3.
Book of Prayer
٣-
كتاب الصلاة


Chapter on Asserting the Dual Expression of Iqamah and Reciting the Adhan

باب من قال بتثنية الإقامة وترجيع الأذان

Sunan al-Kubra Bayhaqi 1973

(A) Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: I heard from him, he used to say for Iqamah, then he used to say: Allahu Akbar, Allahu Akbar, Ashhadu an la ilaha illallah, Ashhadu anna Muhammadar Rasulullah, Hayya 'alas-salah, Hayya 'alal-falah, Qad qamat-is-salah, Qad qamat-is-salah, Allahu Akbar, Allahu Akbar, La ilaha illallah. (B) Hasan bin Muhammad bin Sabah narrated about the description of Adhan and Iqamah from Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him). He said: The narration in which it is stated that the Muhajireen and Ansar were responsible for Adhan five times a day and night in the mosques and in Makkah, the family of Abu Mahdhurah were the Mu'adhdhins. Sayyiduna Abu Mahdhurah (may Allah be pleased with him) recited the Adhan in front of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) and he (peace and blessings of Allah be upon him) taught him. Then the offspring of Sayyiduna Abu Mahdhurah continued to recite the Adhan in Makkah and the offspring of Sa'd al-Qaradh in Madinah during the time of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Similarly, during the caliphate of Abu Bakr (may Allah be pleased with him). They all describe the method of Adhan and saying "As-salatu khairum minan-naum (prayer is better than sleep)" in Fajr, as we have described. If there was a possibility of error from these people, then people used to come and go to them and also to us from different areas who would teach us. It was permissible for them to ask the people of Arafah and Mina and disagree with us. If they disagreed with us regarding the timings, then in this matter, which is customary, there was more justification for disagreement.


Grade: Sahih

(١٩٧٣) (الف) امام شافعی (رح) کہتے ہیں میں نے اس سے سنا ہے وہ اقامت کہتا تھا پس وہ کہتا تھا اللَّہُ أَکْبَرُ اللَّہُ أَکْبَرُ ، أَشْہَدُ أَنْ لاَ إِلَہَ إِلاَّ اللَّہُ ، أَشْہَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللَّہِ ، حَیَّ عَلَی الصَّلاَۃِ ، حَیَّ عَلَی الْفَلاَحِ ، قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ قَدْ قَامَتِ الصَّلاَۃُ ، اللَّہُ أَکْبَرُ اللَّہُ أَکْبَرُ ، لاَ إِلَہَ إِلاَّ اللَّہُ ۔ (ب) حسن بن محمد بن صباح کی روایت جو امام شافعی (رح) سے اذان اور اقامت کی کیفیت کے متعلق ہے اس میں امام صاحب فرماتے ہیں : وہ روایت جس میں ہے کہ مسجدوں میں دن رات پانچ مرتبہ مہاجرین و انصار اذان کے مکلف تھے اور مکہ میں آل ابو محذورہ مؤذن تھے۔ سیدنا ابو محذورہ (رض) نے رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے سامنے اذان کہی اور آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے انھیں سکھائی۔ پھر سیدنا ابو محذورہ کی اولاد مکہ میں اور سعد قرظ کی اولاد نبی (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے عہد میں مدینہ میں اذان کہتی رہی۔ اسی طرح خلافت ابوبکر (رض) میں۔ وہ سب اذان کا طریقہ بیان کرتے ہیں اور فجر میں الصَّلاَۃُ خَیْرٌ مِنَ النَّوْمِ کہنا۔ جیسے ہم نے بیان کیا۔ اگر ان لوگوں سے اس کا غلط ہونے کا جواز ہے تو لوگ ان کے پاس آتے جاتے رہتے تھے اور ہمارے پاس بھی مختلف علاقوں سے آتے تھے جو ہمیں سکھلاتے۔ ان کے لیے جائز تھا کہ وہ عرفہ اور منٰی والوں سے پوچھتے اور ہماری مخالفت کرتے۔ اگر وہ مواقیت میں ہماری مخالفت کرتے تو اس معاملے میں جو معمول بہ ہے اس میں اختلاف کا زیادہ جواز تھا۔

