Abu Mas'ud al-Ansari (may Allah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade taking the price of a dog, the earnings of a prostitute, and the wages of a soothsayer.
Grade: Sahih
(١١٠٠٦) حضرت ابومسعود انصاری (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کتے کی قیمت لینے سے منع فرمایا ہے ، زانیہ کی اجرات اور کاہن کی مزدوری سے بھی منع فرمایا۔
(11006) Hazrat Abu Masood Ansari (RA) farmate hain keh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne kutte ki qeemat lene se mana farmaya hai, zaniya ki ujrat aur kahin ki mazdori se bhi mana farmaya.
Awn bin Abi Juhayfah narrated from his father that he bought a slave who was a cupper, so he broke his cupping instruments and said: The Messenger of Allah (ﷺ) prohibited taking a fee for cupping, the price of a dog, and the wages of a prostitute. He (ﷺ) cursed the one who consumes Riba (interest) and the one who pays it, the one who gets tattoos and the one who does them, and the Messenger of Allah (ﷺ) cursed the one who makes images.
Grade: Sahih
(١١٠٠٧) عون بن ابی جحیفہ فرماتے ہیں کہ میں نے اپنے والد سے سنا کہ انھوں نے ایک حجام غلام خریدا تو اس کے حجامت کے اوزار توڑ دیے اور فرمایا : رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خون نکالنے کی قیمت سے منع فرمایا ہے۔ کتے کی قیمت اور زانیہ کی اجرت سے روکا ہے۔ سود کھانے والے اور کھلانے والے پر آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے لعنت کی ہے۔ گودنے والی اور گدوانے والی پر لعنت کی ہے اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے تصویر بنانے والے پر لعنت کی ہے۔
11007 Aon bin Abi Jahifa farmate hain ke maine apne wald se suna ke unhon ne ek hajam gulam khareeda to uske hijaamat ke auzaar tor diye aur farmaya: Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne khoon nikalne ki qeemat se mana farmaya hai. Kutte ki qeemat aur zaniya ki ujrat se roka hai. Sud khane wale aur khilane wale par aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne laanat ki hai. Godne wali aur gudwane wali par laanat ki hai aur Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne tasveer banane wale par laanat ki hai.
Rafi' bin Khadij (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The earnings of a cupper, the wages of a prostitute, and the price of a dog are filthy.”
Grade: Sahih
(١١٠٠٨) حضرت رافع بن خدیج (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : حجام کی کمائی، زانیہ کی اجرت اور کتے کی قیمت خبیث ہے۔
Hazrat Rafi bin Khadij (RA) farmate hain ke Rasul Allah (SAW) ne farmaya: Hajjam ki kamai, zaniyah ki ujrat aur kutte ki qeemat khabees hai.
Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the price of a dog, the earnings of a prostitute, and the price of alcohol, and he said: "When someone comes to you with the price of a dog, throw dust in his face."
Grade: Da'if
(١١٠٠٩) حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں : رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کتے کی قیمت ، زانیہ کی اجرت اور شراب کی قیمت سے منع فرمایا ہے اور فرمایا : جب تیرے پاس کوئی کتے کی قیمت لینے آئے تو اس کے منہ پر مٹی مار ۔
Hazrat Ibn Abbas (RA) farmate hain : Rasool Allah (SAW) ne kutte ki qeemat, zaniyah ki ujrat aur sharaab ki qeemat se mana farmaya hai aur farmaya : jab tere pass koi kutte ki qeemat lene aaye to uske munh par mitti maar.
Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "The price of a dog, the wages of a cupper, and the earnings of a prostitute are not lawful."
Grade: Da'if
(١١٠١٠) حضرت ابوہریرہ ہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : کتے کی قیمت کا ہن کی مزدوری اور فاحشہ کی اجرت حلال نہیں ہے۔
(11010) Hazrat Abu Huraira (RA) farmate hain ke Rasool Allah (SAW) ne farmaya: kutte ki qeemat ka hun ki mazdoori aur faahisha ki ujrat halal nahi hai.
(11011) Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) forbade taking the wages of a prostitute, the price of displaying a stud animal, and the price of a cat and a dog, except for the price of a hunting dog, which is permissible. In another narration, it is reported from Abu Hurairah that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Three things are absolutely forbidden.” In this hadith, he mentioned the wages of a cupper, the wages of a prostitute, and the price of a dog.
