39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح
Chapter on considering competence
باب اعتبار الكفاءة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshāmun | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
jarīrun | Jarir ibn 'Abd al-Hamid al-Dabbi | Trustworthy |
isḥāq bn ibrāhīm | Ishaq ibn Rahawayh al-Marwazi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
aḥmad bn slmh | Ahmad ibn Salamah al-Bazzaz | Hafez, Hajjah, Muttaqin |
abū bakr bn isḥāq | Ahmad ibn Ishaq al-Sabaghi | Trustworthy, Upright |
abū ‘abd al-lah | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
jarīrun | Jarir ibn 'Abd al-Hamid al-Dabbi | Trustworthy |
‘uthmān bn abī shaybah | Uthman ibn Abi Shaybah al-Absi | He has some errors, trustworthy, memorizer, famous |
‘uthmān bn sa‘īdin al-dārimī | Uthman ibn Sa'id al-Darimi | Trustworthy Hadith Scholar, Imam |
aḥmad bn muḥammad bn ‘abdūsin | Ahmad ibn Muhammad al-Tarafi | Saduq Hasan al-Hadith |
abū ‘abd al-lah al-ḥāfiẓ | Al-Hakim al-Naysaburi | Trustworthy حافظ |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامٌ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
جَرِيرٌ | جرير بن عبد الحميد الضبي | ثقة |
إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | إسحاق بن راهويه المروزي | ثقة حافظ إمام |
أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ | أحمد بن سلمة البزاز | حافظ حجة متقن |
أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ | أحمد بن إسحاق الصبغي | ثقة ثبت |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
جَرِيرٌ | جرير بن عبد الحميد الضبي | ثقة |
عُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ | عثمان بن أبي شيبة العبسي | وله أوهام, ثقة حافظ شهير |
عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ | عثمان بن سعيد الدارمي | ثقة حافظ إمام |
أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدُوسٍ | أحمد بن محمد الطرائفي | صدوق حسن الحديث |
أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْحَافِظُ | الحاكم النيسابوري | ثقة حافظ |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 13756
(13756) Hisham narrates from his father, and he from Aisha (may Allah be pleased with her) that Barirah entered into a contract of manumission with her masters for 9 Uqiyah (a unit of weight), payable one Uqiyah per year. She came to Aisha (may Allah be pleased with her) for help. Aisha (may Allah be pleased with her) said, "If they agree, I will pay the entire amount at once, and her Wala' (allegiance) will be mine." Barirah went back and spoke to her masters. They refused, but agreed on the condition of Wala'. Barirah returned to Aisha (may Allah be pleased with her), and the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) also came there. Barirah told Aisha (may Allah be pleased with her) what had transpired. Aisha (may Allah be pleased with her) said, "This is only possible if her Wala' is mine." The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, "Buy her freedom and make the condition of Wala'. Then set her free, for the Wala' belongs to the one who sets free." Then, he (the Prophet) addressed the people, praising and glorifying Allah. He said, "What is wrong with people that they impose conditions not found in the Book of Allah? They say, 'O so-and-so, I set you free, and your Wala' is mine.' The Book of Allah is truer, and the conditions of Allah are more trustworthy. Any condition not found in the Book of Allah is void, even if there are a hundred such conditions." Aisha (may Allah be pleased with her) states that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) gave Barirah the choice regarding her husband. Her husband was a slave, so Barirah chose herself (meaning she chose to be free from him). Urwah says, "If her husband had been a free man, the Prophet (peace and blessings be upon him) would not have given Barirah the choice." (B) The narration of Ishaq bin Ibrahim is in Muslim. It contains the indication we intended, that Wala' belongs only to the one who sets free and not to anyone else. The rulings of Wala' also prove the guardianship in marriage when there is no other suitable guardian. There are other hadiths regarding the criteria of Kufu (equality in marriage), but it is not correct to take evidence from them. (And Allah knows best).