(1973) (alif) Imam Shafi (rh) kehte hain mein ne is se suna hai wo iqamat kehta tha pas wo kehta tha Allahu Akbar Allahu Akbar, Ashhadu an la ilaha illallahu, Ashhadu anna Muhammadan Rasoolullahi, Hayya alas salaah, Hayya alal falaah, Qad qamatis salaah qad qamatis salaah, Allahu Akbar Allahu Akbar, La ilaha illallahu. (be) Hasan bin Muhammad bin Sabah ki riwayat jo Imam Shafi (rh) se azan aur iqamat ki kaifiyat ke mutalliq hai is mein Imam Sahib farmate hain : wo riwayat jis mein hai ki masjidon mein din raat panch martaba muhajireen o ansar azan ke mukallaf the aur Makkah mein Aal Abu Mahzura muazzin the. Sayyiduna Abu Mahzura (rz) ne Rasulullah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke samne azan kahi aur aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne unhen sikhayi. Phir Sayyiduna Abu Mahzura ki aulad Makkah mein aur Sa'd Qaraz ki aulad Nabi ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke ahd mein Madinah mein azan kehti rahi. Isi tarah Khilafat Abubakar (rz) mein. Wo sab azan ka tareeqa bayan karte hain aur fajar mein Assalatu khairum minan naum kahna. Jaise humne bayan kiya. Agar in logon se is ka ghalat hone ka jawabaz hai to log in ke pass aate jate rehte the aur humare pass bhi mukhtalif ilaqon se aate the jo humein sikhlate. Un ke liye jayaz tha ki wo Arafah aur Mina walon se poochte aur humari mukhalafat karte. Agar wo mawquait mein humari mukhalafat karte to is mamle mein jo mamul bah hai is mein ikhtilaf ka zyada jawabaz tha.

١٩٧٣ - أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللهِ الْحَافِظُ،وَأَبُو سَعِيدِ بْنُ أَبِي عَمْرٍو قَالَا:ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ أنا الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ ثنا الشَّافِعِيُّ،قَالَ:أَدْرَكْتُ إِبْرَاهِيمَ بْنَ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ أَبِي مَحْذُورَةَ يُؤَذِّنُ كَمَا حَكَى ابْنُ مُحَيْرِيزٍ يَعْنِي بِالتَّرْجِيعِ قَالَ: وَسَمِعْتُهُ يُحَدِّثُ عَنْ أَبِيهِ، عَنِ ابْنِ مُحَيْرِيزٍ عَنْ أَبِي مَحْذُورَةَ،عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَعْنَى مَا حَكَى ابْنُ جُرَيْجٍ قَالَ الشَّافِعِيُّ:وَسَمِعْتُهُ يُقِيمُ فَيَقُولُ: اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ، أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ، أَشْهَدُ ⦗٦١٧⦘ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ، حِيَّ عَلَى الصَّلَاةِ، حِيَّ عَلَى الْفَلَاحِ، قَدْ قَامَتِ الصَّلَاةُ، قَدْ قَامَتِ الصَّلَاةُ، اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ،لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ قَالَ الشَّافِعِيُّ:وَسَمِعْتُهُ يَحْكِي الْإِقَامَةَ خَبَرًا كَمَا يَحْكِي الْأَذَانَ وَفِي رِوَايَةِ الْحَسَنِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ الصَّبَّاحِ الزَّعْفَرَانِيِّ عَنِ الشَّافِعِيِّ فِي مَسْأَلَةِ كَيْفِيَّةِ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ قَالَ الشَّافِعِيُّ: الرِّوَايَةُ فِيهِ تُكَلِّفُ الْأَذَانَ خَمْسَ مَرَّاتٍ فِي الْيَوْمِ وَاللَّيْلَةِ فِي الْمَسْجِدَيْنِ عَلَى رُءُوسِ الْأَنْصَارِ وَالْمُهَاجِرِينَ وَمُؤَذِّنُو مَكَّةَ آلُ أَبِي مَحْذُورَةَ، وَقَدْ أَذَّنَ أَبُو مَحْذُورَةَ لِرَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَعَلَّمَهُ الْأَذَانَ ثُمَّ وَلَّاهُ بِمَكَّةَ وَأَذَّنَ آلُ سَعْدِ الْقَرَظِ مُنْذُ زَمَنِ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْمَدِينَةِ وَزَمَنِ أَبِي بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، كُلُّهُمْ يَحْكُونَ الْأَذَانَ وَالْإِقَامَةَ وَالتَّثْوِيبَ وَقْتَ الْفَجْرِ كَمَا قُلْنَا فَإِنْ جَازَ أَنْ يَكُونَ هَذَا غَلَطًا مِنْ جَمَاعَتِهِمْ وَالنَّاسُ بِحَضْرَتِهِمْ وَيَأْتِينَا مِنْ طَرَفِ الْأَرْضِ مَنْ يُعَلِّمُنَا جَازَ لَهُ أَنْ يَسْأَلَهُ عَنْ عَرَفَةَ وَعَنْ مِنًى ثُمَّ يُخَالِفُنَا وَلَوْ خَالَفَنَا فِي الْمَوَاقِيتِ كَانَ أَجْوَزَ لَهُ فِي خِلَافِنَا مِنْ هَذَا الْأَمْرِ الظَّاهِرِ الْمَعْمُولِ بِهِ