58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter on the division of war booty in Dar al-Harb (abode of war)

باب قسمة الغنيمة في دار الحرب

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17973

(17973) Abu Sarmah asked Abu Saeed Khudri: Did you hear the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) mention 'Azl (coitus interruptus)'? He said: Yes, we were with the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) in the battle of Banu Mustaliq. We captured prominent Arab women and our distance from home was becoming long, and we wanted to benefit from some wealth and practice 'Azl'. So we said: Let us practice 'Azl' while the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) is among us, and we will not ask him. We asked the question, and the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "There is no harm upon you if you do not do it, for every soul that Allah has decreed to be born until the Day of Resurrection will be born." This is evidence that you have distributed the spoils of war before coming to Medina, as is the position of Imam Auza'i and Imam Shafi'i. Abu Yusuf (may Allah have mercy on him) says that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) conquered Banu Mustaliq and overpowered them, their area was included in Dar al-Islam, and he sent Walid bin Uqbah to collect Zakat from them. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) replied, refuting Abu Yusuf, that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) attacked them while they were tending to their animals. Their captives were killed, and their possessions and prisoners were distributed. This happened in their area in 5 AH, while they became Muslims long after that. Then you sent Walid bin Uqbah to collect Zakat, and this is the time of 10 AH, and when you returned from them, it was still enemy territory. The Sheikh (may Allah have mercy on him) says: This happened in 5 AH, as 'Urwah and Ibn Shihab also say.


Grade: Sahih

(١٧٩٧٣) ابو صرمہ نے ابو سعید خدری سے پوچھا : کیا آپ نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کو عزل کا ذکر کرتے ہوئے سنا ہے ؟ انھوں نے کہا : ہاں ہم غزوہ بنی مصطلق میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ تھے۔ ہم نے معززین عرب کو قیدی بنایا اور اپنے گھر سے دوری طویل ہو رہی تھی اور ہم چاہتے تھے کہ کچھ مال دے کر فائدہ حاصل کریں اور عزل کریں تو ہم نے کہا : ہم عزل کریں جبکہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) ہمارے درمیان میں موجود ہیں اور ہم ان سے سوال نہ کریں۔ ہم نے سوال کیا تو رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے فرمایا : ” تم پر کوئی حرج نہیں اگر نہ کرو جس جان کے پیدا ہونے کا اللہ نے لکھ دیا کہ وہ پیدا ہونے والی ہے قیامت تک وہ پیدا ہو کر رہے گی۔ اس میں دلیل ہے کہ آپ نے مدینہ آنے سے پہلے مال غنیمت کو تقسیم کیا ہے جیسا کہ امام اوزاعی اور امام شافعی ; کا موقف ہے۔ ابو یوسف (رض) کہتے ہیں کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے جب بنو مصطلق کو فتح کیا اور ان پر غالب ہوئے تو ان کا علاقہ دار السلام میں شامل ہوگیا اور آپ نے ولید بن عقبہ کو ان سے زکوۃ وصول کرنے کے لیے روانہ کیا تھا۔ امام شافعی (رح) نے ابو یوسف کا رد کرتے ہوئے جواب دیا ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ان پر حملہ کیا جبکہ وہ اپنے جانوروں میں مشغول تھے۔ ان کے قیدیوں کو قتل کیا گیا اور مالوں کو اور قیدیوں کو تقسیم کیا گیا۔ یہ ان کے علاقہ میں پانچ ہجری میں ہوا جبکہ وہ اس کے کافی عرصہ بعد مسلمان ہوئے۔ پھر آپ نے ولید بن عقبہ کو زکوۃ وصول کرنے کے لیے بھیجا اور یہ دس ہجری کا وقت ہے اور جب آپ ان سے فارغ ہو کر لوٹے تو وہ ابھی دشمن کا علاقہ تھا۔ شیخ (رض) فرماتے ہیں : یہ پانچ ہجری کو ہوا اسی طرح عروہ اور ابن شہاب کہتے ہیں۔