Grade: Sahih
(١٣٧٥٦) ہشام اپنے والد سے اور وہ حضرت عائشہ (رض) سے نقل فرماتے ہیں کہ حضرت بریرہ نے اپنی آزادی کے لیے ٩ اوقیوں پر مکاتبت کرلی کہ ایک سال میں ایک اوقیہ ادا کرنا ہے وہ اپنی مدد کے لیے حضرت عائشہ (رض) کے پاس آئی تو حضرت عائشہ (رض) نے فرمایا : اگر وہ چاہیں تو میں ایک ہی مرتبہ قیمت ادا کر دوں گی اور ولاء میری ہوگی۔ حضرت بریرہ نے جا کر اپنے گھر والوں سے بات کی، انھوں نے انکار کردیا، لیکن ولاء کی شرط پر آمادگی ظاہر کی۔ حضرت بریرہ حضرت عائشہ (رض) کے پاس آئی اور وہاں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بھی آگئے تو بریرہ نے حضرت عائشہ (رض) کو وہ بات آکر کہہ دی تو حضرت عائشہ (رض) نے فرمایا : یہ صرف اس صورت میں ممکن ہے جب ولاء میری ہوگی تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : آپ خرید کر ولاء کی شرط رکھیں اور آزاد کردیں، کیونکہ ولاء تو آزاد کرنے والے کی ہوتی ہے۔ پھر آپ نے لوگوں کو خطبہ ارشاد فرمایا : اللہ کی حمدوثنا بیان کی اور فرمایا لوگوں کو کیا ہے ایسی شرطیں لگاتے ہیں جو کتاب اللہ میں موجود نہیں ہیں۔ کہتے ہیں : اے فلاں ! آزاد کر اور ولاء میری ہوگی۔ اللہ کی کتاب زیادہ سچی ہے اور اللہ کی شرطیں زیادہ قابل اعتماد ہیں اور جو شرط کتاب اللہ میں نہیں وہ باطل ہے اگرچہ وہ سو شرطیں ہوں۔ حضرت عائشہ (رض) فرماتی ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بریرہ کو اس کے خاوند کے بارے میں اختیار دے دیا۔ ان کا خاوند غلام تھا تو بریرہ نے اپنے نفس کو اختیار کرلیا (یعنی اس سے آزاد ہوگئی) عروہ کہتے ہیں : اگر وہ آزاد ہوتا تو نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بریرہ کو اختیار نہ دیتے۔ (ب) اسحق بن ابراہیم کی روایت مسلم میں ہے۔ اس میں وہ دلالت موجود ہے جس کا ہم نے قصد کیا ہے اور ولاء صرف آزاد کرنے والے کے لیے ہے غیر کے لیے نہیں۔ ولاء کے احکام سے نکاح کی ولایت بھی ثابت ہوتی ہے۔ جب کوئی مناسبت ولی موجود نہ ہو۔ کفو کے اعتبار کے لیے دوسری احادیث بھی موجود ہیں لیکن ان سے دلیل لینا درست نہیں ہے۔ (واللہ اعلم)
(13756) Hisham apne walid se aur wo Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) se naqal farmate hain ke Hazrat Barirah ne apni aazadi ke liye 9 awqiyon par mukatabat karli ke ek saal mein ek awqiyah ada karna hai wo apni madad ke liye Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) ke paas aayi to Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) ne farmaya: Agar wo chahen to mein ek hi martaba qeemat ada kar dungi aur wala meri hogi. Hazrat Barirah ne ja kar apne ghar walon se baat ki, unhon ne inkar kar diya, lekin wala ki shart par amaadgi zaahir ki. Hazrat Barirah Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) ke paas aayi aur wahan Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) bhi aagaye to Barirah ne Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) ko wo baat aakar keh di to Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) ne farmaya: Yeh sirf us surat mein mumkin hai jab wala meri hogi to Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya: Aap khareed kar wala ki shart rakhen aur aazaad kar den, kyunki wala to aazaad karne wale ki hoti hai. Phir aap ne logon ko khutba irshad farmaya: Allah ki hamd o sana bayan ki aur farmaya logon ko kya hai aisi sharten lagate hain jo kitab Allah mein mojood nahin hain. Kehte hain: Ae falan! Aazaad kar aur wala meri hogi. Allah ki kitab zyada sachi hai aur Allah ki sharten zyada qabil aitmad hain aur jo shart kitab Allah mein nahin wo baatil hai agarche wo sau sharten hon. Hazrat Ayesha (Razi Allahu Anha) farmati hain ke Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Barirah ko uske khawand ke bare mein ikhtiyar de diya. Unka khawand ghulam tha to Barirah ne apne nafs ko ikhtiyar kar liya (yani us se aazaad hogayi) Urwah kehte hain: Agar wo aazaad hota to Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Barirah ko ikhtiyar na dete. (b) Ishaq bin Ibrahim ki riwayat Muslim mein hai. Is mein wo dalalat mojood hai jis ka hum ne qasd kiya hai aur wala sirf aazaad karne wale ke liye hai ghair ke liye nahin. Wala ke ahkam se nikah ki wilayat bhi sabit hoti hai. Jab koi munasabat wali mojood na ho. Kufu ke aitbaar ke liye dusri ahadith bhi mojood hain lekin in se daleel lena durust nahin hai. (Wallahu A'lam).
