58.
Book of Journeys
٥٨-
كتاب السير
Chapter: What is superior in his hand of food and provisions in enemy territory
باب ما فضل في يده من الطعام والعلف في دار الحرب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-shāfi‘ī | Muhammad ibn Idris al-Shafi'i | The Reviver of Religion at the Turn of the Second Century |
al-rabī‘ bn sulaymān | al-Rabī' ibn Sulaymān al-Murādī | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الشَّافِعِيُّ | محمد بن إدريس الشافعي | المجدد لأمر الدين على رأس المائتين |
الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ | الربيع بن سليمان المرادي | ثقة |
Sunan al-Kubra Bayhaqi 18007
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "It has been narrated from some people, as I say, that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) permitted taking spoils of war in enemy territory, but not to take anything out of it. If this is proven from the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), then there is no other proof needed in his presence. And if it is not proven, because there is an unknown narrator in it, and likewise, there is an unknown narrator in the chain of those who narrated its weakness." The Sheikh (may Allah have mercy on him) said: "What Imam Shafi'i meant first is the hadith of Waqidi, and the second is the one we mentioned after it."
Grade: Sahih
(١٨٠٠٧) امام شافعی (رح) فرماتے ہیں : بعض لوگوں سے روایت بیان کی گئی ہے جس طرح میں کہتا ہوں کہ نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اجازت دی ہے کہ دشمن کے علاقہ میں مال غنیمت کھالیں، لیکن اس میں سے کچھ نہ نکالو۔ اگر یہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے ثابت ہوجائے تو اس کی موجودگی میں دوسری کوئی دلیل نہیں ہے اور اگر یہ ثابت نہ ہو کیونکہ اس میں ایک مجہول ہے اور اسی طرح جن راویوں نے اس کا اعلال بیان کیا ہے اس میں بھی مجہول ہے۔ شیخ فرماتے ہیں : امام شافعی کی اول سے مراد حدیث واقدی ہے اور دوسری وہ جو ہم نے بعد میں ذکر کی ہے۔
18007 Imam Shafai (rh) farmate hain : baz logon se riwayat bayan ki gai hai jis tarah main kahta hun ke Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne ijazat di hai ke dushman ke ilaqe mein maal ghanimat khalein, lekin is mein se kuch na nikalo. Agar ye Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) se sabit ho jaye to is ki mojoodgi mein dusri koi daleel nahi hai aur agar ye sabit na ho kyunki is mein ek majhool hai aur isi tarah jin rawion ne is ka ilal bayan kiya hai us mein bhi majhool hai. Sheikh farmate hain : Imam Shafai ki awwal se murad hadees waqdi hai aur dusri wo jo hum ne baad mein zikar ki hai.
١٨٠٠٧ - أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ الْأَصَمُّ، أنبأ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ،قَالَ:قَالَ الشَّافِعِيُّ:" يُرْوَى مِنْ حَدِيثِ بَعْضِ النَّاسِ مِثْلُ مَا قُلْتُ مِنْ أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَذِنَ لَهُمْ أَنْ يَأْكُلُوا فِي بِلَادِ الْعَدُوِّ وَلَا يَخْرُجُوا بِشَيْءٍ مِنَ الطَّعَامِ. فَإِنْ كَانَ مِثْلُ هَذَا ثَبَتَ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَلَا حُجَّةَ لِأَحَدٍ مَعَهُ، وَإِنْ كَانَ لَا يَثْبُتُ لِأَنَّ فِي رِجَالِهِ مَنْ يُجْهَلُ، فَكَذَلِكَ فِي رِجَالِ مَنْ رُوِيَ عَنْهُ إِحْلَالُهُ مَنْ يُجْهَلُ.قَالَ الشَّيْخُ:"وَكَأَنَّهُ أَرَادَ بِالْأَوَّلِ حَدِيثَ الْوَاقِدِيِّ، وَأَرَادَ بِالثَّانِي مَا ذَكَرْنَا بَعْدَهُ "