messenger have prohibited the sale of alcohol, dead animals, and pigs." Someone asked, "O Messenger of Allah, tell us about the fat of dead animals, for it is used for coating ships and softening leather, and people use it for lighting lamps?" The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, "No, it is forbidden." Then he said, "May Allah's wrath be upon the Jews! When Allah made the fat of dead animals unlawful for them, they melted it and sold it, and consumed its price."


Grade: Hasan

سیدنا ابن عمرو رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ کو فتح مکہ کے سال مکہ مکرمہ میں یہ فرماتے ہوئے سنا ہے کہ اللہ اور اس کے رسول نے شراب مردار اور خنزیر کی بیع کو حرام قرار دیا ہے کسی نے پوچھا یا رسول اللہ! یہ بتایئے کہ مردار کی چربی کا کیا حکم ہے؟ کیونکہ اسے کشتیوں اور جسم کی کھالوں پر ملا جاتا ہے اور لوگ اس سے چراغ جلاتے ہیں؟ نبی کریم ﷺ نے فرمایا: ”نہیں یہ حرام ہے پھر فرمایا: ”یہودیوں پر اللہ کی مار ہو جب اللہ نے ان پر چربی کو حرام قرار دیا تو انہوں نے اسے خوب مزین کر کے بیچ دیا اور اس کی قیمت کھانے لگے۔

Saina Ibne Amr RA se marvi hai ke Nabi Kareem SAW ko fatah Makkah ke saal Makkah Mukarramah mein ye farmate hue suna hai ke Allah aur uske Rasool ne sharab murdar aur khazira ki baye ko haram qarar diya hai kisi ne poocha ya Rasool Allah yeh bataiye ke murdar ki charbi ka kya hukum hai kyunki ise kashtiyon aur jism ki khaalon par milaya jata hai aur log is se chiragh jalate hain Nabi Kareem SAW ne farmaya nahi ye haram hai phir farmaya yahudiyon par Allah ki maar ho jab Allah ne un par charbi ko haram qarar diya to unhon ne ise khoob mazeen kar ke bech diya aur iski qeemat khane lage.

حَدَّثَنَا عَتَّابٌ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ ، أَخْبَرَنَا أُسَامَةُ بْنُ زَيْدٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جَدِّهِ ، قَالَ: سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ الْفَتْحِ، وَهُوَ بِمَكَّةَ، يَقُولُ:" إِنَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ حَرَّمَ بَيْعَ الْخَمْرِ وَالْمَيْتَةَ وَالْخِنْزِيرَ"، فَقِيلَ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَرَأَيْتَ شُحُومَ الْمَيْتَةِ، فَإِنَّهُ يُدْهَنُ بِهَا السُّفُنُ، وَيُدْهَنُ بِهَا الْجُلُودُ، وَيَسْتَصْبِحُ بِهَا النَّاسُ؟ فَقَالَ:" لَا، هِيَ حَرَامٌ"، ثُمَّ قَالَ:" قَاتَلَ اللَّهُ الْيَهُودَ، إِنَّ اللَّهَ لَمَّا حَرَّمَ عَلَيْهِمْ الشُّحُومَ، جَمَلُوهَا، ثُمَّ بَاعُوهَا، وَأَكَلُوا أَثْمَانَهَا".