١٣٧٥٦ - أَخْبَرَنَاهُ أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ، أَخْبَرَنِي أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدُوسٍ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا جَرِيرٌ، ح. وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ سَلَمَةَ، ثنا إِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ، أنبأ جَرِيرٌ، ثنا هِشَامٌ، عَنْ أَبِيهِ،عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا قَالَتْ:كَاتَبَتْ بَرِيرَةُ عَلَى نَفْسِهَا تِسْعَةَ أَوَاقٍ فِي كُلِّ سَنَةٍ أُوقِيَّةٌ فَأَتَتْ عَائِشَةَ تَسْتَعِينُهَا،فَقَالَتْ:لَا، إِلَّا أَنْ يَشَاءُوا أَنْ أَعُدَّهَا لَهُمْ عَدَّةً وَاحِدَةً وَيَكُونَ الْوَلَاءُ لِي، فَذَهَبَتْ بَرِيرَةُ، فَكَلَّمَتْ فِي ذَلِكَ أَهْلَهَا، فَأَبَوْا عَلَيْهَا إِلَّا أَنْ يَكُونَ الْوَلَاءُ لَهُمْ، فَجَاءَتْ إِلَى عَائِشَةَ رَضِيَ اللهُ عَنْهَا أَوْ جَاءَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عِنْدَ ذَلِكَ،فَقَالَتْ لَهَا:مَا قَالَ أَهْلُهَا،فَقَالَتْ:لَاهَا اللهُ إِذًا إِلَّا أَنْ يَكُونَ الْوَلَاءُ لِي،فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صلَّى الله عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" ابْتَاعِيهَا وَاشْتَرِطِي لَهُمُ الْوَلَاءَ، وَأَعْتِقِيهَا فَإِنَّ الْوَلَاءَ لِمَنْ أَعْتَقَ "، ثُمَّ قَامَ، فَخَطَبَ النَّاسَ، فَحَمِدَ اللهَ وَأَثْنَى عَلَيْهِ،ثُمَّ قَالَ:" مَا بَالُ أَقْوَامٍ يَشْتَرِطُونَ شُرُوطًا لَيْسَتْ فِي كِتَابِ اللهِ، يَقُولُونَ أَعْتِقْ يَا فُلَانُ الْوَلَاءُ لِي، كِتَابُ اللهِ أَحَقُّ، وَشَرْطُ اللهِ أَوْثَقُ، وَكُلُّ شَرْطٍ لَيْسَ فِي كِتَابِ اللهِ فَهُوَ بَاطِلٌ، وَإِنْ كَانَ مِائَةَ شَرْطٍ "قَالَتْ: وَخَيَّرَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ زَوْجِهَا وَكَانَ عَبْدًا وَاخْتَارَتْ نَفْسَهَا.قَالَ عُرْوَةُ:وَلَوْ كَانَ حُرًّا مَا خَيَّرَهَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ. رَوَاهُ مُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ، عَنْ إِسْحَاقَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، وَفِيهِ دَلَالَةٌ عَلَى مَا قَصَدْنَاهُ بِالدَّلَالَةِ، وَعَلَى ثُبُوتِ الْوَلَاءِ لِلْمُعْتِقِ، وَأَنْ لَا وَلَاءَ لِغَيْرِ الْمُعْتِقِ، وَمِنْ أَحْكَامِ الْوَلَاءِ ثُبُوتُ وِلَايَةِ النِّكَاحِ لِمَنْ لَهُ الْوَلَاءُ عِنْدَ عَدَمِ الْمُنَاسِبِ، وَاللهُ أَعْلَمُ، وَفِي اعْتِبَارِ الْكَفَاءَةِ أَحَادِيثُ أُخَرُ لَا تَقُومُ بِأَكْثَرِهَا الْحُجَّةُ وَاللهُ أَعْلَمُ مِنْهَا، وَهُوَ أَمْثَلُهَا مَا