Grade: Da'if
(١١٠١١) حضرت ابوہریرہ (رض) نے زانیہ کی اجرت، سا نڈ دکھانے کی قیمت اور بلے اور کتے کی قیمت سے منع فرمایا ہے سوائے شکاری کتے کی قیمت سے کہ وہ حلال ہے۔ ایک دوسری روایت میں حضرت ابوہریرہ سے روایت ہے کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” تین چیزیں بالکل حرام ہیں : اس حدیث میں آپ نے حجام کی مزدوری ، زانیہ کی اجرت اور کتے کی قیمت کا تذکرہ کیا۔
(11011) Hazrat Abu Hurairah (RA) ne zania ki ujrat, saannd dikhane ki qeemat aur bille aur kutte ki qeemat se mana farmaya hai siwae shikari kutte ki qeemat se keh woh halal hai. Aik dusri riwayat mein Hazrat Abu Hurairah se riwayat hai keh aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: "Teen cheezain bilkul haram hain: Is hadees mein aap ne hajam ki mazdoori, zania ki ujrat aur kutte ki qeemat ka tazkirah kiya.
(11012) Jabir (may Allah be pleased with him) narrates: It is forbidden to take the price of a dog and a cat, except for the price of a hunting dog.
In the authentic hadiths in which the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) has mentioned taking the price of a dog, there is no exception. The exception is only in the hadiths that forbid its acquisition, perhaps this is a mistake of the narrators.
Grade: Sahih
(١١٠١٢) حضرت جابر (رض) فرماتے ہیں : کتے اور بلے کی قیمت سے منع کیا گیا سوائے شکاری کتے کی قیمت کے ۔
جن صحیح احادیث میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کتے کی قیمت لینے کا ذکر ہے ان میں استثنا موجود نہیں ہے۔ استثنا صرف اقتناء سے منع کردہ احادیث میں ہے، شاید یہ راویوں کی غلطی ہے۔
(11012) Hazrat Jabir (RA) farmate hain : kutte aur bille ki qeemat se mana kya gaya siwae shikari kutte ki qeemat ke .
Jin sahih ahadees mein Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne kutte ki qeemat lene ka zikar hai un mein istsna mojood nahi hai. Istsna sirf iqnaa se mana kardah ahadees mein hai, shayad yeh rawiyon ki ghalti hai.
Imran bin Abi Anas narrated: Uthman (may Allah be pleased with him) fined a man twenty camels for killing a dog. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: I said to him: What do you think, if it is proven from Uthman (may Allah be pleased with him), then you will not object to the hadiths proven from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him)? However, it is proven contrary to this from Uthman. He said: Narrate. I said: It is narrated from Hasan. He said: I heard Uthman (may Allah be pleased with him) giving a sermon, you were ordering the killing of dogs. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: How could he order the killing of dogs when he imposed a fine on killing a dog? The narration is weak. Imran's hearing from Uthman (may Allah be pleased with him) is not proven.
Grade: Sahih
(١١٠١٣) عمران بن ابی انس فرماتے ہیں : سیدنا عثمان (رض) نے کتا مارنے پر ایک آدمی کو بیس اونٹ جرمانہ لگایا ۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : میں نے اسے کہا : تمہارا کیا خیال ہے، اگر عثمان (رض) سے ثابت ہوجائے تو تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت شدہ احادیث کے بارے میں کوئی احتجاج نہیں کرے گا ؟ حال یہ ہے کہ عثمان (رض) سے اس کا خلاف ثابت ہے۔ اس نے کہا : بیان کیجیے، میں نے کہا : حضرت حسن سے روایت ہے۔ وہ کہتے ہیں کہ میں نے سیدنا عثمان (رض) کو خطبہ دیتے ہوئے سنا، آپ کتوں کے قتل کا حکم دے رہے تھے امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : وہ کیسے کتوں کے قتل کا حکم دے سکتے تھے حالانکہ انھوں نے کتا قتل کرنے پر قیمت ادا کرنے کا جر مانہ لگایا تھا روایت ضعیف ہے عمران کا عثمان (رض) سے سماع ثابت نہیں ہے۔
11013 Imran bin Abi Anas farmate hain: Sayyiduna Usman (RA) ne kutta marne par ek aadmi ko bees unt jurmana lagaya. Imam Shafi (RH) farmate hain: maine usay kaha: tumhara kya khayal hai, agar Usman (RA) se sabit hojaye to tum Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit shuda ahadees ke bare mein koi ehtijaj nahin karega? Hal yeh hai ki Usman (RA) se iska khilaf sabit hai. Usne kaha: bayan kijiye, maine kaha: Hazrat Hasan se riwayat hai. Wo kahte hain ki maine Sayyiduna Usman (RA) ko khutba dete huye suna, aap kutton ke qatl ka hukm de rahe the. Imam Shafi (RH) farmate hain: wo kaise kutton ke qatl ka hukm de sakte the halanki unhon ne kutta qatl karne par qeemat ada karne ka jurmana lagaya tha. Riwayat zaeef hai. Imran ka Usman (RA) se samaa sabit nahin hai.
(11014) Narrated 'Amr bin Shu'aib, from his father, from his grandfather 'Abdullah bin 'Amr bin Al-'As that he (the Prophet) imposed a fine of forty Dirhams for killing a hunting dog and (the judge) ruled that one should give a sheep in retaliation for killing a dog that guards livestock. This narration is Mawqoof.
