3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Embroidery on Silk

باب العلم في الحرير

Sunan al-Kubra Bayhaqi 4208

Abu 'Uthman Nahdi said: A letter from 'Umar bin al-Khattab (may Allah be pleased with him) reached us while we were in Azerbaijan with 'Utba bin Farqad, stating that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) forbade silk, except for a piece the width of two fingers.


Grade: Sahih

(٤٢٠٨) ابو عثمان نہدی فرماتے ہیں کہ ہمارے پاس جناب عمر بن خطاب (رض) کا خط آیا اور ہم عتبہ بن فرقد کے ساتھ آذربائیجان میں تھے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ریشم سے منع کیا ہے، لیکن دو انگلیوں جتنے ریشم کی اجازت دی ہے۔

(4208) Abu Usman Nahdi farmate hain ki humare pas janab Umar bin Khattab (rz) ka khat aaya aur hum Utba bin Farqad ke sath Azerbaijan mein the ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne resham se mana kiya hai, lekin do ungliyon jitne resham ki ijazat di hai.

٤٢٠٨ - أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ الْحَسَنِ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْحُسَيْنِ، ثنا آدَمُ بْنُ أَبِي إِيَاسٍ، ثنا شُعْبَةُ،ثنا قَتَادَةُ قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا عُثْمَانَ النَّهْدِيَّ يَقُولُ:" أَتَانَا كِتَابُ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، وَنَحْنُ مَعَ عُقْبَةَ بْنِ فَرْقَدٍ بِأَذْرَبِيجَانَ "أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنِ الْحَرِيرِ إِلَّا هَكَذَا،وَأَشَارَ بِإِصْبَعَيْهِ اللَّتَيْنِ يَلِيَانِ الْإِبْهَامَ قَالَ:فَمَا عَتَّمْنَا أَنَّهُ يَعْنِي الْأَعْلَامَ " رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ آدَمَ وَأَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ، عَنْ شُعْبَةَ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 4209

Umar bin Khattab (may Allah be pleased with him) while delivering a sermon at a place called Jabiah, said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) has forbidden wearing silk, but an amount equal to one, two, three or four fingers is allowed.


Grade: Sahih

(٤٢٠٩) عمر بن خطاب (رض) جابیہ نامی مقام پر خطبہ دیتے ہوئے فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ریشم پہننے سے منع کیا ہے، لیکن ایک، دو تین یا چار انگلیوں جتنے ریشم کی اجازت دی ہے۔

(4209) Umar bin Khattab (RA) jabiya nami maqam par khutba dete huye farmate hain keh Nabi (SAW) ne resham pehenne se mana kiya hai, lekin ek, do teen ya chaar ungliyon jitne resham ki ijazat di hai.

٤٢٠٩ - أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا عَبْدُ الْوَهَّابِ، يَعْنِي ابْنَ عَطَاءٍ، أنبأ سَعِيدٌ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ سُوَيْدِ بْنِ غَفَلَةَ أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ خَطَبَ النَّاسَ بِالْجَابِيَةِ،فَقَالَ:" إِنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ لُبْسِ الْحَرِيرِ إِلَّا مَوْضِعَ إِصْبَعٍ، أَوْ إِصْبَعَيْنِ، أَوْ ثَلَاثٍ، أَوْ أَرْبَعٍ "وَأَشَارَ بِكَفِّهِ وَعَقَدَ خَمْسَيْنِ " رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللهِ الرَّازِيِّ، عَنْ عَبْدِ الْوَهَّابِ

Sunan al-Kubra Bayhaqi 4210

Asma' bint Abi Bakr (may Allah be pleased with her) said to Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him), "I have come to know that you prohibit three things: 1. Wearing striped clothes, 2. Using a red mattress, 3. Fasting the whole month of Rajab." Abdullah bin Umar (may Allah be pleased with him) said, "Don't you remember who used to fast the whole month of Rajab? As for silk, I heard Umar (may Allah be pleased with him) saying that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said, 'Silk is worn by those who will have no share in the Hereafter.' So, I feared that these stripes might be of that (silk), and this red mattress belongs to Abdullah. I went back to Asma' and informed her, whereupon she said, 'This was the cloak of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him).' She then brought out a thick cloak, the collar of which was of silk. It was with Aisha (may Allah be pleased with her) and when she died, I took it. The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to wear it, and we used to wash this cloak for the sick and seek healing thereby."


Grade: Sahih

(٤٢١٠) اسماء بنت ابی بکر (رض) نے عبداللہ بن عمر (رض) سے فرمایا : مجھے پتا چلا ہے کہ آپ تین چیزوں کو حرام کہتے ہیں : 1 دھاری دار کپڑا 2 سرخ رنگ کی گدی 3 ماہ رجب کے مکمل روزے۔ عبداللہ بن عمر (رض) نے فرمایا : آپ کو یاد نہیں کہ رجب کے روزے ہمیشہ کون رکھتا ہے ؟ ریشم کے بارے میں میں نے حضرت عمر (رض) سے سنا کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ریشم وہ پہنتے ہیں جن کا آخرت میں کوئی حصہ نہیں۔ میں نے خوف محسوس کیا کہ کہیں یہ نقش و نگار انہی میں سے نہ ہو اور یہ سرخ رنگ کی گدی عبداللہ کی ہے۔ میں واپس اسما کے پاس آیا اور میں نے ان کو خبر دی تو انھوں نے فرمایا : یہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کا جبہ ہے۔ انھوں نے میرے سامنے طیالسی جبہ نکالا، اس کا گریبان ریشم کا تھا۔ یہ حضرت عائشہ (رض) کے پاس تھا، جب وہ فوت ہوئیں تو میں نے لے لیا۔ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) اس کو پہنتے تھے اور ہم اس جبہ کو مریضوں کے لیے دھوتے تھے ہم اس کے ذریعہ شفا حاصل کرتے تھے۔

