Chapter compiling reports indicating its permissibility for women.
باب سياق أخبار تدل على إباحته للنساء.
Sunan al-Kubra Bayhaqi 7558
Abu Musa Ashaari (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Silk and gold are forbidden for the men of my Ummah and lawful for their women.”
Grade: Sahih
(٧٥٥٨) ابو موسیٰ اشعری (رض) فرماتے ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ریشم اور سونا ہمارے مردوں پر حرام ہے اور ان کی عورتوں کے لیے حلال ہے۔
(7558) Abu Musa Ashari (RA) farmate hain ke Nabi Kareem ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Resham aur sona humare mardon par haram hai aur in ki auraton ke liye halal hai.
Aisha (may Allah be pleased with her) narrated that a gift of jewelry came to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) from the Negus, in which there was a gold ring with an Abyssinian gem. She said: The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) picked it up with a piece of wood - or he wanted to pick it up with a finger - then he (peace and blessings of Allah be upon him) gave it to Fatimah, daughter of Abu Al-As, who was his paternal cousin, and he (peace and blessings of Allah be upon him) said: "O girl, wear this."
Grade: Sahih
(٧٥٥٩) سیدہ عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے پاس نجاشی کی طرف زیور کا تحفہ آیا، جس میں سونے کی انگوٹھی تھی اور میں حبشی نگینہ تھا، فرماتی ہیں : نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اسے لکڑی سے پکڑنا، چاہتے ہوئے یا کسی انگلی سے پکڑا، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے امامہ بنت ابو العاص جو آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی نواسی تھیں سے آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اے بچی یہ تو پہن لے۔
Sada Aisha (RA) farmati hain keh Nabi Kareem (SAW) ke pas Najashi ki taraf zewar ka tohfa aaya, jis mein sone ki angoothi thi aur mein Habshi nageena tha, farmati hain : Nabi Kareem (SAW) ne use lakdi se pakadna, chahte huye ya kisi ungli se pakda, phir Aap (SAW) ne Imama bint Abu al-As jo Aap (SAW) ki nawasi thin se Aap (SAW) ne farmaya : Aye bacchi yeh to pehen le.
Zaynab bint Abi Umama, reports that the Messenger of Allah (ﷺ) made her mother and maternal aunt wear jewelry, and her father, Abu Umama ibn Zaid, had made a will to the Messenger of Allah (ﷺ) regarding them. So the Prophet (ﷺ) made them both wear gold earrings which were studded with pearls. Zaynab (رض) said: I also found some part of that jewelry.
Grade: Sahih
(٧٥٦٠) زینب بنت نبی ط فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان کی ماں اور خالہ کو زیور پہنایا اور ان کے والد ابو امامہ بن زرارہ نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو ان کی وصیت کی تھی۔ چنانچہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان دونوں کو سونے کی بالیاں پہنائیں جن میں ہیرے کا جڑاؤتھا۔ زینب (رض) فرماتی ہیں : میں نے بھی وہ زیور پایایا اس کا کچھ حصہ۔
Zainab bint Nabi T farmati hain keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un ki maan aur khala ko zewar pehnaya aur un ke walid Abu Umama bin Zararah ne Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko un ki wasiyat ki thi. Chunancha aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un donon ko sone ki baliyan pehnayi jin mein heeray ka jarhao tha. Zainab (RA) farmati hain : mein ne bhi woh zewar paaya us ka kuch hissa.
Zaynab, the daughter of the Prophet (peace and blessings be upon him), narrates from her mother that "I was involved in the upbringing of the Prophet (peace and blessings be upon him), and so was my sister. You (peace and blessings be upon him) adorned us with jewelry that was studded with diamonds."
In one narration of Abu Ubaid, it states that "He (peace and blessings be upon him) would adorn us with jewelry." Ibn Ja'far says: "Earrings of gold and silver." Sawfan says: "He would adorn us with jewelry of gold and pearls." Abu 'Amr says: "The singular of 'Ra'th' is 'Ra'tha'. 'Ra'tha' is 'Qurt' (an earring)."
Therefore, these narrations have been cited in the context of permitting gold jewelry for women. That is why we have established a consensus on its permissibility for women, which serves as evidence for the abrogation of hadiths that prohibit it.
Grade: Sahih
(٧٥٦١) زینب بنت نبی ط اپنی والدہ سے نقل فرماتی ہیں کہ میں نبی کریم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی پرورش میں تھی اور میری بہن بھی آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہمیں زیور پہنایا جس میں ہیرے کا جڑاؤ تھا۔
ابو عبید کی ایک روایت میں ہے کہ وہ ہمیں زیور پہنایا کرتے تھے۔ ابن جعفر کہتے ہیں : سونے اور ہیرے کی بالیاں۔ صفوان کہتے ہیں : ہمیں زیور پہناتے تبر اور لؤ لؤ سے ۔ ابو عمرو کہتے ہیں : رعاث کی واحد رعثہ ہے۔ رعثہ قرط ہے (بالی) سو یہ اخبار اس معانی میں وارد ہوئی ہیں جو عورتوں کے لیے سونے کے زیور کو جائز قرار دیتی ہیں، اس لیے ہم نے عورتوں کے لیے اس کی اباحت پر اجماع کیا جو اس کی تحریم کی احادیث کے منسوخ ہونے پر دلیل ہے۔
7561 Zainab bint Nabi T apni walida se naqal farmati hain ke mein Nabi Kareem SAW ki parwarish mein thi aur meri behen bhi aap SAW ne humein zewar pehnaya jis mein hirey ka jadao tha.
Abu Ubaid ki aik riwayat mein hai ke woh humein zewar pehnaya karte thay. Ibn Jaffar kehte hain : sone aur hirey ki baaliyaan. Safwan kehte hain : humein zewar pehnate tabar aur lau lau se. Abu Amro kehte hain : ruaas ki wahid ruasah hai. Ruasah qurt hai bali so yeh akhbar is maani mein ward hui hain jo auraton ke liye sone ke zewar ko jaiz qarar deti hain, is liye humne auraton ke liye is ki ibahat par ijma kiya jo is ki tahreem ki ahadees ke mansukh hone par daleel hai.