13.
Book of Sales
١٣-
كتاب البيوع
Chapter on someone who accepts some of the goods loaned to him and pays for some
باب من أقال المسلم إليه بعض السلم وقبض بعضا
Sunan al-Kubra Bayhaqi 11133
'Ikrama narrates about Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) that he considered it disliked to retract from a sale after it had been finalized. This is evidence that returning the merchandise cancels the sale. It can only be returned with the original payment, and a sale with the option to return is considered a binding sale. Similarly, in our view, partnership is not permissible in a sale with deferred payment before the payment is received, because in the hadith it is stated that the sale of wheat is not valid until the payment is received.'
Grade: Da'if
(١١١٣٣) عکرمہ ابن عباس (رض) کے بارے میں فرماتی ہیں کہ وہ بیع مکمل ہوجانے کے بعد بیع سے پھرجانے کو مکروہ سمجھتے تھے۔ یہ اس بات کی دلیل ہے کہ سودا واپس کرنا بیع کو فسخ کرتا ہے۔ یہ صرف اصل مال کے ساتھ واپس ہوسکتی ہے اور بیع تولیہ تو یہ بیع ہے۔ اسی طرح ہمارے نزدیک بیع سلم میں وصولی سے پہلے شرکت جائز نہیں ہے ، کیونکہ حدیث میں ہے کہ گندم میں بیع اس وقت تک نہیں ہوگی جب تک وصول نہ کرلی جائے۔
Akarma ibn Abbas (rz) ke bare mein farmati hain ki woh bay mukmmal hojane ke baad bay se phir jaane ko makruh samajhte thay. Yeh is baat ki daleel hai ki soda wapas karna bay ko fasakh karta hai. Yeh sirf asal maal ke sath wapas hosakti hai aur bay toliya to yeh bay hai. Isi tarah humare nazdeek bay salam mein wasooli se pehle shirkat jaiz nahin hai, kyunki hadees mein hai ki gandam mein bay us waqt tak nahin hogi jab tak wasool na karli jaye.
١١١٣٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو حَازِمٍ الْحَافِظُ، أنبأ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ خَمِيرَوَيْهِ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، ثنا أَبُو شِهَابٍ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ أَبِي هِنْدَ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ" أَنَّهُ كَرِهَ أَنْ يَبْتَاعَ الْبَيْعَ ثُمَّ يَرُدَّهُ وَيَرُدَّ مَعَهُ دَرَاهِمَ "وَفِي هَذَا دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّ الْإِقَالَةَ فَسْخٌ، فَلَا تَجُوزُ إِلَّا بِرَأْسِ الْمَالِ، وَأَمَّا التَّوْلِيَةُ فَهِيَ بَيْعٌ، قَالَهُ الْحَسَنُ وَمُحَمَّدُ بْنُ سِيرِينَ وَعَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ، وَكَذَلِكَ الشَّرِكَةُ عِنْدَنَا فَلَا تَجُوزَانِ فِي السَّلَمِ قَبْلَ الْقَبْضِ؛ لِمَا مَضَى فِي النَّهْيِ عَنْ بَيْعِ الطَّعَامِ قَبْلَ الْقَبْضِ