39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح


Chapter on seeking permission from slaves and children regarding the three 'awrahs, and seeking permission from those who have reached puberty in all situations

باب استئذان المملوك والطفل في العورات الثلاث، واستئذان من بلغ الحلم منهم في جميع الحالات

Sunan al-Kubra Bayhaqi 13559

Narrated Ibn `Abbas (RA): Two men asked about seeking permission three times from Allah's Messenger (ﷺ). Ibn `Abbas (RA) said, "Allah is Most Shy and He likes shyness. The people had no doors for their houses, nor did they have curtains inside their houses. Sometimes a man's slave or his child or the orphan under his care would enter upon him suddenly while he was with his wife. So Allah ordered them to seek permission at those times which Allah mentioned. Then Allah provided them with curtains and made their sustenance plentiful, so they made curtains. Then the people thought that was sufficient for seeking permission as you (ﷺ) have ordered."


Grade: Sahih

(١٣٥٥٩) ابن عباس (رض) سے روایت ہے کہ دو آدمیوں نے قرآن مجید میں تین اوقات میں اجازت کے بارے میں پوچھا تو ابن عباس (رض) نے فرمایا : اللہ تعالیٰ پردہ پوش ہے اور پردہ کو پسند کرتا ہے۔ لوگوں کے دروازوں پر پردے نہیں تھے اور نہ ہی پردے ان کے گھروں میں تھے تو کبھی کبھی اچانک آدمی کا غلام یا بچہ یا وہ یتیم بچہ جو اس کی پرورش میں ہوتا، اچانک سامنے آجاتا جبکہ وہ اپنی بیوی کے پاس ہوتا تو اللہ پاک نے حکم دیا کہ وہ ان اوقات میں اجازت لے کر آئیں۔ جن کا اللہ پاک نے ذکر کیا ہے پھر ان کو اللہ پاک نے پردے بھی عطا کیے اور ان کے رزق میں کشادگی ہوگئی۔ انھوں نے پردے بھی بنا لیے تو لوگوں نے سمجھا کہ یہی اجازت کے لیے کافی ہے جس کا آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حکم دیا ہے۔

13559 Ibn Abbas (RA) se riwayat hai ke do aadmiyon ne Quran Majeed mein teen auqat mein ijazat ke baare mein poocha to Ibn Abbas (RA) ne farmaya: Allah Ta'ala parda posh hai aur parda ko pasand karta hai. Logon ke darwazon par parde nahi the aur na hi parde un ke gharon mein the to kabhi kabhi achanak aadmi ka ghulam ya bachcha ya woh yateem bachcha jo us ki parwarish mein hota, achanak samne aata jabke woh apni biwi ke pass hota to Allah Pak ne hukum diya ke woh in auqat mein ijazat lekar aayen. Jin ka Allah Pak ne zikr kya hai phir un ko Allah Pak ne parde bhi ata kiye aur un ke rizq mein kushadgi ho gayi. Unhon ne parde bhi bana liye to logon ne samjha ke yahi ijazat ke liye kafi hai jis ka aap (SAW) ne hukum diya hai.

١٣٥٥٩ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أنبأ عَبْدُ اللهِ بْنُ وَهْبٍ، ثنا سُلَيْمَانُ بْنُ بِلَالٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ أَبِي عَمْرٍو، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ عَبَّاسٍ، أَنَّ رَجُلَيْنِ سَأَلَاهُ عَنِ الِاسْتِئْذَانِ فِي الثَّلَاثِ عَوْرَاتٍ الَّتِي أَمَرَ اللهُ بِهَا فِي الْقُرْآنِ،فَقَالَ لَهُمَا ابْنُ عَبَّاسٍ:" إِنَّ اللهَ سِتِّيرٌ يُحِبُّ السَّتْرَ، كَانَ النَّاسُ لَيْسَ لَهُمْ سُتُورٌ عَلَى أَبْوَابِهِمْ، وَلَا حِجَالٌ فِي بُيُوتِهِمْ، فَرُبَّمَا فَاجَأَ الرَّجُلَ خَادِمُهُ، أَوْ وَلَدُهُ، أَوْ يَتِيمُهُ فِي حِجْرِهِ وَهُوَ عَلَى أَهْلِهِ، فَأَمَرَهُمُ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ أَنْ يَسْتَأْذِنُوا فِي تِلْكَ الْعَوْرَاتِ الَّتِي سَمَّى الله عَزَّ وَجَلَّ، ثُمَّ جَاءَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ بَعْدُ بِالسُّتُورِ، وَبَسَطَ عَلَيْهِمْ فِي الرِّزْقِ، فَاتَّخَذُوا السُّتُورَ، وَاتَّخَذُوا الْحِجَالَ، فَرَأَى النَّاسُ أَنَّ ذَلِكَ قَدْ كَفَاهُمْ مِنَ الِاسْتِئْذَانِ الَّذِي أَمَرَ اللهُ بِهِ "،قَالَ الشَّيْخُ رَحِمَهُ اللهُ:حَدِيثُ عُبَيْدِ اللهِ بْنِ أَبِي يَزِيدَ وَعَطَاءٍ يُضَعِّفُ هَذِهِ الرِّوَايَةَ وَاللهُ أَعْلَمُ