11.
Book of Fasting
١١-
كتاب الصيام


Chapter on what was said about the beginning of fasting until it was abrogated by the obligation of fasting the month of Ramadan.

باب ما قيل في بدء الصيام إلى أن نسخ بفرض صوم شهر رمضان

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7894

(7894) Narrated 'Abdur-Rahman bin Abu Laila (RA): The Companions of Muhammad (PBUH) told us that the month of Ramadan was made obligatory for three reasons: People came to Medina, and they had no obligatory fasts, so they used to fast three days every month. Until the month of Ramadan was made obligatory, then it was considered more important, and it became obligatory for them. Whoever could afford to feed a poor person daily would feed them and not fast. They were permitted to do so, according to the verse: {And that you fast is better for you, if only you know}. The narrator said: So, they were ordered to fast.


Grade: Sahih

(٧٨٩٤) عبدالرحمن بن ابو لیلی (رض) فرماتے ہیں کہ ہمیں اصحاب محمد (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حدیث بیان کی کہ ماہ صیام تین وجوہ پر فرض کیا گیا۔ لوگ مدینہ آئے تھے اور ان کے لیے کوئی فرض روزہ نہیں تھا۔ سو وہ تین دن کے روزے ہر ماہ رکھا کرتے تھے ۔ یہاں تک کہ رمضان کا مہینہ فرض ہوگیا تو انھوں نے اسے زیادہ جانا اور ان پر گراں گزرا ۔ جو روزانہ کا مسکین کو کھانا کھلانے کی طاقت رکھتا وہ کھلاتا اور روزہ نہ رکھتا ۔ اس میں ان کو رخصت دی گئی تھی اور اس آیت کے دوران : { وَأَنْ تَصُومُوا خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ }۔ راوی کہتے : سو وہ روزہ رکھنے کا حکم دے دیے گئے۔

7894 Abdur Rahman bin Abu Laila (Razi Allah Anhu) farmate hain ki hamen Ashab e Muhammad ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne hadees bayan ki ki mah e siyam teen wajooh par farz kiya gaya log Madina aye thay aur unke liye koi farz roza nahi tha so woh teen din ke roze har mah rakha karte thay yahan tak ki Ramzan ka mahina farz hogaya to unhon ne use zyada jaana aur unpar guzar gaya jo rozana ka miskeen ko khana khilane ki taqat rakhta woh khilata aur roza na rakhta isme unko rukhsat di gai thi aur is ayat ke doran: {wa an tasumo khairul lakum in kuntum ta'lamoon}. Rawi kahte hain: so woh roza rakhne ka hukum de diye gaye.

٧٨٩٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي أَبُو أَحْمَدَ يَعْنِي الْحَافِظَ، أنبأ الْحُسَيْنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُفَيْرٍ، ثنا عَلِيٌّ يَعْنِي ابْنَ الرَّبِيعِ الْأَنْصَارِيَّ، ثنا عَبْدُ اللهِ بْنُ نُمَيْرٍ، عَنِ الْأَعْمَشِ، ثنا عَمْرُو بْنُ مُرَّةَ، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي لَيْلَى،ثنا أَصْحَابُ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالُوا:" أُحِيلَ الصَّوْمُ عَلَى ثَلَاثَةِ أَحْوَالٍ: قَدِمَ النَّاسُ الْمَدِينَةَ وَلَا عَهْدَ لَهُمْ بِالصِّيَامِ، فَكَانُوا يَصُومُونَ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ مِنْ كُلِّ شَهْرٍ حَتَّى نَزَلَ شَهْرُ رَمَضَانَ فَاسْتَكْثَرُوا ذَلِكَ وَشَقَّ عَلَيْهِمْ، فَكَانَ مَنْ أَطْعَمَ مِسْكِينًا كُلَّ يَوْمٍ تَرَكَ الصِّيَامَ مِمَنْ يُطِيقُهُ رَخَّصَ لَهُمْ فِي ذَلِكَ وَنَسَخَهُ{وَأَنْ تَصُومُوا خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ}[البقرة: ١٨٤]"قَالَ: فَأُمِرُوا بِالصِّيَامِ،قَالَ الْبُخَارِيُّ:وَقَالَ ابْنُ نُمَيْرٍ: حَدَّثَنَا الْأَعْمَشُ فَذَكَرَ بَعْضَ مَعْنَاهُ مُخْتَصَرًا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 7895

