13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع


Chapter on differences between buyers and sellers

باب اختلاف المتبايعين

Sunan al-Kubra Bayhaqi 10803

(10803) Narrated Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him): The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "If people were given on the basis of their claims, then people would claim the blood and property of their people, but the oath is on the one who is claimed against." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "When two men sell a slave, and the seller says: 'I sold it for one thousand Dirhams,' and the buyer says: 'For five hundred Dirhams,' the seller's claim of a higher price is given precedence, while the buyer's claim is for a lower price. Both will be made to take an oath, but the seller will be asked to swear first."


Grade: Sahih

(١٠٨٠٣) حضرت عبداللہ بن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : اگر لوگوں کو دعوؤں کی بنیاد پر دیا جائے تو لوگ اپنی قوم کے خونوں اور مالوں کے دعوے کردیں، لیکن جس کے خلاف دعویٰ کیا گیا، قسم اس کے ذمہ ہے۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : جب دو آدمی ایک غلام کی بیع کریں تو فروخت کرنے والا کہتا ہے : میں نے ایک ہزار درہم میں فروخت کیا ہے اور خریدنے والا کہتا ہے۔ ٥٠٠ درہم میں، فروخت کرنے والا زیادہ قیمت کا دعوے دار ہے جبکہ خریدنے والا کم قیمت کا دعویٰ دار ہے۔ دونوں سے قسم لی جائے گی لیکن ابتدا میں فروخت کرنے والے سے کی جائے گی۔

10803 Hazrat Abdullah bin Abbas (RA) farmate hain ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Agar logon ko daavon ki bunyad par diya jaye to log apni qaum ke khoonon aur maalon ke daave kar den, lekin jis ke khilaf daava kiya gaya, qasam uske zimma hai. Imam Shafi (RA) farmate hain: Jab do aadmi ek ghulam ki bay karain to farokht karne wala kehta hai: Maine ek hazar diram mein farokht kiya hai aur kharidne wala kehta hai: 500 diram mein, farokht karne wala zyada qeemat ka daave daar hai jabke kharidne wala kam qeemat ka daava daar hai. Donon se qasam li jayegi lekin ibtida mein farokht karne wale se ki jayegi.

١٠٨٠٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَبِي طَالِبٍ، أنا عَبْدُ الْوَهَّابِ بْنُ عَطَاءٍ، أنا ابْنُ جُرَيْجٍ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،قَالَ:" لَوْ يُعْطَى النَّاسُ بِدَعْوَاهُمْ لَادَّعَى نَاسٌ دِمَاءَ قَوْمٍ، وَأَمْوَالَهُمْ وَلَكِنَّ الْيَمِينَ عَلَى الْمُدَّعَى عَلَيْهِ "أَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ مِنْ حَدِيثِ ابْنِ جُرَيْجٍ، وَأَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ مِنْ وَجْهٍ آخَرَ، عَنِ ابْنِ أَبِي مُلَيْكَةَ،قَالَ الشَّافِعِيُّ:فَإِذَا تَبَايَعَ رَجُلَانِ عَبْدًا،فَقَالَ الْبَائِعُ:بِعْتُكَهُ بِأَلْفٍ،وَقَالَ الْمُبْتَاعُ:بِخَمْسِمِائَةٍ فَكُلُّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مُدَّعٍ وَمُدَّعًى عَلَيْهِ الْبَائِعُ يَدَّعِي فَضْلَ الثَّمَنِ، وَالْمُشْتَرِي يَدَّعِي السِّلْعَةَ بِأَقَلَّ مِنَ الثَّمَنِ فَيَتَحَالَفَانِ وَيُبْدَأُ بِيَمِينِ الْبَائِعِ