39.
Book of Marriage
٣٩-
كتاب النكاح
Chapter on saying: The marriage does not dissolve between them by one embracing Islam, if she had intercourse with him before the divorce was completed and after the waiting period was completed
باب من قال: لا ينفسخ النكاح بينهما بإسلام أحدهما، إذا كانت مدخولا بها حتى تنقضي عدتها قبل إسلام المتخلف منهما
Sunan al-Kubra Bayhaqi 14062
The scholars and military historians of Quraysh state that Abu Sufyan ibn Harb embraced Islam and the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) gained dominance over him while he was in Dar al-Salam (the abode of peace). His wife, Hind bint Utbah, was in Makkah, which was Dar al-Harb (the abode of war). Abu Sufyan ibn Harb then went to Makkah and invited her to Islam. She grabbed his beard and said, "Kill this misguided old man." She did not embrace Islam for many days but eventually accepted it and gave the pledge of allegiance to the Prophet (peace and blessings be upon him). You (the questioner) consider the marriage of Abu Sufyan and Hind bint Utbah valid in this situation. We have been informed that when the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) entered Makkah, many people embraced Islam, and Makkah became Dar al-Salam. The wives of Ikrimah and Safwan also accepted Islam, while their husbands fled to Yemen in a state of disbelief. After some time, both embraced Islam. Safwan was present at the Battle of Hunayn as a disbeliever and entered Dar al-Salam after his flight, still in a state of disbelief. He remained with his wife. The wives of all these men had entered their marriages, and their waiting periods ('iddah) were not yet complete.
Grade: Sahih
(١٤٠٦٢) قریش کے اہل علم اور اہل مغازی فرماتے ہیں کہ ابو سفیان بن حرب نے اسلام قبول کیا اور رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان پر غلبہ پا لیا اور وہ دارالسلام میں تھے اور ان کی بیوی ہند بنت عتبہ مکہ یعنی دار الحرب میں تھی، پھر ابوسفیان بن حرب نے مکہ آکر اس کو اسلام کی دعوت دی، لیکن اس نے ابوسفیان کی داڑھی پکڑی اور کہنے لگی : اس گمراہ بوڑھے کو قتل کر دو ۔ پھر وہ کئی دن تک اسلام نہ لائی، پھر وہ اسلام لائی اور نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی بیعت کی تو آپ نے ابوسفیان اور ہند بنت عتبہ کو اس نکاح میں ثابت رکھا اور ہمیں خبر دی گئی کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) مکہ میں داخل ہوئے تو بہت سارے لوگ مسلمان ہوگئے اور مکہ دارالسلام بن گیا، عکرمہ اور صفوان کی بیویاں بھی اسلام لائیں اور ان کے شوہر یمن کی طرف کفر کی حالت میں بھاگ گئے، پھر ایک مدت کے بعد دونوں مسلمان ہوئے اور صفوان حنین کے موقع پر کفر کی حالت میں حاضر ہوئے اور اپنے بھاگنے کے بعد دارالسلام میں داخل ہوئے اور کفر کی حالت میں ہی گئے تھے، وہ اسی نکاح پر باقی رہے، ان تمام کی عورتیں مدخول بہا تھیں اور ان کی عدتیں ختم نہ ہوئی تھیں۔
Quresh ke ahl e ilm aur ahl e maghazi farmate hain ke Abu Sufian bin Harb ne Islam qubool kiya aur Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un per galba pa liya aur wo Dar us Salam mein thay aur un ki biwi Hind bint Utbah Makkah yani Dar ul Harb mein thi, phir Abu Sufian bin Harb ne Makkah aakar usko Islam ki dawat di, lekin usne Abu Sufian ki darhi pakri aur kehne lagi: Is gumrah budhe ko qatal kar do. Phir wo kai din tak Islam na laayi, phir wo Islam laayi aur Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki ba'ait ki to aap ne Abu Sufian aur Hind bint Utbah ko iss nikah mein sabit rakha aur humain khabar di gayi ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Makkah mein dakhil huay to bahut sare log musalman ho gaye aur Makkah Dar us Salam ban gaya, Akarma aur Safwan ki biwiyan bhi Islam laayin aur un ke shohar Yemen ki taraf kufr ki halat mein bhaag gaye, phir ek muddat ke baad dono musalman huay aur Safwan Hunain ke mauqa per kufr ki halat mein hazir huay aur apne bhaagne ke baad Dar us Salam mein dakhil huay aur kufr ki halat mein hi gaye thay, wo isi nikah per baqi rahe, in tamam ki auratain madkhul baha thi aur un ki iddatain khatam na hui thi.
١٤٠٦٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ، أنبأ الشَّافِعِيُّ، أنبأ جَمَاعَةٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ قُرَيْشٍ وَأَهْلِ الْمَغَازِي وَغَيْرِهِمْ، عَنْ عَدَدٍ قَبْلَهُمْ أَنَّ" أَبَا سُفْيَانَ بْنَ حَرْبٍ أَسْلَمَ بِمَرْوَ وَرَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ظَاهِرٌ عَلَيْهَا، فَكَانَتْ بِظُهُورِهِ وَإِسْلَامُ أَهْلِهَا دَارَ إِسْلَامٍ، وَامْرَأَتُهُ هِنْدُ بِنْتُ عُتْبَةَ كَافِرَةٌ بِمَكَّةَ، وَمَكَّةُ يَوْمَئِذٍ دَارُ حَرْبٍ، ثُمَّ قَدِمَ عَلَيْهَا يَدَعُوهَا إِلَى الْإِسْلَامِ، فَأَخَذَتْ بِلِحْيَتِهِ،وَقَالَتْ:اقْتُلُوا الشَّيْخَ الضَّالَّ، وَأَقَامَتْ أَيَّامًا قَبْلَ أَنْ تُسْلِمَ، ثُمَّ أَسْلَمَتْ، وَبَايَعَتِ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَثَبَتَا عَلَى النِّكَاحِ، وَأَخْبَرَنَا أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ دَخَلَ مَكَّةَ وَأَسْلَمَ أَكْثَرُ أَهْلِهَا، وَصَارَتْ دَارَ إِسْلَامٍ، وَأَسْلَمَتِ امْرَأَةُ عِكْرِمَةَ بْنِ أَبِي جَهْلٍ، وَامْرَأَةُ صَفْوَانَ بْنِ أُمَيَّةَ وَهَرَبَ زَوْجَاهُمَا نَاحِيَةَ الْيَمَنِ مِنْ طَرِيقِ الْيَمَنِ كَافِرَيْنِ إِلَى بَلَدِ كُفْرٍ، ثُمَّ جَاءَا فَأَسْلَمَا بَعْدَ مُدَّةٍ وَشَهِدَ صَفْوَانُ حُنَيْنًا كَافِرًا، فَدَخَلَ دَارَ الْإِسْلَامِ بَعْدَ هَرَبِهِ مِنْهَا، وَخَرَجَ مِنْهَا كَافِرًا فَاسْتَقَرَّا ⦗٣٠٢⦘ عَلَى النِّكَاحِ، وَكَانَ ذَلِكَ كُلُّهُ وَنِسَاؤُهُمْ مَدْخُولٌ بِهِنَّ لَمْ تَنْقَضِ عِدَدُهُنَّ "