13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on mutual agreement in transactions involving food, such as selling food items to each other

باب التقابض في المجلس في الصرف، وما في معناه من بيع الطعام بعضه ببعض

NameFameRank
‘umar Umar ibn al-Khattab al-'Adawi Sahabi
mālik bn aws bn al-ḥadathān Malik ibn Aws An-Nasri He saw the Prophet (pbuh)
ibn shihābin Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
‘amrūun bn dīnārin Amr ibn Dinar al-Juhani Trustworthy, Firm
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
abū bakrin al-ḥumaydī Al-Humaidi Abdullah bin Zubair Trustworthy Hadith Scholar, the most prominent companion of Ibn Uyainah
ya‘qūb bn sufyān Yaqub ibn Sufyan al-Faswi Trustworthy Hadith Preserver
‘abd al-lah bn ja‘far bn darastawayh Abdullah ibn Ja'far al-Nahwi Thiqah (Trustworthy)
abū al-ḥusayn bn al-faḍl al-qaṭṭān Muhammad ibn al-Husayn al-Mutawathi Trustworthy

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10509

Malik bin Hadthan reported: I brought one hundred dinars and wanted to exchange them (for dirhams). Talha bin 'Ubaidullah said: We have dirhams, but wait till our treasurer comes from Al-Ghaba. Talha took those hundred dinars from me. I asked 'Umar (bin Khattab) about it. He said: Do not spare him (i. e. demand from him). I heard the Messenger of Allah (ﷺ) saying: Exchange of gold for silver is Riba (usury) except when it is hand to hand, wheat for wheat is usury except when it is hand to hand, barley for barley is usury except when it is hand to hand, and dates for dates is usury except when it is hand to hand. Sufyan said: When we came to Zuhri, I did not find him mentioning this (narration) along with the previous one. The narrator says: I heard Zuhri saying on the authority of Malik bin Aus bin Hadthan that he heard 'Umar bin Khattab saying that he heard the Messenger of Allah (ﷺ) saying: Gold for gold is Riba except when it is like for like.


Grade: Sahih

(١٠٥٠٩) مالک بن حدثان فرماتے ہیں کہ میں سو دینار لے کر آیا۔ میں رقم کا تبادلہ چاہتا تھا تو حضرت طلحہ بن عبیداللہ کہنے لگے : ہمارے پاس سکے ہیں، لیکن آپ ہمارے خزانچی کا انتظار کریں وہ غابہ سے آنے والا ہے اور طلحہ نے مجھ سے سو دینار لے لیے۔ میں نے سیدنا عمر (رض) سے سوال کیا تو سیدنا عمر (رض) فرمانے لگے : آپ ان سے جدا نہ ہوں، کیونکہ میں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا کہ سونا چاندی کے بدلے، گندم گندم کے بدلے، جَو جَو کے بدلے، کھجور کھجور کے بدلے، فروخت کرنا سود ہے ما سوائے نقد لین دین کے۔ سفیان کہتے ہیں کہ جب ہم زہری کے پاس آئے تو میں نے ان کو موجود نہ پایا۔ انھوں نے یہ کلام ذکر نہ کی۔ راوی کہتے ہیں کہ میں نے زہری سے سنا وہ کہہ رہے تھے کہ میں نے مالک بن اوس بن حدثان سے سنا وہ کہتے ہیں : میں نے حضرت عمر بن خطاب (رض) سے سنا ، انھوں نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے سنا کہ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : سونا چاندی کے عوض فروخت کرنا سود ہے۔ لیکن برابر، برابر۔

Malik bin Hadsaan farmate hain ke main so dinar le kar aaya. Main raqam ka tabadla chahta tha to Hazrat Talha bin Ubaidullah kahne lage : hamare pass sikke hain, lekin aap hamare khazanchi ka intezar karen wo ghaba se aane wala hai aur Talha ne mujh se so dinar le liye. Maine Sayidna Umar (Razi Allahu Anhu) se sawal kiya to Sayidna Umar (Razi Allahu Anhu) farmane lage : aap un se juda na hon, kyunke maine Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna ke sona chandi ke badle, gandam gandam ke badle, jao jao ke badle, khajoor khajoor ke badle, farokht karna sud hai ma siwae naqd len den ke. Sufiyan kahte hain ke jab hum Zuhri ke pass aaye to maine un ko mojood na paya. Unhon ne ye kalaam zikr na ki. Rawi kahte hain ke maine Zuhri se suna wo kah rahe the ke maine Malik bin Aws bin Hadsaan se suna wo kahte hain : maine Hazrat Umar bin Khattab (Razi Allahu Anhu) se suna , unhon ne Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se suna ke aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : sona chandi ke awaz farokht karna sud hai. Lekin barabar, barabar.

١٠٥٠٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو الْحُسَيْنِ بْنُ الْفَضْلِ الْقَطَّانُ، بِبَغْدَادَ، أنا عَبْدُ اللهِ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ دَرَسْتَوَيْهِ، ثنا يَعْقُوبُ بْنُ سُفْيَانَ، ثنا أَبُو بَكْرٍ الْحُمَيْدِيُّ، ثنا سُفْيَانُ، ثنا عَمْرُو بْنُ دِينَارٍ أَوَّلًا قَبْلَ أَنْ نَلْقَى الزُّهْرِيَّ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَوْسِ بْنِ الْحَدَثَانِ،قَالَ:أَتَيْتُ بِمِائَةِ دِينَارٍ أَبْغِي بِهَا صَرْفًا،فَقَالَ لِي طَلْحَةُ بْنُ عُبَيْدِ اللهِ:عِنْدَنَا صَرْفٌ انْتَظِرْ يَأْتِي خَازِنُنَا مِنَ الْغَابَةِ وَأَخَذَ مِنِّي الْمِائَةَ الدِّينَارِ، فَسَأَلْتُ عُمَرَ،فَقَالَ لِي عُمَرُ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:لَا تُفَارِقْهُ؛ فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،يَقُولُ:" الذَّهَبُ بِالْوَرِقِ رِبًا إِلَّا هَا وَهَا، وَالْبُرُّ بِالْبُرِّ رِبًا إِلَّا هَا وَهَا، وَالشَّعِيرُ بِالشَّعِيرِ رِبًا إِلَّا هَا وَهَا، وَالتَّمْرُ بِالتَّمْرِ رِبًا إِلَّا هَا وَهَا "وَقَالَ سُفْيَانُ: فَلَمَّا جَاءنا الزُّهْرِيُّ تَفَقَّدْتُهُ فَلَمْ يَذْكُرْ هَذَا الْكَلَامَ،وَقَالَ:سَمِعْتُ الزُّهْرِيَّ،يَقُولُ:سَمِعْتُ مَالِكَ بْنَ أَوْسِ بْنِ الْحَدَثَانِ النَّصْرِيَّ،يَقُولُ:سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،يَقُولُ:سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،يَقُولُ:" الذَّهَبُ بِالْوَرِقِ رِبًا "، فَذَكَرَهُ مِثْلَهُ سَوَاءً،قَالَ سُفْيَانُ:وَهَذَا أَصَحُّ حَدِيثٍ رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي هَذَا، يَعْنِي فِي الصَّرْفِ،وَرُبَّمَا قَالَ سُفْيَانُ فِيهِ:حَدَّثَنَا الزُّهْرِيُّ،قَالَ:أَخْبَرَنِي مَالِكٌ، أَخْرَجَاهُ فِي الصَّحِيحِ مِنْ حَدِيثِ سُفْيَانَ مُخْتَصَرًا