Chapter on what is mentioned about selling wheat while it is still in the ear
باب ما يذكر في بيع الحنطة في سنبلها
Sunan al-Kubra Bayhaqi 10610
(10610) Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade selling by means of deceit and selling with pebbles.
Grade: Sahih
(١٠٦١٠) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دھوکے اور کنکری کی بیع سے منع فرمایا ہے۔
(10610) Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain keh Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dhoke aur kankri ki be se mana farmaya hai.
(10611) Ali bin Ma'bad, on his chain of narrators, from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his family), that he (peace and blessings of Allah be upon him and his family) gave permission for [selling] wheat when it is in its husk and the husks have become white. He said: Otherwise it is deception because there is a barrier between them. If this hadith is proven from the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him and his family), then we will say: This is a specific case that is excluded from the general ruling, because you (peace and blessings of Allah be upon him and his family) have prohibited selling based on deception and you have given permission for this.
Grade: Sahih
(١٠٦١١) علی بن معبد اپنی سند سے نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے فرماتے ہیں کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اجازت دی اور گندم جب بالیوں میں موجود ہو اور بالیاں سفید ہوجائیں، فرمایا : وگرنہ دھوکا ہے کیونکہ یہ اس کے درمیان رکاوٹ ہے۔ اگر یہ حدیث نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت ہو تو ہم کہیں گے : یہ خاص ہے جو عام سے نکالا گیا ہے، کیونکہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دھوکے کی بیع سے منع کیا ہے اور اس کی اجازت دی ہے۔
10611 Ali bin Mabad apni sanad se Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se farmate hain ki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ijazat di aur gandam jab baliyon mein mojood ho aur baliyan safaid hojain, farmaya: warna dhoka hai kyunki yeh iske darmiyan rukawat hai. Agar yeh hadees Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit ho to hum kahenge: yeh khas hai jo aam se nikala gaya hai, kyunki aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dhoke ki bay se mana kiya hai aur iski ijazat di.
(10612) Abdullah bin Umar (R.A.) narrates that the Messenger of Allah (ﷺ) forbade the sale of dates before they ripen, and the sale of wheat ears before they turn white and are safe from calamities. He (ﷺ) forbade both the buyer and the seller (from engaging in such transactions).
(B) Imam Muslim (R.A.) has narrated this hadith that it is forbidden to sell fruits before they ripen.
(C) No one besides Ayub narrated from Nafi' that he (ﷺ) forbade the sale (of wheat) until the ears turn white.
Grade: Sahih
(١٠٦١٢) حضرت عبداللہ بن عمر (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے کھجور کی پکنے سے پہلے بیع منع فرمائی ہے اور گندم کی بالیوں کی بیع سفید ہونے سے پہلے اور وہ آفات سے محفوظ ہوجائیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خریدنے اور فروخت کرنے والے کو منع کیا ہے۔
(ب) امام مسلم (رح) نے یہ حدیث بیان کی ہے کہ پھلوں کو پکنے سے پہلے فروخت کرنا ممنوع ہے۔
(ج) ایوب کے علاوہ کسی نے بھی نافع سے یہ بیان نہیں کیا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بالیوں کے سفید ہونے تک فروخت کرنے سے منع فرمایا ہے۔
10612 Hazrat Abdullah bin Umar (RA) farmate hain ki Rasul Allah (SAW) ne khajoor ki pakne se pehle bai mana farmae hai aur gandum ki baliyon ki bai sufaid hone se pehle aur woh afaat se mahfooz hojaye Aap (SAW) ne kharidne aur farokht karne wale ko mana kiya hai
b Imam Muslim (RH) ne ye hadees bayan ki hai ki phalon ko pakne se pehle farokht karna mamnu hai
j Ayub ke ilawa kisi ne bhi Nafi se ye bayan nahi kiya ki Aap (SAW) ne baliyon ke sufaid hone tak farokht karne se mana farmaya hai
Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade selling grain before it hardens, grapes before they turn black, and fruits before they ripen.
Note: The words "grain before it hardens, and grapes before they turn black" are narrated only by Hammad bin Salamah from his teacher Hamid, but the rest narrate from Hamid from Anas, in which this mention is not present.
