39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح
Chapter on naming the wives of the Prophet (peace be upon him), his daughters, and marrying his daughters, indicating that his saying 'their mothers' refers to them
باب تسمية أزواج النبي صلى الله عليه وسلم وبناته وتزويجه بناته وفي ذلك دلالة على أن قوله: {أمهاتهم}
Sunan al-Kubra Bayhaqi 13427
(13427) Saleh bin Muhammad narrates: I heard Abdullah bin Umar bin Aban Ja'fi saying that my uncle, Hussain Ja'fi, asked me: "O son! Do you know why Sayyiduna Uthman (may Allah be pleased with him) is called Dhul-Noorain (the Possessor of Two Lights)?" I replied in the negative. He then said, "From the creation of the earth and the heavens until the Day of Judgment, Allah Almighty has not gathered the daughters of a Prophet for anyone except for Uthman bin Affan (may Allah be pleased with him). That is why he is called Dhul-Noorain." Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) states that Zainab bint Umme Salma (may Allah be pleased with her) married Abdullah bin Zam'ah (may Allah be pleased with him). Zubair bin Awwam married Asma bint Abu Bakr (may Allah be pleased with her) and Talha (may Allah be pleased with him) married her other sister. Both of them are sisters of the Mothers of the Believers. And Abdur Rahman bin Auf married the daughter of Jahsh, who is also the sister of the Mothers of the Believers. From all this evidence, it is proven that the wives of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) are the mothers of the believers. The daughters of these mothers will not be the wives of their sons, nor will the sisters of these mothers be the aunts (through marriage) of their sons.
Grade: Sahih
(١٣٤٢٧) صالح بن محمد فرماتے ہیں : میں نے عبداللہ بن عمر بن ابان جعفی فرماتے ہیں کہ میرے ماموں حسین جعفی نے مجھ سے پوچھا : اے بیٹے ! تجھے معلوم ہے کہ سیدنا عثمان (رض) کا نام ذوالنورین کیوں ہے ؟ میں نے نفی میں جواب دیا تو انھوں نے کہا کہ زمین و آسمان کی پیدائش لے کر قیامت تک حضرت عثمان بن عفان (رض) کے علاوہ اللہ تعالیٰ نے کسی کے لیے نبی کی بیٹیاں اکٹھی نہیں کیں۔ اسی لیے ان کا نام ذوالنورین ہے، امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ زینب بنت ام سلمہ (رض) نے عبداللہ بن زمعہ (رض) سے شادی کی۔ زبیر بن عوام نے اسماء بنت ابوبکر (رض) سے شادی کی اور حضرت طلحہ (رض) نے ان کی دوسری بیٹی سے شادی کی اور وہ دونوں ام المومنین کی بہنیں ہیں اور عبدالرحمن بن عوف نے جحش کی بیٹی سے شادی کی اور وہ بھی ام المومنین کی بہن ہیں۔ ان تمام دلائل سے ثابت ہوا کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بیویاں مومنوں کی مائیں ہیں۔ ان ماؤں کی بیٹیاں ان کی بہنیں نہیں ہوں گی اور نہ ان کی بہنیں ان کی خالائیں بنیں گی۔
(13427) Saleh bin Muhammad farmate hain : mein ne Abdullah bin Umar bin Aban Jafi farmate hain ke mere mamun Hussain Jafi ne mujh se pucha : aye bete ! tujhe maloom hai ke Sayyiduna Usman (RA) ka naam Zulnoorain kyun hai ? mein ne nafi mein jawab diya to unhon ne kaha ke zameen o asmaan ki paidaish lekar qayamat tak Hazrat Usman bin Affan (RA) ke ilawa Allah Ta'ala ne kisi ke liye nabi ki betiyan ikhatti nahin kin. Isi liye un ka naam Zulnoorain hai, Imam Shafi (RA) farmate hain ke Zainab bint e Umme Salma (RA) ne Abdullah bin Zam'ah (RA) se shadi ki. Zubair bin Awwam ne Asma bint e Abu Bakr (RA) se shadi ki aur Hazrat Talha (RA) ne un ki dusri beti se shadi ki aur wo dono Ummulmomineen ki behnein hain aur Abdur Rahman bin Auf ne Jahsh ki beti se shadi ki aur wo bhi Ummulmomineen ki behen hain. In tamam dalail se sabit hua ke nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki biwiyan momino ki mayein hain. In maon ki betiyan un ki behnein nahin hongi aur na un ki behnein un ki khalaen banengi.
١٣٤٢٧ -أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا نَصْرٍ أَحْمَدُ بْنُ سَهْلٍ،يَقُولُ:سَمِعْتُ صَالِحَ بْنَ مُحَمَّدٍ،يَقُولُ:سَمِعْتُ عَبْدَ اللهِ بْنَ عُمَرَ بْنِ أَبَانَ الْجُعْفِيَّ،يَقُولُ:قَالَ لِي ⦗١١٦⦘ خَالِي حُسَيْنٌ الْجُعْفِيُّ: يَا بُنِيَّ تَدْرِي لِمَ سُمِّيَ عُثْمَانُ ذَا النُّورَيْنِ؟قُلْتُ:لَا أَدْرِي قَالَ: لَمْ يَجْمَعِ اللهُ بَيْنَ ابْنَتَيْ نَبِيٍّ مُنْذُ خَلَقَ اللهُ آدَمَ إِلَى أَنْ تَقُومَ السَّاعَةُ لِغَيْرِ عُثْمَانَ بْنِ عَفَّانَ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ،فَلِذَلِكَ سُمِّيَ ذَا النُّورَيْنِ " قَالَ الشَّافِعِيُّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ:وَأَنَّ زَيْنَبَ بِنْتَ أُمِّ سَلَمَةَ تَزَوَّجَتْ يَعْنِي عَبْدَ اللهِ بْنَ زَمْعَةَ، وَأَنَّ الزُّبَيْرَ بْنَ الْعَوَّامِ تَزَوَّجَ أَسْمَاءَ بِنْتَ أَبِي بَكْرٍ، وَأَنَّ طَلْحَةَ تَزَوَّجَ ابْنَتَهُ الْأُخْرَى، وَهُمَا أُخْتَا أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ تَزَوَّجَ بِنْتَ جَحْشٍ وَهِيَ أُخْتُ أُمِّ الْمُؤْمِنِينَ زَيْنَبَ يَعْنِي ابْنَةَ جَحْشٍ أُمَّ حَبِيبَةَ بِنْتَ جَحْشٍ، وَذَلِكَ بَيِّنٌ فِي الْأَحَادِيثِ وَفِي كُلِّ ذَلِكَ دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّ أَزْوَاجَ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صِرْنَ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ، وَلَمْ تَصِرْ بَنَاتُهُنَّ أَخَوَاتِهِمْ، وَلَا أَخَوَاتُهُنَّ خَالِاتِهِمْ، وَاللهُ تَعَالَى أَعْلَمُ