53.
Book of Fighting Against Rebels
٥٣-
كتاب قتال أهل البغي
Chapter: There is no buying in injuries and blood, and what is lost of funds in fighting the people of rebellion
باب من قال: لا تباعة في الجراح والدماء، وما فات من الأموال في قتال أهل البغي
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 16724
Zahri said that Hisham wrote him a question regarding a woman who left her husband and then became a polytheist and went to her people and married there, then she came (back) and repented. So Zahri wrote back to them: After that! Indeed the turmoil that spread at the time of the Companions of Badr, they wouldn't put a limit to end it, (for example) they wouldn't apply the punishment for illegal sexual intercourse on the one who interpreted the Quran to make it permissible, nor would they retaliate against the one who understood the Quran to permit murder, nor (confiscate) the wealth that one deemed permissible by interpreting the Quran, but they would treat it exactly the same way as they would in a case of proven adultery. And my opinion is that she should be returned to her husband and the punishment for false accusation be carried out on her.
Grade: Sahih
(١٦٧٢٤) زہری کہتے ہیں کہ انھیں ہشام نے ایک عورت کے بارے میں سوال لکھ کر بھیجا کہ وہ اپنے خاوند سے جدا ہوگئی اور پھر مشرک بن کر اپنی قوم میں چلی گئی اور وہاں شادی کرلی پھر وہ آئی اور توبہ کرلی۔ تو زہری نے ان کو لکھ کر بھیجا : اما بعد ! بیشک جو فتنہ اولیٰ پھیلا تھا جس وقت میں اصحاب بدر بھی تھے تو وہ فتنہ کو ختم کرنے کے لیے اس پر حد نہیں لگاتے تھے کہ جس نے قرآن کی تفسیر کر کے فرج کو حلال کیا ہو اور نہ اس پر قصاص لیتے تھے جس نے قرآن سے خون کو حلال سمجھا ہو اور نہ مال جو اس نے قرآن کی تأویل سے حلال سمجھا ہو مگر بعینہ اسی طرح مل جاتا تو مداوا کرتے اور میرا خیال یہ ہے کہ اسے اس کے خاوند کے پاس واپس لوٹا دیا جائے اور تہمت کی حد لگا دی جائے۔
16724 Zuhri kehte hain ki unhen Hisham ne ek aurat ke bare mein sawal likh kar bheja ki woh apne khaawand se juda hogayi aur phir mushrik ban kar apni qaum mein chali gayi aur wahan shaadi karli phir woh aayi aur tauba karli. To Zuhri ne unko likh kar bheja: Ama baad! Beshak jo fitna oolia phaila tha jis waqt mein ashaab Badr bhi the to woh fitna ko khatam karne ke liye us par hadd nahin lagaate the ki jisne Quran ki tafseer kar ke farj ko halal kiya ho aur na us par qisas lete the jisne Quran se khoon ko halal samjha ho aur na maal jo usne Quran ki taaweel se halal samjha ho magar bainah isi tarah mil jata to mudawa karte aur mera khayal yeh hai ki use uske khaawand ke paas wapas luta diya jaye aur tohmat ki hadd laga di jaye.
١٦٧٢٤ - أَخْبَرَنَا أَبُو نَصْرِ بْنُ قَتَادَةَ، أَنْبَأَ أَبُو الْفَضْلِ بْنُ خَمِيرَوَيْهِ، أَنْبَأَ أَحْمَدُ بْنُ نَجْدَةَ، ثَنَا الْحَسَنُ بْن الرَّبِيعِ، ثَنَا ابْنُ الْمُبَارَكِ، عَنْ مَعْمَرٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ،قَالَ:كَتَبَ إِلَيْهِ سُلَيْمَانُ بْنُ هِشَامٍ يَسْأَلُهُ عَنِ امْرَأَةٍ فَارَقَتْ زَوْجَهَا، وَشَهِدَتْ عَلَى قَوْمِهَا بِالشِّرْكِ، وَلَحِقَتْ بِالْحَرُورِيَّةِ فَتَزَوَّجَتْ فِيهِمْ، ثُمَّ جَاءَتْ تَائِبَةً،قَالَ:فَكَتَبَ إِلَيْهِ الزُّهْرِيُّ،وَأَنَا شَاهِدٌ:أَمَّا بَعْدُ، " فَإِنَّ الْفِتْنَةَ الْأُولَى ثَارَتْ وَفِي أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِمَّنْ شَهِدَ بَدْرًا، فَرَأَوْا أَنْ يُهْدَمَ أَمْرُ الْفِتْنَةِ، لَا يُقَامُ فِيهَا حَدٌّ عَلَى أَحَدٍ فِي فَرْجٍ اسْتَحَلَّهُ بِتَأْوِيلِ الْقُرْآنِ، وَلَا قِصَاصٌ فِي دَمٍ اسْتَحَلَّهُ بِتَأْوِيلِ الْقُرْآنِ، وَلَا مَالٍ اسْتَحَلَّهُ بِتَأْوِيلِ الْقُرْآنِ إِلَّا أَنْ يُوجَدَ شَيْءٌ بِعَيْنِهِ، وَإِنِّي أَرَى أَنْ تَرُدَّهَا إِلَى زَوْجِهَا وَتَحُدَّ مَنْ قَذَفَهَا