1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on the Healthy Resident Performing Wudu' for Obligatory Prayers, Funerals, and Eid Prayers Without Tayammum

باب الصحيح المقيم يتوضأ للمكتوبة والجنازة والعيد ولا يتيمم

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1093

(1093) (a) Ibn Umar (may Allah be pleased with him) said: "Only a pure person should offer the funeral prayer." (b) Imam Malik narrated from Nafi' that what is reported from him regarding Tayammum for the funeral prayer, it is likely that it was during a journey when water was not available. (c) The chain of narration of the Hadith of Ibn Umar (may Allah be pleased with him) regarding Tayammum is weak, which we have explained in the book "al-Ma'rifah." (d) The narration that Mughirah bin Ziad narrated from Ata' from Ibn Abbas is not proven from him with an authentic chain. It is only a saying of Imam Ata'. (e) Similarly, Ibn Juraij narrated this saying from Imam Ata'. Imam Ahmad bin Hanbal and Yahya bin Ma'in have rejected Mughirah bin Ziad for this. This Marfu Hadith (a saying attributed to the Prophet) that he narrated is a very grave mistake.


Grade: Sahih

(١٠٩٣) (الف) ابن عمر (رض) فرماتے ہیں : پاک آدمی ہی نماز جنازہ پڑھے۔ (ب) امام مالک نافع سے روایت کرتے ہیں کہ آپ سے نماز جنازہ کے لیے تیمم کے متعلق جو منقول ہے اس میں احتمال ہے کہ یہ سفر میں ہو جب پانی پاس نہ ہو۔ (ج) ابن عمر (رض) کی تیمم والی حدیث کی سند میں ضعف ہے جسے ہم نے کتاب المعرفہ میں بیان کیا ہے۔ (د) وہ روایت جو مغیرہ بن زیادہ عن عطاء عن ابن عباس ہے وہ ان سے صحیح سند سے ثابت نہیں۔ یہ صرف امام عطاء کا قول ہے۔ (س) اسی طرح ابن جریج نے امام عطاء کا قول نقل کیا ہے۔ اس پر امام احمد بن حنبل اور یحییٰ بن معین نے مغیرہ بن زیاد کا انکار کیا ہے۔ اس نے جو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی مرفوع حدیث بیان کی ہے یہ انتہائی سنگین غلطی ہے۔

(1093) (alif) Ibn Umar (raz) farmate hain : pak aadmi hi namaz janaza parhe. (be) Imam Malik Nafi se riwayat karte hain ki aap se namaz janaza ke liye tayammum ke mutalliq jo manqol hai usme ehtemaal hai ki yah safar me ho jab pani pass na ho. (jeem) Ibn Umar (raz) ki tayammum wali hadees ki sanad me zaaf hai jise humne kitab almarifa me bayan kiya hai. (daal) woh riwayat jo Mughira bin Zaid an Ata an Ibn Abbas hai woh unse sahih sanad se sabit nahin. Yah sirf Imam Ata ka qaul hai. (seen) isi tarah Ibn Juraij ne Imam Ata ka qaul naqal kiya hai. Is par Imam Ahmad bin Hanbal aur Yahya bin Main ne Mughira bin Zaid ka inkar kiya hai. Isne jo Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki marfoo hadees bayan ki hai yah intahai singeen ghalti hai.

١٠٩٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ شَرِيكُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ الْحَسَنِ الْإِسْفَرَايِينِيُّ أنا بِشْرُ بْنُ أَحْمَدَ، ثنا دَاوُدُ بْنُ الْحُسَيْنِ الْبَيْهَقِيُّ، ثنا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، ثنا اللَّيْثُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ،أَنَّهُ قَالَ:" لَا يُصَلِّي عَلَى الْجِنَازَةِ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ "وَكَذَلِكَ رَوَاهُ مَالِكٌ عَنْ نَافِعٍ وَالَّذِي رُوِيَ عَنْهُ فِي التَّيَمُّمِ لِصَلَاةِ الْجِنَازَةِ يُحْتَمَلُ أَنْ يَكُونَ فِي السَّفَرِ عِنْدَ عَدَمِ الْمَاءِ وَفِي إِسْنَادِ حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ فِي التَّيَمُّمِ ضَعْفٌ ذَكَرْنَاهُ فِي كِتَابِ الْمَعْرِفَةِ وَالَّذِي رَوَى الْمُغِيرَةُ بْنُ زِيَادٍ، عَنْ عَطَاءٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ فِي ذَلِكَ لَا يَصِحُّ عَنْهُ إِنَّمَا هُوَ قَوْلُ عَطَاءٍ، كَذَلِكَ رَوَاهُ ابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَطَاءٍ مِنْ قَوْلِهِ وَهَذَا أَحَدُ مَا أَنْكَرَ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ وَيَحْيَى بْنُ مَعِينٍ عَلَى الْمُغِيرَةِ بْنِ زِيَادٍ وَقَدْ رُفِعَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ خَطَأٌ قَدْ بَيَّنَّاهُ فِي الْخِلَافِيَّاتِ وَبِاللهِ التَّوْفِيقُ