Chapter on the Healthy Resident Performing Wudu' for Obligatory Prayers, Funerals, and Eid Prayers Without Tayammum
باب الصحيح المقيم يتوضأ للمكتوبة والجنازة والعيد ولا يتيمم
Sunan al-Kubra Bayhaqi 1089
Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The prayer of any one of you will not be accepted if he becomes impure until he performs ablution.”
Grade: Sahih
(١٠٨٩) سیدنا ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” تم میں کسی کی نماز قبول نہیں ہوتی، جب وہ بےوضو ہوجائے جب تک وضونہ کرلے۔ “
(1089) Saidina Abu Huraira (RA) farmate hain ke Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : " Tum mein kisi ki namaz qubool nahin hoti, jab wo bewuzu hojaye jab tak wuzoo na karle ".
Abu Malih narrated from his father that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Allah does not accept prayer without ablution, nor charity from stolen wealth."
Grade: Sahih
(١٠٩٠) ابو ملیح اپنے والد سے نقل فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اللہ بغیر وضو کے نماز قبول نہیں کرتا اور نہ ہی خیانت کیے ہوئے مال سے صدقہ قبول کرتا ہے۔
(1090) Abu Malih apne walid se naql farmate hain ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Allah baghair wuzu ke namaz qubool nahin karta aur na hi khiyanat kiye huye maal se sadqa qubool karta hai.
Salem said that I and Abdur Rahman bin Abi Bakr went out to attend the funeral of Sa'd bin Abi Waqas. We passed by the room of Aisha (ra) when Abdur Rahman asked for water. I heard Aisha (ra) saying, "O Abdur Rahman! Perform a complete ablution, I heard the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) saying that the fire (of Hell) will reach the heels (of those who do not perform ablution properly).".
Grade: Sahih
(١٠٩١) سالم کہتے ہیں کہ میں اور عبدالرحمن بن ابی بکر سعد بن ابی وقاص کا جنازے پڑھنے کے لیے نکلے ، ہم عائشہ (رض) کے حجرے سے گزرے تو عبد الرحمن نے پانی منگوایا، میں نے سیدہ عائشہ (رض) کو فرماتے ہوئے سنا : اے عبد الرحمن ! مکمل وضو کر میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ ایڑیوں کے لیے آگ کی ہلاکت ہے۔
1091 Salem kehte hain ke main aur Abdur Rahman bin Abi Bakr Saad bin Abi Waqas ka janaze padhne ke liye nikle hum Ayesha (Raz) ke hujre se guzare to Abdur Rahman ne pani mangwaya maine Sayyida Ayesha (Raz) ko farmate huye suna ae Abdur Rahman mukammal wuzu kar maine Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko farmate huye suna hai ke aidiyon ke liye aag ki halakat hai
Narrated Hudhaifa (RA): Allah's Messenger (peace and blessings of Allah be upon him) said: Its dust has been made a means of purification for me when we do not find water.
Grade: Sahih
(١٠٩٢) سیدنا حذیفہ (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : میرے لیے اس کی مٹی وضو (کا ذریعہ) بنائی گئی ہے جب ہم پانی نہ پائیں۔
(1092) Syedna Huzaifa (RA) se riwayat hai keh Rasool Allah (SAW) ne farmaya : mere liye is ki mitti wazu (ka zariya) banai gai hai jab hum pani na payen.
(1093) (a) Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said: "Only a pure person should offer the funeral prayer."
(b) Imam Malik narrated from Nafi' that what is reported from him regarding Tayammum for the funeral prayer, it is likely that it was during a journey when water was not available.
(c) The chain of narration of the Hadith of Ibn Umar (may Allah be pleased with him) regarding Tayammum is weak, which we have explained in the book "al-Ma'rifah."
(d) The narration that Mughirah bin Ziad narrated from Ata' from Ibn Abbas is not proven from him with an authentic chain. It is only a saying of Imam Ata'.
(e) Similarly, Ibn Juraij narrated this saying from Imam Ata'. Imam Ahmad bin Hanbal and Yahya bin Ma'in have rejected Mughirah bin Ziad for this. This Marfu Hadith (a saying attributed to the Prophet) that he narrated is a very grave mistake.
Grade: Sahih
(١٠٩٣) (الف) ابن عمر (رض) فرماتے ہیں : پاک آدمی ہی نماز جنازہ پڑھے۔
(ب) امام مالک نافع سے روایت کرتے ہیں کہ آپ سے نماز جنازہ کے لیے تیمم کے متعلق جو منقول ہے اس میں احتمال ہے کہ یہ سفر میں ہو جب پانی پاس نہ ہو۔
(ج) ابن عمر (رض) کی تیمم والی حدیث کی سند میں ضعف ہے جسے ہم نے کتاب المعرفہ میں بیان کیا ہے۔
(د) وہ روایت جو مغیرہ بن زیادہ عن عطاء عن ابن عباس ہے وہ ان سے صحیح سند سے ثابت نہیں۔ یہ صرف امام عطاء کا قول ہے۔ (س) اسی طرح ابن جریج نے امام عطاء کا قول نقل کیا ہے۔ اس پر امام احمد بن حنبل اور یحییٰ بن معین نے مغیرہ بن زیاد کا انکار کیا ہے۔ اس نے جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی مرفوع حدیث بیان کی ہے یہ انتہائی سنگین غلطی ہے۔
(1093) (alif) Ibn Umar (raz) farmate hain : pak aadmi hi namaz janaza parhe.
(be) Imam Malik Nafi se riwayat karte hain ki aap se namaz janaza ke liye tayammum ke mutalliq jo manqol hai usme ehtemaal hai ki yah safar me ho jab pani pass na ho.
(jeem) Ibn Umar (raz) ki tayammum wali hadees ki sanad me zaaf hai jise humne kitab almarifa me bayan kiya hai.
(daal) woh riwayat jo Mughira bin Zaid an Ata an Ibn Abbas hai woh unse sahih sanad se sabit nahin. Yah sirf Imam Ata ka qaul hai. (seen) isi tarah Ibn Juraij ne Imam Ata ka qaul naqal kiya hai. Is par Imam Ahmad bin Hanbal aur Yahya bin Main ne Mughira bin Zaid ka inkar kiya hai. Isne jo Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki marfoo hadees bayan ki hai yah intahai singeen ghalti hai.