58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير


Chapter on the division of war booty in Dar al-Harb (abode of war)

باب قسمة الغنيمة في دار الحرب

Sunan al-Kubra Bayhaqi 17982

Anas (may Allah be pleased with him) narrates: The Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed four Umrahs besides the Umrah of Hajj-e-Wida (farewell pilgrimage). All the rest were in the month of Dhul Qadah. One Umrah was performed in Hudaybiyah or at the time of the treaty of Hudaybiyah in Dhul Qadah, another the following year, and one upon returning from Ja'irana when you came to distribute the spoils of Hunayn, and one Umrah you performed with your Hajj. This is the narration of Ibrahim because Hasan clearly said, "Umrat-ul-Hudaibiyah." This proves that you also distributed the spoils of war at the place of Hunayn. Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) says that the argument given by Abu Yusuf that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) distributed the spoils of Badr after reaching Madinah, and what is proven in the Hadith, the evidence for this is that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) kept the share of Badr for Usman and Talha (may Allah be pleased with them) while they did not participate in Badr. If it is so, then it is against the Sunnah because it is not permissible for an Imam or a ruler to give someone something from the spoils of war when he has not participated in it and has not been a helper, whereas it is not like that because the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) distributed the spoils of Badr at a place called Sabr, which is one of the valleys of Safra and is near Badr.


Grade: Sahih

(١٧٩٨٢) حضرت انس (رض) فرماتے ہیں : نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حجۃ الوداع کے عمرہ کے علاوہ چار عمرے کیے باقی سب ذی القعدہ میں تھے ایک عمرہ حدیبیہ میں یا حدیبیہ کی صلح کے موقع پر ذی القعدہ میں ہوا اور ایک عمرہ آئندہ سال اور ایک جعرانہ سے لوٹنے پر جب آپ حنین کی غنیمتیں تقسیم کرنے آئے تھے اور ایک عمرہ آپ نے اپنے حج کے ساتھ کیا تھا۔ یہ ابراہیم کی حدیث ہے جبکہ حسن نے بالضبط عمرۃ من الحدیبیۃ کہا ہے۔ اس میں دلیل ہے کہ آپ نے حنین کے مقام پر ہی غنیمت کا مال بھی تقسیم کیا تھا۔ امام شافعی (رح) فرماتے ہیں کہ ابو یوسف نے جو دلیل لی ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے بدر کا مال غنیمت مدینہ میں پہنچ کر تقسیم کیا اور جو حدیث میں ثابت ہے اس پر دلیل یہ ہے کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے حضرت عثمان اور طلحہ (رض) کے لیے بدر کا حصہ رکھا جبکہ وہ بدر میں نہیں آئے۔ اگر اسی طرح ہے تو یہ سنت کے مخالف ہے کیونکہ امام یا امیر کے لیے جائز نہیں ہے کہ وہ کسی کو غنیمت سے کچھ دے جبکہ وہ اس میں شامل نہ رہا ہو اور وہ مددگار نہ رہا ہو جبکہ یہ اس طرح نہیں ہے کیونکہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) بدر کی غنیمتیں سبر نامی جگہ پر تقسیم کیں جو صفراء کی گھاٹیوں میں سے ایک گھاٹی ہے اور بدر کے قریب ہے۔