(17973) Abu Surma ne Abu Saeed Khudri se poocha : kya aap ne Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ko azal ka zikar karte hue suna hai ? Unhon ne kaha : haan hum Ghazwa Bani Mustaliq mein Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sath thay. Hum ne muazzizeen Arab ko qaidi banaya aur apne ghar se doori tawil ho rahi thi aur hum chahte thay ke kuch maal de kar faida hasil karen aur azal karen to hum ne kaha : hum azal karen jabke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) humare darmiyan mein mojood hain aur hum un se sawal na karen. Hum ne sawal kiya to Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : " Tum par koi harj nahi agar na karo jis jaan ke paida hone ka Allah ne likh diya ke woh paida hone wali hai qayamat tak woh paida ho kar rahe gi. Is mein daleel hai ke aap ne Madina aane se pehle maal ghanimat ko taqsim kiya hai jaisa ke Imam Auzai aur Imam Shafai ; ka mauqif hai. Abu Yusuf (RA) kehte hain ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne jab Banu Mustaliq ko fatah kiya aur un par ghalib hue to un ka ilaqa dar ul Islam mein shamil ho gaya aur aap ne Waleed bin Aqabah ko un se zakat wasool karne ke liye rawana kiya tha. Imam Shafai (RA) ne Abu Yusuf ka rad karte hue jawab diya hai ke Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne un par hamla kiya jabke woh apne janwaron mein mashgool thay. Un ke qaidion ko qatal kiya gaya aur maal ko aur qaidion ko taqsim kiya gaya. Ye un ke ilaqe mein panch hijri mein hua jabke woh is ke kaafi arsa baad musalman hue. Phir aap ne Waleed bin Aqabah ko zakat wasool karne ke liye bheja aur ye das hijri ka waqt hai aur jab aap un se farigh ho kar laute to woh abhi dushman ka ilaqa tha. Sheikh (RA) farmate hain : ye panch hijri ko hua isi tarah Urwah aur Ibn Shahab kehte hain.

١٧٩٧٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْأَدِيبُ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، أَخْبَرَنِي أَبُو عَبْدِ اللهِ الصُّوفِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَيُّوبَ، ح،قَالَ:وَأَخْبَرَنِي الْحَسَنُ بْنُ سُفْيَانَ وَهَذَا حَدِيثُهُ، ثنا قُتَيْبَةُ،قَالَا:ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ جَعْفَرَ، عَنْ رَبِيعَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى بْنِ حَبَّانَ، عَنِ ابْنِ مُحَيْرِيزٍ،أَنَّهُ قَالَ:دَخَلْتُ أَنَا وَأَبُو صِرْمَةَ عَلَى أَبِي سَعِيدٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، فَسَأَلَهُ أَبُو صِرْمَةُ،فَقَالَ:يَا أَبَا سَعِيدٍ هَلْ سَمِعْتَ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَذْكُرُ الْعَزْلَ؟قَالَ:نَعَمْ غَزَوْنَا مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ غَزْوَةَ الْمُصْطَلِقِ فَسَبَيْنَا كَرَائِمَ الْعَرَبِ وَطَالَتْ عَلَيْنَا الْعُزْبَةُ وَرَغِبْنَا فِي الْفِدَاءِ، فَأَرَدْنَا أَنْ نَسْتَمْتِعَ وَنَعْزِلَ، فَقُلْنَا نَفْعَلُ وَرَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَيْنَ أَظْهُرِنَا فَلَا نَسْأَلُهُ،فَسَأَلْنَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ:" لَا عَلَيْكُمْ أَنْ لَا تَفْعَلُوا، مَا كَتَبَ اللهُ خَلْقَ نَسَمَةٍ هِيَ كَائِنَةٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ إِلَّا سَتَكُونُ "رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ فِي الصَّحِيحِ عَنْ قُتَيْبَةَ، وَرَوَاهُ مُسْلِمٌ عَنْ يَحْيَى بْنِ أَيُّوبَ، وَقُتَيْبَةَ، وَفِي هَذَا دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّهُ قَسَّمَ بَيْنَهُمْ غَنَائِمَهُمْ قَبْلَ الرُّجُوعِ إِلَى الْمَدِينَةِ، كَمَا قَالَ الْأَوْزَاعِيُّ،وَالشَّافِعِيُّ:قَالَ أَبُو يُوسُفَ: افْتَتَحَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِلَادَ بَنِي الْمُصْطَلِقِ وَظَهَرَ عَلَيْهِمْ، فَصَارَتْ بِلَادُهُمْ دَارَ الْإِسْلَامِ، وَبَعَثَ الْوَلِيدَ بْنَ عُقْبَةَ يَأْخُذُ صَدَقَاتِهِمْ.قَالَ الشَّافِعِيُّ مُجِيبًا لَهُ عَنْ ذَلِكَ:" أَغَارَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَيْهِمْ وَهُمْ غَارُّونَ فِي نِعَمِهِمْ، فَقَتَلَهُمْ وَسَبَاهُمْ، وَقَسَمَ أَمْوَالَهُمْ وَسَبْيَهُمْ فِي دَارِهِمْ سَنَةَ خَمْسٍ، وَإِنَّمَا أَسْلَمُوا بَعْدَهَا بِزَمَانٍ، وَإِنَّمَا بَعَثَ إِلَيْهِمُ الْوَلِيدَ بْنَ عُقْبَةَ مُصَدِّقًا سَنَةَ عَشْرٍ، وَقَدْ رَجَعَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْهُمْ، وَدَارُهُمْ دَارُ حَرْبٍ ".قَالَ الشَّيْخُ:أَمَّا قَوْلُهُ:" إِنَّ ذَلِكَ كَانَ سَنَةَ خَمْسٍ فَكَذَلِكَ قَالَهُ عُرْوَةُ، وَابْنُ شِهَابٍ "