Grade: Sahih
(١٠٦١٣) حضرت انس بن مالک (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دانے کے سخت ہونے ، انگور کے سیاہ ہونے اور پھلوں کے پکنے سے پہلے فروخت کرنے سے منع فرمایا ہے۔
نوٹ : دانہ سخت ہوجائے اور انگور سیاہ۔ یہ الفاظ صرف حماد بن سلمہ اپنے استاد حمید سے روایت کرتے ہیں، لیکن باقی حمید سے عن انس بیان کرتے ہیں جس میں یہ تذکرہ نہیں ہے۔
(10613) Hazrat Anas bin Malik (RA) farmate hain ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dane ke sakht hone, angoor ke siyah hone aur phalon ke pakne se pehle farokht karne se mana farmaya hai.
Note: Dana sakht hojaye aur angoor siyah. Ye alfaz sirf Hammad bin Salma apne ustaad Hamid se riwayat karte hain, lekin baqi Hamid se an Anas bayan karte hain jis mein ye tazkira nahi hai.
(10614) Hazrat Anas (RA) narrates that the Messenger of Allah (peace be upon him) prohibited selling fruit before it ripens and becomes yellow or red. He also prohibited selling grapes before they are ready to be plucked.
Grade: Sahih
(١٠٦١٤) حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے منع فرمایا کہ پھل کو اس کے پکنے سے پہلے فروخت کیا جائے جبزرد یا سرخ ہوجائے۔ انگور کے سیاہ اور دانے کے نکلنے کے قابل ہونے تک فروخت کرنے سے منع فرمایا۔
(10614) Hazrat Anas (RA) farmate hain keh Rasul Allah (SAW) ne mana farmaya keh phal ko uske pakne se pehle farokht kiya jaye jab zard ya surkh hojaye Angoor ke siyah aur dane ke nikalne ke qabil hone tak farokht karne se mana farmaya.
(10615) Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade selling grain until it had developed to the point of being edible, dates until they had ripened, and fruits until they were ready to be eaten.
(b) Jabir Ja'fi narrated from Umm Thawr that her husband Bishr asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) about when to sell dates. He said: "When they are ripe." Bishr said: "I asked Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) about selling crops when they are in the sheaves. He said: "When they turn yellow."
Grade: Da'if
(١٠٦١٥) حضرت انس بن مالک (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے دانے کے نکلنے کے قابل ہونے، کھجور کے پکنے اور پھل کے کھانا کے قابل ہونے تک فروخت سے منع فرمایا ہے۔
(ب) جابر جعفی ام ثور سے روایت کرتے ہیں کہ ان کے خاوند بشر نے ابن عباس (رض) سے سوال کیا کہ کھجور کو کب فروخت کیا جائے ؟ فرمایا : جب وہ پک جائے۔ بشر کہتے ہیں : میں نے ابن عباس (رض) سے کھیتی کی فروخت کے بارے سوال کیا جب وہ بالیوں میں ہو تو فرمایا : جب وہ زرد ہوجائے۔
10615 hazrat anas bin malik (rz) farmate hain keh rasool allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne dane ke nikalne ke qabil hone, khajoor ke pakne aur phal ke khana ke qabil hone tak farokht se mana farmaya hai
(b) jabir jafi umm e saur se riwayat karte hain keh un ke khaavand bashar ne ibn abbas (rz) se sawal kya keh khajoor ko kab farokht kya jaye? farmaya: jab woh pak jaye. bashar kehte hain: maine ibn abbas (rz) se kheti ki farokht ke bare sawal kya jab woh baaliyon mein ho to farmaya: jab woh zard hojaye.
Salem bin Abdullah narrates from his father that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) forbade selling fruits before they ripen.
Az-Zuhri said, "The scholars say that it refers to when it turns yellow and the ripening of crops refers to when the grain is ready to be harvested."
Grade: Sahih
(١٠٦١٦) سالم بن عبداللہ اپنے والد سے نقل فرماتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے پھلوں کو پکنے سے پہلے فروخت کرنے سے منع فرمایا۔
قال الزہری : علماء کہتے ہیں کہ وہ زرد ہوجائے اور کھیتی کا پکنا کہ بالی قلنے کے قابل ہوجائے۔
(10616) Salim bin Abdullah apne walid se naql farmate hain ki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne phalon ko pakne se pehle farokht karne se mana farmaya. Kaal Zahri: Ulama kehte hain ki woh zard hojaye aur kheti ka pakna ki baali qalne ke qabil hojaye.