(17982) Hazrat Anas (RA) farmate hain : Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Hajjat-ul-Wida ke Umrah ke ilawa chaar Umrah kiye baqi sab Zilqadah mein thay ek Umrah Hudaibiya mein ya Hudaibiya ki Sulh ke mauqe par Zilqadah mein hua aur ek Umrah aayenda saal aur ek Jairana se lautne par jab Aap Hunain ki Ghanimatien taqsim karne aye thay aur ek Umrah Aap ne apne Hajj ke sath kiya tha. Yah Ibrahim ki Hadees hai jab keh Hasan ne bilzabt Umratan min al-Hudaibiyah kaha hai. Is mein daleel hai ke Aap ne Hunain ke maqam par hi Ghanimat ka maal bhi taqsim kiya tha. Imam Shafai (RA) farmate hain ke Abu Yusuf ne jo daleel li hai ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Badr ka maal Ghanimat Madinah mein pahonch kar taqsim kiya aur jo Hadees mein sabit hai us par daleel yah hai ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne Hazrat Usman aur Talha (RA) ke liye Badr ka hissa rakha jab keh woh Badr mein nahin aye. Agar isi tarah hai to yah Sunnat ke mukhalif hai kyunki Imam ya Ameer ke liye jayaz nahin hai ke woh kisi ko Ghanimat se kuchh de jab keh woh is mein shamil na raha ho aur woh madadgar na raha ho jab keh yah is tarah nahin hai kyunki Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) Badr ki Ghanimatien Sabr nami jaga par taqsim kin jo Safra ki ghatiyon mein se ek ghati hai aur Badr ke qareeb hai.

١٧٩٨٢ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو الْأَدِيبُ، أنبأ أَبُو بَكْرٍ الْإِسْمَاعِيلِيُّ، أنبأ إِبْرَاهِيمُ بْنُ هَاشِمٍ الْبَغَوِيُّ، وَأَبُو يَعْلَى الْمَوْصِلِيُّ، وَالْحَسَنُ النَّسَوِيُّ،قَالُوا:ثنا هُدْبَةُ، ثنا هَمَّامٌ، ثنا قَتَادَةُ، ⦗٩٧⦘ عَنْ أَنَسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ اعْتَمَرَ أَرْبَعَ عُمَرٍ، كُلُّهُنَّ فِي ذِي الْقَعْدَةِ إِلَّا الَّتِي فِي حَجَّتِهِ، عُمْرَةً فِي الْحُدَيْبِيَةِ، أَوْ زَمَنَ الْحُدَيْبِيَةِ فِي ذِي الْقَعْدَةِ، وَعُمْرَةً مِنَ الْعَامِ الْمُقْبِلِ، وَعُمْرَةً مِنَ الْجِعْرَانَةِ حَيْثُ قَسَمَ غَنَائِمَ حُنَيْنٍ فِي ذِي الْقَعْدَةِ، وَعُمْرَةً مَعَ حَجَّتِهِ". هَذَا حَدِيثُ إِبْرَاهِيمَ.وَقَالَ الْحَسَنُ:عُمْرَةً مِنَ الْحُدَيْبِيَةِ. وَقَالَ أَبُو يَعْلَى عُمْرَتَهُ مِنَ الْحُدَيْبِيَةِ. رَوَاهُ الْبُخَارِيُّ وَمُسْلِمٌ فِي الصَّحِيحِ عَنْ هُدْبَةَ، وَفِي هَذَا دَلَالَةٌ عَلَى أَنَّهُ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَسَمَ غَنَائِمَ حُنَيْنٍ بِهَا.قَالَ الشَّافِعِيُّ رَحِمَهُ اللهُ:"فَأَمَّا مَا احْتَجَّ بِهِ أَبُو يُوسُفَ مِنْ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَقْسِمْ غَنَائِمَ بَدْرٍ حَتَّى وَرَدَ الْمَدِينَةَ،وَمَا ثَبَتَ مِنَ الْحَدِيثِ بِأَنْ قَالَ:وَالدَّلِيلُ عَلَى ذَلِكَ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَسْهَمَ لِعُثْمَانَ وَطَلْحَةَ وَلَمْ يَشْهَدَا بَدْرًا، فَإِنْ كَانَ كَمَا قَالَ فَهُوَ يُخَالِفُ سُنَّةَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ؛ لِأَنَّهُ يَزْعُمُ أَنَّهُ لَيْسَ لِلْإِمَامِ أَنْ يُعْطِيَ أَحَدًا لَمْ يَشْهَدِ الْوَقْعَةَ وَلَمْ يَكُنْ مَدَدًا،وَلَيْسَ كَمَا قَالَ:قَسَمَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ غَنَائِمَ بَدْرٍ بِسَيْرِ شِعْبٍ مِنْ شِعَابِ الصَّفْرَاءِ، قَرِيبٍ مِنْ بَدْرٍ