6.
Musnad of the Companions Who Narrated Abundantly
٦-
مسند المكثرين من الصحابة


The Musnad of Abdullah ibn Amr ibn al-As (may Allah be pleased with them both)

مسنَد عَبدِ اللهِ بنِ عَمرو بنِ العَاصِ رَضِیَ الله تَعالَى عَنهمَا

Musnad Ahmad ibn Hanbal 7092

It is narrated on the authority of Sayyiduna Ibn 'Amr, may Allah be pleased with him, that the Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, gave this judgment regarding the nose: "If it is completely cut off, then the full diyah (blood money) will be obligatory, and if only the soft part is cut off, then half the diyah will be obligatory." The diyah of one eye is fixed at half, meaning fifty camels or their equivalent in gold or silver, or one hundred cows or one thousand sheep or goats. Also, the diyah of one foot is half, and the diyah of one hand is half. And he, peace and blessings of Allah be upon him, gave this judgment: "That her 'Aqila (male relatives responsible for her) will pay the diyah on her behalf, whoever they may be, and they will inherit what remains of her inheritance." And if someone kills a woman, then her diyah will be distributed among her heirs, and they will be able to kill her murderer. He, peace and blessings of Allah be upon him, also gave this judgment: "That the diyah of the People of the Book, meaning the Jews and Christians, is half of the diyah of the Muslims."


Grade: Hasan

سیدنا ابن عمرو رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم ﷺ نے ناک کے متعلق یہ فیصلہ فرمایا: ”کہ اگر اسے مکمل طور پر کاٹ دیا جائے تو پوری دیت واجب ہو گی اور اگر صرف نرم حصہ کاٹا ہو تو نصف دیت واجب ہو گی ایک آنکھ کی دیت نصف قرار دی ہے یعنی پچاس اونٹ یا اس کے برابر سونا چاندی یا سو گائے یا ہزاربکر یاں، نیز ایک پاؤں کی دیت بھی نصف اور ایک ہاتھ کی دیت بھی نصف قرار دی ہے۔ اور یہ فیصلہ فرمایا: ”ہے کہ عورت کی جانب سے اس کے عصبہ دیت ادا کر یں گے خواہ وہ کوئی بھی ہوں اور وہ چیز کے وراث ہوں گے جو اس کی وراثت میں سے باقی بچے گی اور اگر کسی نے عورت کو قتل کر دیا ہو تو اس کی دیت اس کے ورثاء میں تقسیم کی جائے گی اور وہ اس کے قاتل کو قتل کر سکیں گے نیز یہ فیصلہ بھی فرمایا: ”کہ اہل کتاب یعنی یہود و نصاریٰ کی دیت مسلمانوں کی دیت سے نصف ہو گی۔

Sayyiduna Ibn Amr (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne nak ke mutalliq yeh faisla farmaya: ”Ki agar ise mukammal tor par kaat diya jaye to puri diyat wajib ho gi aur agar sirf narm hissa kata ho to nisf diyat wajib ho gi ek aankh ki diyat nisf qarar di hai yani pachas unt ya uske barabar sona chandi ya sau gaye ya hazar bakri yaan, niz ek paon ki diyat bhi nisf aur ek hath ki diyat bhi nisf qarar di hai. Aur yeh faisla farmaya: ”Hai ki aurat ki janib se uske asaba diyat ada karenge chahe wo koi bhi hon aur wo cheez ke waris honge jo uski warasat mein se baqi bache gi aur agar kisi ne aurat ko qatl kar diya ho to uski diyat uske warisay mein taqsim ki jaye gi aur wo uske qatil ko qatl kar sakenge niz yeh faisla bhi farmaya: ”Ki ahl e kitab yani yahud o nasara ki diyat musalmanon ki diyat se nisf ho gi.

حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رَاشِدٍ ، حَدَّثَنَا سُلَيْمَانُ بْنُ مُوسَى ، عَنْ عَمْرِو بْنِ شُعَيْبٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ جَدِّهِ ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،" قَضَى فِي الْأَنْفِ إِذَا جُدِعَ كُلُّهُ الدِّيَةَ كَامِلَةً، وَإِذَا جُدِعَتْ أَرْنَبَتُهُ نِصْفَ الدِّيَةِ، وَفِي الْعَيْنِ نِصْفَ الدِّيَةِ، وَفِي الْيَدِ نِصْفَ الدِّيَةِ، وَفِي الرِّجْلِ نِصْفَ الدِّيَةِ، وَقَضَى أَنْ يَعْقِلَ عَنِ الْمَرْأَةِ عَصَبَتُهَا مَنْ كَانُوا، وَلَا يَرِثُوا مِنْهَا إِلَّا مَا فَضَلَ عَنْ وَرَثَتِهَا، وَإِنْ قُتِلَتْ، فَعَقْلُهَا بَيْنَ وَرَثَتِهَا، وَهُمْ يَقْتُلُونَ قَاتِلَهَا، وَقَضَى أَنَّ عَقْلَ أهل الكتاب نِصْفُ عَقْلِ الْمُسْلِمِينَ وَهُمْ الْيَهُودُ، وَالنَّصَارَى".