3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on the Sunnah of Naming Maghrib Prayer as Maghrib without Including Isha

باب السنة في تسمية المغرب بصلاة المغرب دون العشاء

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1737

(1737) (a) It is narrated from Sayyiduna Abdullah bin Mughaffal (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: Do not let the villagers overpower you regarding the name of your prayer, for they call it 'Atmah. (b) Shaykh Abu Bakr Isma'ili says that the hadith of Abu Mas'ud indicates that the Isha prayer is the last prayer, as it is narrated from Ibn Umar (may Allah be pleased with him) that the Isha prayer is the last prayer.


Grade: Sahih

(١٧٣٧) (الف) سیدنا عبداللہ بن مغفل (رض) سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : دیہاتی غالب نہ آجائیں تمہاری نماز کے نام پر ، وہ اس کا نام عتمہ رکھتے ہیں۔ (ب) شیخ ابوبکر اسماعیلی کہتے ہیں کہ حدیث ابی مسعود عشا کی نماز کے آخری ہونے پر دلالت کرتی ہے، اس طرح ابن عمر (رض) سے منقول ہے کہ عشا کی نماز ہی آخری نماز ہے۔

(1737) (alif) Sayyidina Abdullah bin Mughaffal (RA) se riwayat hai keh Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Dehati ghalib na ajayein tumhari namaz ke naam par, woh is ka naam Atma rakhte hain. (be) Sheikh Abu Bakr Ismaili kehte hain keh Hadees Abi Masud Isha ki namaz ke aakhri hone par dalalat karti hai, is tarah Ibn Umar (RA) se manqol hai keh Isha ki namaz hi aakhri namaz hai.

١٧٣٧ - وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو الْأَدِيبُ، أنا أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، أنبأ الْفِرْيَابِيُّ ثنا أَبُو مَسْعُودٍ، أنا عَبْدُ الصَّمَدِ، أنا أَبِي عَنْ حُسَيْنٍ الْمُعَلِّمِ، عَنِ ابْنِ بُرَيْدَةَ عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ الْمُغَفَّلِ،قَالَ:قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" لَا يَغْلِبَنَّكُمُ الْأَعْرَابُ عَلَى اسْمِ صَلَاتِكُمْ فَإِنَّ الْأَعْرَابَ تُسَمِّيهَا عَتَمَةً "قَالَ الشَّيْخُ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ: حَدِيثُ أَبِي مَسْعُودٍ يَدُلُّ عَلَى أَنَّهُ فِي صَلَاةِ عِشَاءِ الْآخِرَةِ وَكَذَلِكَ رُوِيَ عَنِ ابْنِ عُمَرَ فِي الْعِشَاءِ الْآخِرَةِقَالَ الشَّيْخُ: إِلَّا أَنَّ الَّذِينَ رَوَوْهُ عَنْ عَبْدِ الصَّمَدِ عَلَى اللَّفْظِ الْأَوَّلِ أَكْثَرُ