Grade: Da'if
(١١٠١٤) حضرت عمرو بن شعیب اپنے والد سے اور وہ عبداللہ بن عمرو بن العاص سے روایت کرتے ہیں کہ انھوں نے شکا ری کتا قتل کرنے والے پر چالیس درہم کا جرمانہ لگایا تھا اور جانوروں کی رکھوالی کرنے والے کتے کو قتل کرنے پر ایک مینڈھا دینے کا فیصلہ کیا تھا، یہ روایت موقوف ہے۔
Hazrat Amr bin Shuaib apne walid se aur wo Abdullah bin Amr bin al-Aas se riwayat karte hain ki unhon ne shikari kutta qatal karne wale par chalis dirham ka jurmana lagaya tha aur janwaron ki rakhwali karne wale kutte ko qatal karne par ek mendha dene ka faisla kiya tha, yeh riwayat mauqoof hai.
The Sheikh said: This narration was narrated by Isma'il bin Justas and it is not famous from Abdullah bin Amr bin As. He said: The compensation for a hunting dog has been set at forty dirhams, for a goat-herding dog one goat, for a farming dog a large pot of wheat, and for a house dog a large pot of clay. It is obligatory upon whoever kills a dog to pay the required compensation, and the owner of the dog should also give something in charity to compensate for the loss of blessings.
Grade: Da'if
(١١٠١٥) شیخ فرماتے ہیں : اس روایت کو اسماعیل بن جستاس نے روایت کیا ہے اور یہ عبداللہ بن عمرو بن عاص سے مشہور نہیں ہے، وہ فرماتے ہیں : شکاری کتے کے بارے میں چالیس درہم کا فیصلہ کیا گیا ہے اور بکریوں کی نگرانی والے کتے کے لیے ایک بکری کا جرمانہ مقرر کیا گیا اور کھیتی کی نگرانی کرنے والے کتے کا جرمانہ گندم کا ایک بڑا برتن ہے اور گھریلوکتے کے جرمانہ کا مٹی کے ایک بڑے برتن کا فیصلہ کیا گیا۔ جو کسی کتے کو مارے اس پر واجب ہے کہ وہ مطلوبہ جرمانہ ادا کرے اور کتے کا مالک بھی نیکیوں میں خسارے کے ساتھ اس کو تبدیل کرے۔
(11015) Sheikh farmate hain: Is riwayat ko Ismail bin Justas ne riwayat kiya hai aur ye Abdullah bin Amr bin Aas se mashhoor nahin hai, woh farmate hain: Shikari kutte ke bare mein chalis dirham ka faisla kiya gaya hai aur bakriyon ki nigrani wale kutte ke liye ek bakri ka jurmana muqarrar kiya gaya aur kheti ki nigrani karne wale kutte ka jurmana gandam ka ek bada bartan hai aur gharelu kutte ke jurmana ka mitti ke ek bade bartan ka faisla kiya gaya. Jo kisi kutte ko mare us par wajib hai ki woh matlooba jurmana ada kare aur kutte ka malik bhi nekiyon mein khasare ke sath is ko tabdeel kare.
(11016) Ismail bin Justas narrated: Abdullah bin Amr (may Allah be pleased with him) imposed a fine of forty dirhams for a hunting dog.
Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) said: This hadith is not corroborated. And the Shaykh said that this was not the position of Abdullah bin Umar, rather it is different from that.
Grade: Da'if
(١١٠١٦) اسماعیل بن جستاس فرماتے ہیں : حضرت عبداللہ بن عمرو (رض) نے شکاری کتے کا چالیس درہم جرمانہ لگایا ہے ۔
امام بخاری (رح) فرماتے ہیں : اس حدیث کی موافقت نہیں کی گئی اور شیخ فرماتے ہیں کہ عبداللہ بن عمر کا یہ موقف نہیں بلکہ اس سے مختلف ہے۔
(11016) ismaeel bin justas farmate hain : hazrat abdullah bin amro (raz) ne shikari kutte ka chalis darham jurmana lagaya hai .
imam bukhari (rah) farmate hain : is hadees ki muwafqat nahin ki gayi aur shekh farmate hain ki abdullah bin umar ka ye mauqif nahin balki is se mukhtalif hai.
Mujaahid reported from 'Abdullah bin 'Umar (may Allah be pleased with him) that he said: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade the price of a dog, the earnings of a prostitute, the wages of a soothsayer, and the fee of a cupper.
Grade: Da'if
(١١٠١٧) مجاہد سے روایت ہے کہ عبداللہ بن عمر (رض) نے کہا : رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کتے کی قیمت، فاحشہ کی اجرت اور کاہن کی مزدوری اور حجام کی اجرت سے منع کیا ہے۔
(11017) Mujahid se riwayat hai ki Abdullah bin Umar (RA) ne kaha: Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne kutte ki qeemat, faahisha ki ujrat aur kahin ki mehnat aur hajam ki ujrat se mana kiya hai.