4210 Asma bint Abi Bakr (RA) ne Abdullah bin Umar (RA) se farmaya: Mujhe pata chala hai ke aap teen cheezon ko haram kehte hain: 1 Dhari daar kapda 2 Surkh rang ki gaddi 3 Mah e Rajab ke mukammal roze. Abdullah bin Umar (RA) ne farmaya: Aap ko yaad nahin ke Rajab ke roze hamesha kaun rakhta hai? Resham ke bare mein maine Hazrat Umar (RA) se suna ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Resham woh pehente hain jin ka aakhirat mein koi hissa nahin. Maine khauf mehsoos kiya ke kahin yeh naqsh o nigar inhi mein se na ho aur yeh surkh rang ki gaddi Abdullah ki hai. Main wapas Asma ke paas aaya aur maine un ko khabar di to unhon ne farmaya: Yeh Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka jubba hai. Unhon ne mere samne tyalesi jubba nikala, iska gireban resham ka tha. Yeh Hazrat Ayesha (RA) ke paas tha, jab woh فوت ہوئیں to maine le liya. Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) is ko pehente the aur hum is jubba ko marizon ke liye dhote the hum is ke zariye shifa hasil karte the.

٤٢١٠ - أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو عَبْدِ اللهِ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، أنبأ خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي سُلَيْمَانَ، عَنْ عَبْدِ اللهِ مَوْلَى أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ،وَكَانَ خَالَ وَلَدِ عَطَاءٍ قَالَ:أَرْسَلَتْنِي أَسْمَاءُ إِلَى عَبْدِ اللهِ بْنِ عُمَرَ فَقَالَتْ: بَلَغَنِي أَنَّكَ تُحَرِّمُ ثَلَاثَةَ أَشْيَاءٍ الْعَلَمَ فِي الثَّوْبِ، وَمِيثَرَةَ الْأُرْجُوَانِ، وَصَوْمَ رَجَبٍ كُلِّهِ،فَقَالَ لِي عَبْدُ اللهِ:أَمَّا مَا ذَكَرْتَ مِنْ رَجَبٍ، فَكَيْفَ بِمَنْ يَصُومُ الْأَبَدَ، وَأَمَّا مَا ذَكَرْتَ مِنَ الْعَلَمِ فِي الثَّوْبِ،فَإِنِّي سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ يَقُولُ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:" إِنَّمَا يَلْبَسُ الْحَرِيرَ مَنْ لَا خَلَاقَ لَهُ فِي الْآخِرَةِ "فَخِفْتُ أَنْ يَكُونَ الْعَلَمُ مِنْهُ، وَأَمَّا مِيثَرَةُ الْأُرْجُوَانِ فَهَذِهِ مِيثَرَةُ عَبْدِ اللهِ فَإِذَا هِيَ أُرْجُوَانٌ، فَرَجَعْتُ إِلَى أَسْمَاءَ فَخَبَّرْتُهَا،فَقَالَتْ:هَذِهِ جُبَّةُ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَأَخْرَجَتْ إِلَيَّ جُبَّةً طَيَالِسَةً لَهَا لَبِنَةُ دِيبَاجٍ وَفَرْجَيْهَا مَكْفُوفَيْنِ بِالدِّيبَاجِ،فَقَالَتْ:هَذِهِ كَانَتْ عِنْدَ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا حَتَّى قُبِضَتْ، فَلَمَّا قُبِضَتْ قَبَضْتُهَا، وَكَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَلْبَسُهَا فَنَحْنُ نَغْسِلُهَا لِلْمَرْضَى نَسْتَشْفِي بِهَا " رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى

Sunan al-Kubra Bayhaqi 4211

Abdullah bin Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited wearing pure silk, but there is no harm in wearing a cloth that has stripes of silk and its warp is of silk.


Grade: Sahih

(٤٢١١) عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے خالص ریشم پہننے سے منع کیا ہے، لیکن وہ کپڑا جس میں ریشم کی دھاریاں ہوں اور اس کا تانہ ریشم کا ہو اس میں کوئی حرج نہیں۔

(4211) Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain ki Nabi (SAW) ne khalis resham pehenne se mana kya hai, lekin woh kapda jis mein resham ki dhariyan hon aur is ka tana resham ka ho is mein koi harj nahin.

٤٢١١ - أنبأ أَبُو عَلِيٍّ الرُّوذْبَارِيُّ، أنبأ أَبُو بَكْرِ بْنُ دَاسَةَ، ثنا أَبُو دَاوُدَ، ثنا ابْنُ نُفَيْلٍ، ثنا زُهَيْرٌ، ثنا خُصَيْفٌ، عَنْ عِكْرِمَةَ،عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ:" إِنَّمَا نَهَى رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الثَّوْبِ الْمُصْمَتِ مِنَ الْحَرِيرِ، فَأَمَّا الْعَلَمُ مِنَ الْحَرِيرِ وَسِدَاءُ الثَّوْبِ فَلَا بَأْسَ بِهِ "وَسَائِرُ الْأَخْبَارِ الَّتِي وَرَدَتْ فِي هَذَا الْبَابِ أَوْ فِي كَرَاهِيَتِهِ مَنْقُولَةٌ فِي آخِرِ كِتَابِ صَلَاةِ الْخَوْفِ حَيْثُ ذَكَرَهَا الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