13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع
Chapter: A present should not be sold for something worn out
باب: لا يبيع حاضر لباد
Sunan al-Kubra Bayhaqi 10901
(10901) Narrated Abu Huraira (RA): The Messenger of Allah (ﷺ) said: “Do not meet the trade caravans on their way to the city, and no one should sell goods on behalf of another while the latter is still offering them for sale, and do not inflate prices for one another, and no city dweller should sell goods on behalf of a villager. Do not sell milk mixed with milk that has been kept in the udders. Whoever buys an animal (whose milk has not been milked for some time) may choose one of two things after milking it: if he wishes, he may keep the animal, otherwise he may return the animal and give a Sa' of dates.” (b) Narrated Abu Huraira (RA): The Prophet (ﷺ) forbade that a Muhajir (emigrant) should sell goods for a villager.
Grade: Sahih
(١٠٩٠١) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ رسول اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : تم تجارتی قافلوں کو شہر سے باہر نہ ملو اور کوئی شخص کسی کے سودے پر سودا نہ کرے اور (دھوکے سے) قیمت نہ بڑھاؤ اور نہ کوئی شہری دیہاتی کے فروخت کرے اور اونٹوں اور بکریوں کا دودھ تھنوں میں روک نہ بیچو۔ اگر کوئی ایسا جانور خریدے (جس کا دودھ کئی وقت نہ نکالا گیا ہو) تو دودھ دوہنے کے بعد دو باتوں میں سے جس کو چاہے اختیار کرے۔ اگر جانور پسند ہے تو رکھ لے ، بصورت دیگر جانور لوٹا دے اور ایک صاع کھجور بھی دے۔ (ب) حضرت ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے منع فرمایا کہ مہاجر کسی دیہاتی کے لیے فروخت کرے۔
(10901) Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain ki Rasul Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Tum tijarati qaflon ko shehar se bahar na milo aur koi shakhs kisi ke sauday par sauda na kare aur (dhokhe se) qeemat na barhao aur na koi shehri dehati ke farokht kare aur oonton aur bakriyon ka doodh thanon mein rok na becho. Agar koi aisa janwar khareeday (jis ka doodh kai waqt na nikala gaya ho) to doodh dohnay ke baad do baaton mein se jis ko chahe ikhtiyar kare. Agar janwar pasand hai to rakh le, basurat-e-digar janwar lota de aur ek sa'a khajoor bhi de. (b) Hazrat Abu Hurairah (RA) farmate hain ki Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne mana farmaya ki muhajir kisi dehati ke liye farokht kare.
١٠٩٠١ - وَأَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ أنا أَبُو عَبْدِ اللهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى،قَالَ:قَرَأْتُ عَلَى مَالِكٍ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ، عَنِ الْأَعْرَجِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،قَالَ:" لَا يُتَلَقَّى الرُّكْبَانُ لِلْبَيْعِ، وَلَا يَبِيعُ بَعْضُكُمْ عَلَى بَيْعِ بَعْضٍ، وَلَا تَنَاجَشُوا وَلَا يَبِيعُ حَاضِرٌ لِبَادٍ وَلَا تُصَرُّوا الْإِبِلَ وَالْغَنَمَ فَمَنِ ابْتَاعَهَا بَعْدَ ذَلِكَ فَهُوَ بِخَيْرِ النَّظَرَيْنِ بَعْدَ أَنْ يَحْلُبَهَا فَإِنْ رَضِيَهَا أَمْسَكَهَا، وَإنْ سَخِطَهَا رَدَّهَا وَصَاعًا مِنْ تَمْرٍ "، رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ يُوسُفَ، عَنْ مَالِكٍ، وَرَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ يَحْيَى بْنِ يَحْيَى، وَأَخْرَجَاهُ مِنْ حَدِيثِ أَبِي حَازِمٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ" نُهِيَ أَنْ يَبِيعَ مُهَاجِرٌ لِأَعْرَابِيٍّ "وَقَدْ مَضَى