(7895) Muadh bin Jabal (رضي الله تعالى عنه) said that Ramadan became obligatory in three states, then he narrated the entire hadith. He said: The situation of fasting is that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) fasted after coming to Madinah, then you (peace and blessings of Allah be upon him) started fasting for three days every month and also fasted on the day of Ashura and fasted for seventeen days in a month. From the month of Rabi' al-Awwal to the month of Rabi' al-Thani and the month of Ramadan. Then Allah made the month of Ramadan obligatory on them and revealed this command: {The month of Ramadan [is that] in which was revealed the Quran} that fasting has been prescribed for you as it was prescribed for those before you.


Grade: Sahih

(٧٨٩٥) حضرت معاذبن جبل (رض) فرماتے ہیں کہ تین حالتوں میں رمضان فرض ہوا، پھر پوری حدیث بیان کی۔ انھوں نے کہا : روزے کی کیفیت یہ ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے مدینے آنے کے بعد روزہ رکھا، پھر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ہر ماہ تین روزے رکھنے شروع کردیے اور عاشور کا روزہ بھی رکھا اور مہینے میں سترہ دن کے روزے رکھے۔ ربیع الاول کے مہینے سے ربیع الثانی اور رمضان کے مہینے تک ۔ پھر اللہ نے ان پر رمضان کا مہینہ فرض کردیا اور یہ حکم نازل فرمایا :{ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَی الَّذِینَ مِنْ قَبْلِکُمْ } کہ تم پر روزے فرض کیے جیسے پہلے لوگوں میں فرض کیے گئے تھے ۔

(7895) Hazrat Moaz bin Jabal (RA) farmate hain keh teen halaton mein Ramzan farz hua, phir puri hadees bayan ki. Unhon ne kaha: rozey ki kefiyat yeh hai keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Madine aane ke baad roza rakha, phir aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne har mah teen rozey rakhne shuru kar diye aur Aashura ka roza bhi rakha aur mahine mein satrah din ke rozey rakhe. Rabiul Awwal ke mahine se Rabi us Sani aur Ramzan ke mahine tak. Phir Allah ne un par Ramzan ka mahina farz kar diya aur yeh hukm nazil farmaya: {Kutiba Alaykumus Siyam Kama Kutiba Alallazeena Min Qablikum} keh tum par rozey farz kiye jaise pehle logon mein farz kiye gaye thay.

٧٨٩٥ - أَخْبَرَنَا أَبُو صَالِحِ بْنُ أَبِي طَاهِرٍ الْعَنْبَرِيُّ، أنبأ جَدِّي يَحْيَى بْنُ مَنْصُورٍ الْقَاضِي، ثنا عُمَرُ بْنُ حَفْصٍ السَّدُوسِيُّ، ثنا عَاصِمُ بْنُ عَلِيٍّ، ثنا الْمَسْعُودِيُّ، ثنا عَمْرُو بْنُ مُرَّةَ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى،عَنْ مُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ:" أُحِيلَ الصِّيَامُ ثَلَاثَةَ أَحْوَالٍ فَذَكَرَ الْحَدِيثَ،قَالَ:وَأَمَّا حَوْلُ الصِّيَامِ فَإِنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَامَ بَعْدَمَا قَدِمَ الْمَدِينَةَ، فَجَعَلَ يَصُومُ مِنْ كُلِّ شَهْرٍ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ وَصَامَ عَاشُورَاءَ فَصَامَ سَبْعَةَ عَشَرَ شَهْرًا شَهْرَ رَبِيعٍ إِلَى شَهْرِ رَبِيعٍ إِلَى رَمَضَانَ، ثُمَّ إِنَّ اللهَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى فَرَضَ عَلَيْهِ شَهْرَ رَمَضَانَ، فَأَنْزَلَ عَلَيْهِ{كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ}[البقرة: ١٨٣]"وَذَكَرَ بَاقِيَ الْحَدِيثِ، هَذَا مُرْسَلٌ، عَبْدُ الرَّحْمَنِ لَمْ يُدْرِكْ مُعَاذَ بْنَ جَبَلٍ