39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح


Chapter on the guardianship of a paternal cousin, and if he is the guardian, the son of the paternal cousin is more entitled to be the guardian

باب ولاية ابن العم وإذا كان هو وليا فابن الأخ ثم العم أولى أن يكون وليا

Sunan al-Kubra Bayhaqi 13751

Hisham ibn Urwah from his father and he from Aishah (may Allah be pleased with her) reported: {And not about the women from among the orphans who are under your guardianship and whose wealth you unjustly desire, by wanting to marry them yourselves}, [Quran 4:127] “And what is recited to you in the Book concerning the orphan girls to whom you do not give what is ordained for them while you desire to marry them.” Aishah (may Allah be pleased with her) said: “This refers to an orphan girl under the guardianship of a man who was probably a partner in her wealth. He desired her wealth but did not want to marry her. He would also not let anyone else marry her because of her wealth, lest the other man became a partner in her wealth.”


Grade: Sahih

(١٣٧٥١) ہشام بن عروہ اپنے والد سے اور وہ حضرت عائشہ (رض) سے نقل فرماتے ہیں : { وَ مَایُتْلٰی عَلَیْکُمْ فِی الْکِتٰبِ فِیْ یَتٰمَی النِّسَآئِ الّٰتِیْ لَا تُؤْتُوْنَھُنَّ مَا کُتِبَ لَھُنَّ وَ تَرْغَبُوْنَ اَنْ تَنْکِحُوْھُنَّ } [النساء ١٢٧] ” اور جو یتیم بچیوں کے بارے میں تم پر کتاب میں بڑھا جاتا ہے کہ وہ یتیم بچیاں تم ان کو ان کے مقرر کردہ حق مہر ادا نہیں کرتے اور تم ان سے نکاح کی رغبت رکھتے ہو۔ “ حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ یہ یتیم بچی ایک آدمی کی کفالت میں تھی، وہ اس کا ولی تھا، شاید کہ وہ اس کے مال میں بھی حصہ دار تھا اور وہ اس کے مال کی چاہت رکھتا تھا لیکن اس سے نکاح کی رغبت نہ رکھتا تھا اور اس کے مال کی وجہ سے کسی دوسرے سے اس کا نکاح بھی نہ کررہا تھا کہیں دوسرا اس کے مال میں حصہ دار نہ بن جائے۔

(13751) Hisham bin Urwah apne walid se aur woh Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) se naql farmate hain : { Wa ma yutla alaikum fil kitabi fee yatama alnnisai allati la tutoonna hunna ma kutiba lahunna wa targhaboona an tankihoohunna } [Alnisa 127] ” Aur jo yatim bachiyon ke bare mein tum par kitab mein parha jata hai ki woh yatim bachiyan tum un ko un ke muqarrar karda haq mehr ada nahin karte aur tum un se nikah ki ragbat rakhte ho. “ Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) farmati hain ki yeh yatim bachi ek aadmi ki kafalat mein thi, woh is ka wali tha, shayad ki woh is ke maal mein bhi hissa dar tha aur woh is ke maal ki chahat rakhta tha lekin is se nikah ki ragbat nah rakhta tha aur is ke maal ki wajah se kisi dusre se is ka nikah bhi nah kar raha tha kahin dusra is ke maal mein hissa dar na ban jaye.

١٣٧٥١ - أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي أَبُو مُحَمَّدِ بْنُ زِيَادٍ الْعَدْلُ، أنبأ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ، ثنا وَكِيعٌ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا{وَمَا يُتْلَى عَلَيْكُمْ فِي الْكِتَابِ فِي يَتَامَى النِّسَاءِ اللَّاتِي، لَا تُؤْتُونَهُنَّ مَا كُتِبَ لَهُنَّ، وَتَرْغَبُونَ أَنْ تَنْكِحُوهُنَّ}[النساء: ١٢٧]قَالَتْ:" هَذِهِ الْيَتِيمَةُ تَكُونُ عِنْدَ الرَّجُلِ، هُوَ وَلِيُّهَا ⦗٢١٢⦘ لَعَلَّهَا تَكُونُ شَرِيكَتَهُ فِي مَالِهِ، وَهُوَ أَوْلَى بِهَا، فَيَرْغَبُ عَنْهَا أَنْ يَنْكِحَهَا، وَيَعْضِلُهَا لِمَا لَهَا، فَلَا يُنْكِحُهَا غَيْرَهُ كَرَاهِيَةَ أَنْ يَشْرَكَهُ أَحَدٌ فِي مَالِهِ "رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ يَحْيَى عَنْ وَكِيعٍ، وَأَخْرَجَهُ مُسْلِمٌ مِنْ أَوْجُهٍ عَنْ هِشَامٍ